BANNER ME POS 987x100px

tsakiridis

Δείτε τις προσφορές!

ΓΕΡΟΥΛΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Εμπορία Ελαστικών - Ζαντών

ΦΩΤΙΑΔΗΣ  Θέρμανση - Κλιματισμός - Φυσικό Αέριο - Υγραέριο - Αντλίες Θερμότητας - Ανακαινίσεις

ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ Γραφείο Τελετών

access ban20

pistofidis ban1

super course

«Ιστορίες εφήβων, από το Λύκειο στο Πανεπιστήμιο» παρουσιάστηκαν στη Δημόσια Βιβλιοθήκη της Βέροιας

Στο πλαίσιο συνεχούς στήριξης των εφήβων, το Διδακτήριο ΜΕΘΟΔΟΣ διοργάνωσε ενημερωτική ομιλία με την ψυχολόγο Έφη Τσαπαροπούλου.

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε το απόγευμα της Τετάρτης στην αίθουσα της Δημόσιας Κεντρικής Βιβλιοθήκης της Βέροιας, παρουσία μαθητών, γονέων κι εκπαιδευτικών.

Χαιρετισμό απηύθυναν οι δύο υπεύθυνοι του Διδακτηρίου.

Ο Τάσος Τζουβάρας είπε «Είναι ακόμα μία δράση του Διδακτηρίου με επίκεντρο το παιδί. Αυτό που έχει σημασία στην πιο δύσκολη περίοδο των παιδιών είναι η ψυχολογική υποστήριξη και αυτό κάνουμε στο Διδακτήριο Μέθοδος».

Ο Κώστας Γεωργάκης είπε «Είναι σημαντική η υποστήριξη των γονέων, για την πλήρη εξέλιξη των μαθητών του Διδακτηρίου. Μετά την πανδημία πολλά πράγματα άλλαξαν. Οι ανησυχίες των εφήβων παραμένουν όμως ίδιες. Στο Διδακτήριο ασχολούμαστε πολύ με την εκπαίδευση των παιδιών. Οι ανησυχίες μας στο Διδακτήριο είναι οι έφηβοι και οι δράσεις γύρω από τα παιδιά. Μέσα από αυτές τις δράσεις μπορούμε να δούμε την αλληλεπίδραση και την εξέλιξη των παιδιών. Μέσα από το Διδακτήριο κυνηγάμε την έμπνευση. Πρώτα για τους ίδιους μας τους εαυτούς, ως εργαλείο, και κατά δεύτερον να το μεταφέρουμε στα παιδιά ως μελλοντικό εφόδιο…».

Η ενημέρωση αφορούσε τα συμπεράσματα που προκύψαν από το βιωματικά εργαστήρια που πραγματοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια 2019-2023. Η ψυχολόγος Έφη Τσαπαροπούλου διοργανώνει εδώ κι επτά χρόνια τα βιωματικά εργαστήρια στο Διδακτήριο Μέθοδος, μέσα από ομάδες εφήβων, και πρόβαλε τις σκέψεις των παιδιών μέσα από το φίλτρο της ψυχολόγου. Από την οπτική γωνία των παιδιών μετέφερε τις ιστορίες τους και το τι σκέφτονται ιδιαίτερα την περίοδο των εξετάσεων.

Η κα Τσαπαροπούλου ξεκίνησε την ομιλία της από τον ορισμό του εφήβου, τα χαρακτηριστικά του εγκεφάλου του, τα προβλήματα που αντιμετωπίζει. Ακολούθησε η παρουσίαση των συμπερασμάτων των βιωματικών εργαστηρίων που διενεργούνται όλα αυτά τα χρόνια κι έχουν να κάνουν με την διαχείριση του άγχους των παιδιών κατά τις εξετάσεις (α’, β’, γ’ λυκείου). Το πρώτο βιωματικό ήταν το ‘προσωπικό πιστεύω’ - τα παιδιά εξέφρασαν μία προσωπική αλήθεια. Το δεύτερο ήταν ‘τα όνειρά τους για μένα’ – τα όνειρα των γονιών και οι προσδοκίες για τα παιδιά. Το τρίτο βιωματικό ήταν το ‘μετάλλιο’ – το πώς τα παιδιά αναγνωρίζουν τις προσπάθειές τους και τι έχουν καταφέρει στη ζωή τους. Ακόμη ένα θεματικό ήταν το ‘ποιος είμαι που πηγαίνω’ που δείγμα παρουσιάστηκε στην σημερινή εκδήλωση.

View this gallery on Flickr

 

methodos orizontio

https://www.pliroforiodotis.gr/index.php/news/society-menu/education-menu/92749-smarteching-education-4

meta morfo22

protonio ban egraf

kyriazis

ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΠΡΟΤΥΠΟ

sidiropoulos

studio 69