«Ιστορίες εφήβων, από το Λύκειο στο Πανεπιστήμιο» παρουσιάστηκαν στη Δημόσια Βιβλιοθήκη της Βέροιας
- Γράφτηκε από τον/την Μαρία Τριγώνη
Στο πλαίσιο συνεχούς στήριξης των εφήβων, το Διδακτήριο ΜΕΘΟΔΟΣ διοργάνωσε ενημερωτική ομιλία με την ψυχολόγο Έφη Τσαπαροπούλου.
Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε το απόγευμα της Τετάρτης στην αίθουσα της Δημόσιας Κεντρικής Βιβλιοθήκης της Βέροιας, παρουσία μαθητών, γονέων κι εκπαιδευτικών.
Χαιρετισμό απηύθυναν οι δύο υπεύθυνοι του Διδακτηρίου.
Ο Τάσος Τζουβάρας είπε «Είναι ακόμα μία δράση του Διδακτηρίου με επίκεντρο το παιδί. Αυτό που έχει σημασία στην πιο δύσκολη περίοδο των παιδιών είναι η ψυχολογική υποστήριξη και αυτό κάνουμε στο Διδακτήριο Μέθοδος».
Ο Κώστας Γεωργάκης είπε «Είναι σημαντική η υποστήριξη των γονέων, για την πλήρη εξέλιξη των μαθητών του Διδακτηρίου. Μετά την πανδημία πολλά πράγματα άλλαξαν. Οι ανησυχίες των εφήβων παραμένουν όμως ίδιες. Στο Διδακτήριο ασχολούμαστε πολύ με την εκπαίδευση των παιδιών. Οι ανησυχίες μας στο Διδακτήριο είναι οι έφηβοι και οι δράσεις γύρω από τα παιδιά. Μέσα από αυτές τις δράσεις μπορούμε να δούμε την αλληλεπίδραση και την εξέλιξη των παιδιών. Μέσα από το Διδακτήριο κυνηγάμε την έμπνευση. Πρώτα για τους ίδιους μας τους εαυτούς, ως εργαλείο, και κατά δεύτερον να το μεταφέρουμε στα παιδιά ως μελλοντικό εφόδιο…».
Η ενημέρωση αφορούσε τα συμπεράσματα που προκύψαν από το βιωματικά εργαστήρια που πραγματοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια 2019-2023. Η ψυχολόγος Έφη Τσαπαροπούλου διοργανώνει εδώ κι επτά χρόνια τα βιωματικά εργαστήρια στο Διδακτήριο Μέθοδος, μέσα από ομάδες εφήβων, και πρόβαλε τις σκέψεις των παιδιών μέσα από το φίλτρο της ψυχολόγου. Από την οπτική γωνία των παιδιών μετέφερε τις ιστορίες τους και το τι σκέφτονται ιδιαίτερα την περίοδο των εξετάσεων.
Η κα Τσαπαροπούλου ξεκίνησε την ομιλία της από τον ορισμό του εφήβου, τα χαρακτηριστικά του εγκεφάλου του, τα προβλήματα που αντιμετωπίζει. Ακολούθησε η παρουσίαση των συμπερασμάτων των βιωματικών εργαστηρίων που διενεργούνται όλα αυτά τα χρόνια κι έχουν να κάνουν με την διαχείριση του άγχους των παιδιών κατά τις εξετάσεις (α’, β’, γ’ λυκείου). Το πρώτο βιωματικό ήταν το ‘προσωπικό πιστεύω’ - τα παιδιά εξέφρασαν μία προσωπική αλήθεια. Το δεύτερο ήταν ‘τα όνειρά τους για μένα’ – τα όνειρα των γονιών και οι προσδοκίες για τα παιδιά. Το τρίτο βιωματικό ήταν το ‘μετάλλιο’ – το πώς τα παιδιά αναγνωρίζουν τις προσπάθειές τους και τι έχουν καταφέρει στη ζωή τους. Ακόμη ένα θεματικό ήταν το ‘ποιος είμαι που πηγαίνω’ που δείγμα παρουσιάστηκε στην σημερινή εκδήλωση.
-
DSC_0162
DSC_0162
-
DSC_0159
DSC_0159
-
DSC_0177
DSC_0177
-
DSC_0164
DSC_0164
-
DSC_0169
DSC_0169
-
DSC_0171
DSC_0171
-
DSC_0173
DSC_0173
-
DSC_0174
DSC_0174
-
DSC_0180
DSC_0180
-
DSC_0175
DSC_0175
-
DSC_0178
DSC_0178
-
DSC_0181
DSC_0181
-
DSC_0182
DSC_0182
-
DSC_0183
DSC_0183
-
DSC_0186
DSC_0186
-
DSC_0184
DSC_0184
-
DSC_0185
DSC_0185
-
DSC_0191
DSC_0191
-
DSC_0192
DSC_0192
-
DSC_0193
DSC_0193
-
DSC_0187
DSC_0187
-
DSC_0194
DSC_0194
-
DSC_0195
DSC_0195
-
DSC_0196
DSC_0196
-
DSC_0197
DSC_0197
-
DSC_0188
DSC_0188
-
DSC_0198
DSC_0198
-
DSC_0165
DSC_0165
-
DSC_0199
DSC_0199
-
DSC_0201
DSC_0201
-
DSC_0202
DSC_0202
-
DSC_0203
DSC_0203
-
DSC_0200
DSC_0200
-
DSC_0204
DSC_0204
-
DSC_0205
DSC_0205
-
DSC_0206
DSC_0206
-
DSC_0207
DSC_0207
-
DSC_0208
DSC_0208
-
DSC_0209
DSC_0209
-
DSC_0212
DSC_0212
-
DSC_0210
DSC_0210
-
DSC_0160
DSC_0160
-
DSC_0170
DSC_0170
-
DSC_0216
DSC_0216
-
DSC_0217
DSC_0217
-
DSC_0218
DSC_0218
-
DSC_0157
DSC_0157
-
DSC_0167
DSC_0167
https://pliroforiodotis.gr/index.php/news/society-menu/education-menu/87924-istories-efivon-apo-to-lykeio-sto-panepistimio-parousiastikan-sti-dimosia-vivliothiki-tis-veroias#sigProId2eb23fa1a6















