BANNER ME POS 987x100px

tsakiridis

Δείτε τις προσφορές!

ΓΕΡΟΥΛΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Εμπορία Ελαστικών - Ζαντών

ΦΩΤΙΑΔΗΣ  Θέρμανση - Κλιματισμός - Φυσικό Αέριο - Υγραέριο - Αντλίες Θερμότητας - Ανακαινίσεις

ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ Γραφείο Τελετών

access ban20

pistofidis ban1

super course

Παρουσιάστηκε στην Στέγη η οπερέτα «Ο Βαφτιστικός» (φωτογραφίες, βίντεο)

Στο πλαίσιο του πιανιστικού θεσμού "Το πιάνο, μακρινός φίλος, οικείος ξένος" που διοργανώνει από το 2006 το τμήμα της η Πόπη Φιρτινίδου στη μνήμη της δασκάλας της Πόπης Χατζηδήμου, πρώτης καθηγήτριας πιάνου του ΔΩΒ, παρουσιάστηκε "Ο Βαφτιστικός".

Η αίθουσα της Αντωνιάδειου Στέγης Γραμμάτων και Τεχνών γέμισε από μουσικόφιλους, μαθητές του Δημοτικού Ωδείου Βέροιας, γονείς, μέλη και φίλους του Συλλόγου Καρκινοπαθών Ημαθίας "Άγιος Παρθένιος", καθώς για 15η χρονιά τα έσοδα της εκδήλωσης διατέθηκαν για τους σκοπούς του Συλλόγου.

Χαιρετισμό απηύθυνε η πρόεδρος του Συλλόγου Καρκινοπαθών Μαρίνα Ψωμιάδου και η μουσικός Πόπη Φιρτινίδου.

Η δημοφιλέστερη ελληνική οπερέτα, «ο Βαπτιστικός», σε μουσική, πεζό κείμενο και λιμπρέτο του Θεόφραστου Σακελλαρίδη, παρουσιάστηκε σε πιανιστική εκδοχή από τους μαθητές του τμήματος της Πόπης Φιρτινίδου.

Οι δροσεροί χαρακτήρες του Σακελλαρίδη, μέσω της αφήγησης και των τραγουδιών χάρισαν γέλιο και χαρά στους παρευρισκόμενους. Δεν είναι τυχαίο που πολλά από τα τραγούδια της οπερέτας αυτής τραγουδιούνται ακόμα σήμερα, 104 χρόνια μετά την πρώτη εκτέλεση του έργου.

Ένας άκαπνος μοιχός, ένας πονηρούτσικος μπαρουτοκαπνισμένος, και δυο κυρίες έτοιμες να ανταποδώσουν τα ίσα μπλέκονται σε ένα γαϊτανάκι παρεξηγήσεων με αναίμακτο -βεβαίως- τέλος.

Ακούστηκαν τα τραγούδια της οπερέτας:

Ω, τι δουλειά γρυση να ’σαι σωφέρ! (Ζαχαρούλης)

Αργυρώ Μαρμαρά

Το βαλς θ’ αρχίσουν (Βιβίκα)

Λένα Ζαμάνη

Τα πα/.ληκάρια τ’ ανδρεία παιδιά (Βιβίκα - Ζαχαρούλης)

Κλήμης Κουφόπουλος

Ο βαφτιστικός (καλεσμένοι του ζεύγους Ζαχαρούλη)

Ελένη Αναγνώστου και μαθητές/μαθήτριες

Ψηλά στο μέτωπο (Χαρμίδης)

Σοφία Παυλίδου

Τον καιρό εκείνο τον παλιό (Βιβίκα - Κική)

Μαρίνα Χονδροματίδου

Συ μου πήρες πια τον νου (Βιβίκα - Χαρμίδης)

Ανθία Ευφροσύνη Τσιτούρα

Στο στόμα, στο στόμα (Βιβίκα - Χαρμίδης)

Αννα Μέλλιου

Τικ τακ (Κική - Συνταγματάρχης)

Κατερίνα Σαρρή

Τι Cojij ζηλευτή (Βιβίκα - Ζαχαρούλης)

Αντωνία Αγγελίδου

Τι μέρα συγκινήσεων κι αυτή! (Βιβίκα - Ζαχαρούλης)

Μαρία Στογιαννοπούλου

Ψηλά στο μέτωπο (καλεσμένοι του ζεύγους Ζαχαρούλη)

Ελένη Αναγνώστου και μαθητές/μαθήτριες

Κείμενο: Πόπη Φιρτινίδου

Ακούστηκαν οι ηθοποιοί: Γιώτα Κασιμιάδου (Βιβίκα), Αλέξης Κότσυφας (Ζαχαρούλης) και Γιώργος Τερζής (Χαρμίδης)

Επιμέλεια προβολής: Σοφία Παυλίδου

Συμμετείχε η Ελένη Αναγνώστου, σοπράνο και καθηγήτρια Μουσικής και τους/τις μαθητές/μαθήτριες της Γιάννη Βάιδη, Φωτεινή Κανελλίδου, Αννα Πολύμνια Προβάδου, Μαρία Σύρπη και Τηλέμαχο Χατζάκη.

Λίγα λόγια για την υπόθεση:

Η δημοφιλέστερη ελληνική οπερέτα, ο Βαπτιστικός, σε μουσική, πεζό κείμενο και λιμπρέτο του Θεόφραστου Σακελλαρίδη (1883 - 1950) γράφτηκε σε μια περίοδο που ο ελληνισμός χρειαζόταν μια ένεση κουράγιου και ανάτασης. Το ευρύτερο ιστορικό πλαίσιο στο οποίο εντάσσεται η υπόθεση είναι αυτό των βαλκανικών πολέμων, αν και η πρώτη παρουσίαση έγινε το 1918. Πρόκειται για μια μεταφορά στα ελληνικά πράγματα της γαλλικής οπερέτας Madame et son filleul των Maurice Hennequin, Pierre Veber και Henry de Gorsse.

Η υπόθεση της οπερέτας αντλεί την ψυχαγωγική της δύναμη από το μπουλβάρ, είναι γεμάτη παρεξηγήσεις, ανατροπές και σπιρτόζικα ευρήματα, που συγκροτούν μια αλυσίδα από μικροϊστορίες, ενώ πολλά από τα δροσερά τραγούδια τραγουδιούνται ακόμα. Έχει γυριστεί δύο φορές για τον κινηματογράφο, επαγγελματικοί αλλά και ερασιτεχνικοί θίασοι συχνά την παρουσιάζουν στο θέατρο και το κοινό πάντα ανταποκρίνεται με ενθουσιασμό στην όμορφη μουσική και το κέφι που αποπνέει. Αποχωρούμε χαμογελώντας και μουρμουρίζοντας τικιτάκ, τικιτάκ, τικ τακ!

 

View this gallery on Flickr

methodos orizontio

https://www.pliroforiodotis.gr/index.php/news/society-menu/education-menu/92749-smarteching-education-4

meta morfo22

protonio ban egraf

kyriazis

ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΠΡΟΤΥΠΟ

sidiropoulos

studio 69