BANNER ME POS 987x100px

tsakiridis

Δείτε τις προσφορές!

ΓΕΡΟΥΛΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Εμπορία Ελαστικών - Ζαντών

ΦΩΤΙΑΔΗΣ  Θέρμανση - Κλιματισμός - Φυσικό Αέριο - Υγραέριο - Αντλίες Θερμότητας - Ανακαινίσεις

ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ Γραφείο Τελετών

access ban20

pistofidis ban1

super course

Μαθήματα Ελληνικής Γλώσσας στους πρόσφυγες στην Αγ. Βαρβάρα από καθηγητές του 3ου Γενικού Λυκείου Βέροιας

Τα ελληνικά μαθαίνουν πλέον οι πρόσφυγες και προσφυγοπούλες που διαμένουν στο στρατόπεδο Αρματολού Κόκκινου στην Αγ. Βαρβάρα Ημαθίας. Η πρωτοβουλία ανήκει σε καθηγητές του 3ου Γενικού Λυκείου Βέροιας, οι οποίοι σε συνεργασία με τη συντονίστρια εκπαίδευσης προσφύγων, Ολυμπία Μπέτσα, διδάσκουν τη γλώσσα μας δύο φορές την εβδομάδα σε ώρες απογευματινές (από 17.00 έως 20.00) εντός του χώρου που λειτουργεί σα σχολείο στο συγκεκριμένο Κέντρο Φιλοξενίας.

Τα μαθήματα εκμάθησης της ελληνικής σε αλλοδαπούς, που ξεκίνησαν τέλη Ιανουαρίου, εντάσσονται στο Ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus+ που εκπονεί το 3ο ΓΕΛ με τίτλο: “Innovative Schools and Creative Approaches”. Τους πρόσφυγες διδάσκουν εκ περιτροπής οι καθηγητές και καθηγήτριες που αποτελούν την παιδαγωγική ομάδα του 3ου ΓΕΛ, υπό την καθοδήγηση της διευθύντριας του σχολείου, Ελισάβετ Κορδονίδου.

Τα μαθήματα αρχικά απευθύνονταν σε ενήλικες γυναίκες, ωστόσο, στην πορεία παρακολούθησαν με εξαιρετική θέρμη και τα νεαρότερα κορίτσια. Στις τελευταίες συναντήσεις παρίστανται και άρρενες όλων των ηλικιών οι οποίοι ανταποκρίνονται στο κάλεσμα για γνώση με ζήλο και αγωνία, αν κρίνει κανείς από το πόσες φορές ρωτάνε πότε είναι το επόμενο μάθημα. Η παρακολούθηση των μαθημάτων από τις νεαρότερες ηλικίες θεωρείται ως μια προπαρασκευή για την εξοικείωση με τα ελληνικά γράμματα που σύντομα θα διδαχθούν εντός των τάξεων τους στις ΔΥΕΠ (Δομές Υποδοχής Εκπαίδευσης Προσφύγων).

Ευρύτερα, οι διδακτικοί στόχοι είναι: να εξοικειωθούν οι πρόσφυγες με τη γλώσσα της κοινωνίας που τους φιλοξενεί, να γνωρίσουν βασικές φράσεις επικοινωνίας ώστε να μπορούν να εξυπηρετούν τις καθημερινές τους ανάγκες, να γίνουν κοινωνοί της ελληνικής κουλτούρας και φυσικά να επωφεληθούν όλοι, διδάσκοντες και διδασκόμενοι, από την αμφίδρομη ανταλλαγή πληροφοριών, όπως άλλωστε επιτυγχάνεται πάντα μέσα από τη διαπολιτισμικότητα.

Τέτοιες πρωτοβουλίες είναι πάντα επικροτούμενες, καθώς ενισχύουν την κοινωνική ένταξη των μειονοτήτων στην τοπική κοινωνία με όλα τα συνακόλουθα οφέλη.

methodos orizontio

https://www.pliroforiodotis.gr/index.php/news/society-menu/education-menu/92749-smarteching-education-4

meta morfo22

protonio ban egraf

kyriazis

ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΠΡΟΤΥΠΟ

sidiropoulos

studio 69