BANNER ME POS 987x100px

tsakiridis

Δείτε τις προσφορές!

ΓΕΡΟΥΛΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Εμπορία Ελαστικών - Ζαντών

ΦΩΤΙΑΔΗΣ  Θέρμανση - Κλιματισμός - Φυσικό Αέριο - Υγραέριο - Αντλίες Θερμότητας - Ανακαινίσεις

ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ Γραφείο Τελετών

access ban20

pistofidis ban1

super course

Σιδηροδρομικό δυστύχημα Τεμπών: Απολογήθηκε ο σταθμάρχης - Τι ισχυρίστηκε

Τα αίτια του πολύνεκρου δυστυχήματος με τη σύγκρουση των δύο τρέων στα Τέμπη αναζητούν οι αρμόδιοι, παράλληλα με τη μεγάλη επιχείρηση διάσωσης και απεγκλωβισμού που βρίσκεται σε εξέλιξη.

Ο πρώτος άνθρωπος που οδηγήθηκε για κατάθεση και συνελήφθη, είναι ο σταθμάρχης. Εκτός του 59χρονου, στη δικογραφία που σχηματίστηκε, περιλαμβάνονται και ανωμοτί καταθέσεις -ως ύποπτοι- και άλλοι παράγοντες που ενδέχεται να φέρουν μερίδιο της ευθύνης και συγκεκριμένα ένας εκπρόσωπος της εταιρείας και ο κλειδούχος.

Σύμφωνα με πληροφορίες του ΣΚΑΙ, ο 59χρονος σταθμάρχης δήλωσε στην κατάθεσή του, ότι ο ίδιος έδωσε εντολή, πατώντας το κουμπί διαχωρισμού, προκειμένου να διαχωριστούν οι γραμμές και η κάθε αμαξοστοιχία να ακολουθήσει τη δική της διαδρομή, σε διαφορετική γραμμή. Κάτι τέτοιο, όπως δήλωσε ο σταθμάρχης, δεν συνέβη, διότι το σύστημα δεν υπάκουσε.

Στην απολογία του φέρεται να δήλωσε: «Πάτησα κανονικά το κουμπί, καθώς το σύστημα είναι αυτοματοποιημένο για να αλλάξει η γραμμή. Έτσι, κάθε τρένο θα έμπαινε σε διαφορετική τροχιά, όμως το σύστημα δε λειτούργησε».

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Βασίλη Λαμπρόπουλου στο MEGA, ο σταθμάρχης της Κατερίνης είχε προειδοποιήσει πως αναχωρεί ένα τρένο με κατεύθυνση τη Λάρισα. Οι πληροφορίες που είχε ο σταθμάρχης της Λάρισας είναι πως και οι δύο γραμμές ήταν ανοιχτές.

Αυτό που επικαλείται λοιπόν, ο ίδιος είναι πως εκείνη την ώρα που έφτασε το τρένο από την Κατερίνη εκείνος προσπαθούσε να «παρκάρει» ένα άλλο τοπικό τρένο.

«Άλλαξα τα κλειδιά των γραμμών και δεν τα επανέφερα μετά στη θέση τους» φέρεται να παραδέχθηκε στην κατάθεσή του ο σταθμάρχης.

Έτσι, ο 60χρονος έβαλε το τρένο που αναχώρησε από την Λάρισα στη γραμμή που ερχόταν η εμπορική αμαξοστοιχία καταλάθος, επειδή μπερδεύτηκε καθώς ασχολιόταν με την τοπική αμαξοστοιχία.

Ο Βασίλης Λαμπρόπουλος ανέφερε πως καμία δικλείδα ασφαλείας και κανένας αισθητήρας δεν ήταν ενεργοποιημένος ώστε να μπορέσουν οι δύο αμαξοστοιχίες να προειδοποιήσουν η μία την άλλη.

methodos orizontio

https://www.pliroforiodotis.gr/index.php/news/society-menu/education-menu/92749-smarteching-education-4

meta morfo22

protonio ban egraf

kyriazis

ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΠΡΟΤΥΠΟ

sidiropoulos

studio 69