BANNER ME POS 987x100px

tsakiridis

Δείτε τις προσφορές!

ΓΕΡΟΥΛΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Εμπορία Ελαστικών - Ζαντών

ΦΩΤΙΑΔΗΣ  Θέρμανση - Κλιματισμός - Φυσικό Αέριο - Υγραέριο - Αντλίες Θερμότητας - Ανακαινίσεις

ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ Γραφείο Τελετών

access ban20

Ενισχύστε τη δέσμευση: Ιδέες για έξυπνα μπόνους και προωθητικές ενέργειες

Η προσέλκυση νέων πελατών συχνά καταλαμβάνει το μεγαλύτερο μέρος του προϋπολογισμού μάρκετινγκ μιας επιχείρησης. Ωστόσο, το να κάνετε τους υπάρχοντες πελάτες να επιστρέφουν ξανά και ξανά είναι εξίσου σημαντικό για τη μακροπρόθεσμη επιτυχία. Η προσφορά δελεαστικών μπόνους και προωθητικών ενεργειών είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να ενισχύσετε τη δέσμευση των υφιστάμενων πελατών σας. Οι ειδικές προσφορές όχι μόνο μπορούν να δώσουν κίνητρα για αγορές, αλλά μπορούν επίσης να δημιουργήσουν θόρυβο, να ενθαρρύνουν τις συστάσεις και να ενισχύσουν την αφοσίωση.

Όταν σχεδιάζετε μπόνους και προωθητικές ενέργειες, πρέπει να σκέφτεστε έξω από τα συνηθισμένα. Αντί για εκπτώσεις ή δωρεάν δώρα με την αγορά, σκεφτείτε δημιουργικούς τρόπους για να εκπλήξετε και να ευχαριστήσετε τους πελάτες του Rabona Casino. Η επιπλέον σκέψη και η πρωτοτυπία θα κάνουν τις προσφορές σας πιο αξέχαστες, ενώ θα απαιτούν λιγότερες επενδύσεις από την πλευρά σας. Επικεντρωθείτε στην προώθηση συγκεκριμένων ενεργειών που συνδέονται με βασικούς επιχειρηματικούς στόχους και κάντε την προσφορά ακαταμάχητη για να μεγιστοποιήσετε τα αποτελέσματα.

Διαβάστε παρακάτω για έξυπνες ιδέες μπόνους και προώθησης που μπορείτε να ενσωματώσετε στη στρατηγική σας για τη δέσμευση πελατών:

Αναβαθμίσεις έκπληξη

Σε όλους αρέσει να παίρνουν περισσότερα από όσα πλήρωσαν. Ενθουσιάστε τους πελάτες σας αναβαθμίζοντας περιστασιακά και τυχαία τις παραγγελίες. Για παράδειγμα, ένα εστιατόριο θα μπορούσε να αναβαθμίσει μερικά πάρτι κάθε βράδυ στο επόμενο μπουκάλι κρασί του μενού. Ή μια μπουτίκ θα μπορούσε να εκπλήξει επιλεγμένους αγοραστές συμπεριλαμβάνοντας ένα αξεσουάρ υψηλής ποιότητας με μια αγορά. Η απροσδόκητη δωρεάν αναβάθμιση κάνει τους πελάτες να αισθάνονται ότι εκτιμώνται.

Προγράμματα παραπομπών με παιχνίδι

Τα προγράμματα παραπομπών ανταμείβουν τους υπάρχοντες πελάτες για τη διάδοση της φήμης και την προσέλκυση νέων πελατών. Ωστόσο, οι τυπικές εκπτώσεις και τα δωρεάν δώρα συχνά αποτυγχάνουν. Αντ' αυτού, ενσωματώστε την παιχνιδοποίηση προσφέροντας κάρτες ξυστό, κληρώσεις βραβείων ή μπόνους παραπομπής που αυξάνονται με πολλαπλές επιτυχημένες παραπομπές. Η παιχνιδοποιημένη εμπειρία τροφοδοτεί τη διαδικασία παραπομπής χάρη στην προσμονή για τις πιθανές ανταμοιβές.

Προοδευτικά προνόμια αφοσίωσης

Τα προγράμματα επιβράβευσης δημιουργούν δέσμευση προσφέροντας προνόμια σε αντάλλαγμα για τη συνέχιση της συνεργασίας. Για να δώσετε κίνητρο για συχνότερη επιστροφή, προσφέρετε ανταμοιβές που αυξάνονται σταδιακά με κάθε επίσκεψη αντί να απαιτείται ένα καθορισμένο ποσό για την εξαργύρωση των προσφορών. Παραδείγματα περιλαμβάνουν ένα δωρεάν επιδόρπιο με την πρώτη επίσκεψη, ορεκτικό με τη δεύτερη επίσκεψη και τελικά ένα δωρεάν γεύμα. Το προοδευτικό σύστημα δίνει στους πελάτες έναν λόγο να επιστρέψουν ξανά νωρίτερα.

Αποκλειστική έγκαιρη πρόσβαση

Όλοι θέλουν να είναι "ενήμεροι" πριν από όλους τους άλλους. Δημιουργήστε ενθουσιασμό δίνοντας στους πιο πιστούς οπαδούς σας πρώιμη πρόσβαση σε νέα προϊόντα, υπηρεσίες ή περιεχόμενο. Για παράδειγμα, μια μάρκα μόδας θα μπορούσε να επιτρέψει στους κορυφαίους πελάτες να έχουν πρόσβαση πρώτοι στις νέες κυκλοφορίες συλλογών. Ή ένας σεφ θα μπορούσε να προσκαλέσει τους VIP πελάτες να δοκιμάσουν στοιχεία του μενού πριν από την επίσημη παρουσίασή τους. Οι κρυφές ματιές κάνουν τους πελάτες να αισθάνονται ξεχωριστοί, ενώ παράλληλα δημιουργούν οργανικό ενδιαφέρον.

Δώρα-έκπληξη

Οι άνθρωποι λατρεύουν τις εκπλήξεις. Ανακοινώστε δώρα-έκπληξη στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο σε τυχαίες ημέρες. Θα μπορούσε να είναι ένας διαγωνισμός λάμψης για να κερδίσετε εμπορεύματα ή δωροκάρτες, μια προσφορά BOGO για τους 10 πρώτους πελάτες ή τυχαία βραβεία που δίνονται στο κατάστημα καθ' όλη τη διάρκεια της ημέρας. Ο απροσδόκητος χαρακτήρας βοηθά τα δώρα να αποκτήσουν μεγαλύτερη απήχηση, αφού οι πελάτες δεν θα θέλουν να χάσουν τις προσφορές-έκπληξη.

Εκπτώσεις με περιστρεφόμενο τροχό

Εκτός από τα δώρα-έκπληξη, οι εκπτώσεις στο κατάστημα που περιστρέφουν τον τροχό οδηγούν επίσης στην προσμονή και τη δέσμευση. Οι πελάτες μπορούν να γυρίσουν για να εξοικονομήσουν ένα ποσοστό έκπτωσης ή να κερδίσουν δωρεάν προϊόντα. Οι έμποροι λιανικής μπορούν να χρησιμοποιήσουν τις εκπτώσεις με το spin-the-wheel για να αυξήσουν τις πωλήσεις σε αργές ημέρες ή να ρευστοποιήσουν τα αποθέματα. Η εμπειρία που μοιάζει με παιχνίδι κάνει τους πελάτες πιο πιθανό να πραγματοποιήσουν αγορές ελπίζοντας να κερδίσουν επιπλέον εξοικονόμηση.

Κάρτες ξυστό

Μαζί με τις εκπτώσεις με τον τροχό περιστροφής, ορισμένες επιχειρήσεις προσφέρουν κάρτες ξυστό για άμεση εξοικονόμηση χρημάτων. Οι πελάτες ξύνουν ένα στρώμα για να αποκαλύψουν αν έχουν κερδίσει ένα βραβείο, όπως έκπτωση, δωρεάν προϊόν ή μπόνους επιβράβευσης. Η μορφή τύπου λοταρίας προσθέτει ενθουσιασμό, καθώς το ποσοστό έκπτωσης αποκαλύπτεται αμέσως και δεν χρειάζεται να περιμένετε όπως με τους κωδικούς προσφοράς που αποστέλλονται με email.

Μπόνους κατωφλίου δωρεάν αποστολής

Τα ηλεκτρονικά καταστήματα συχνά θέτουν ελάχιστα όρια παραγγελίας για να πληρούν τις προϋποθέσεις για δωρεάν αποστολή. Αν και είναι βολικό για την κάλυψη των εξόδων αποστολής, τα υψηλά κατώτατα όρια μπορεί να αποτρέψουν τους πελάτες από το να ολοκληρώσουν το ταμείο. Αντ' αυτού, ορίστε χαμηλότερα ελάχιστα όρια δωρεάν αποστολής και εκπλήξτε τους πελάτες που μόλις και μετά βίας χάνουν το όριο αναβαθμίζοντας περιστασιακά τις παραγγελίες τους με δωρεάν αποστολή ούτως ή άλλως. Θα ενθουσιαστούν από το μπόνους.

Φιλανθρωπικό στοιχείο

Αναδείξτε τις αξίες σας και προσφέρετε στην κοινότητα ενσωματώνοντας ένα φιλανθρωπικό στοιχείο στα μπόνους και τις προσφορές. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει τη δωρεά ενός μέρους των πωλήσεων κατά τη διάρκεια ειδικών προσφορών ή την αντιστοίχιση των δωρεών των πελατών κατά τη διάρκεια ενός συγκεκριμένου χρονικού διαστήματος. Το συστατικό που βασίζεται στον σκοπό βοηθά τις προωθητικές ενέργειες να κερδίσουν μεγαλύτερη προσοχή, αφού οι πελάτες γνωρίζουν ότι υποστηρίζουν ένα μεγαλύτερο καλό.

Βιωματικά μπόνους

Τα δώρα προϊόντων και οι ποσοστιαίες εκπτώσεις τείνουν να αναμειγνύονται μεταξύ τους, καθιστώντας πιο δύσκολο να ξεχωρίσουν. Παρέχετε πιο μοναδικά μπόνους, όπως βιωματικές ανταμοιβές, για να ενισχύσετε τον ενθουσιασμό. Οι ιδέες περιλαμβάνουν εισιτήρια για τοπικά αξιοθέατα, προσκλήσεις για πάρτι με αποκλειστική πρόσβαση, ιδιωτικές ξεναγήσεις, συμμετοχή σε διαγωνισμούς και πολλά άλλα. Τα βιωματικά μπόνους συχνά κοινοποιούνται στα κοινωνικά κανάλια, λειτουργώντας ως δωρεάν προαγωγή από στόμα σε στόμα.

Δημιουργικές ιδέες μπόνους και προώθησης σε ανασκόπηση

Οι παραπάνω ιδέες μπόνους και προώθησης επικεντρώνονται στην προώθηση συγκεκριμένων ενεργειών που συνδέονται με επιχειρηματικούς στόχους όπως:

  • Αύξηση της αξίας των παραγγελιών και των πωλήσεων
  • Ενθάρρυνση επαναλαμβανόμενων επιχειρήσεων
  • Δημιουργία ροών παραπομπών
  • Ενίσχυση της αφοσίωσης
  • Δημιουργία ενθουσιασμού και προώθηση από στόμα σε στόμα

Η έκπληξη των πελατών και η δημιουργία μοναδικών εμπειριών τείνουν να έχουν μεγαλύτερη απήχηση από τις γενικές εκπτώσεις. Η επιπλέον δημιουργικότητα δείχνει στους πελάτες πόσο πολύ εκτιμάτε την επιχείρησή τους. Η δοκιμή ενός συνδυασμού παιχνιδοποιημένων, βιωματικών και αποκλειστικών προσφορών σας δίνει ένα πλεονέκτημα όταν πρόκειται να ενισχύσετε την ουσιαστική δέσμευση.

Θυμηθείτε να παρακολουθείτε την απόδοση των προσφορών με την πάροδο του χρόνου και να προσαρμόζετε το μείγμα σας με βάση τα ποσοστά εξαργύρωσης και τα σχόλια των πελατών. Με συνεχώς βελτιστοποιημένα μπόνους και προσφορές, μπορείτε να μεγιστοποιήσετε τη δέσμευση, τις συστάσεις και τις πωλήσεις από τους σημερινούς ικανοποιημένους πελάτες σας.

methodos orizontio

https://www.pliroforiodotis.gr/index.php/news/society-menu/education-menu/92749-smarteching-education-4

protonio ban egraf

savantidou ban

ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΠΡΟΤΥΠΟ

sidiropoulos

studio 69