Ενίσχυση του ανθρώπινου δυναμικού του Νοσοκομείου Νάουσας με νέες προσλήψεις
- Γράφτηκε από τον/την Αντώνης Χατζηκυριακίδης
Η Διοίκηση του Νοσοκομείου Νάουσας με την στήριξη της 3ης ΥΠΕ και του Υπουργείου Υγείας συνεχίζει δυναμικά την πορεία αναβάθμισης των υπηρεσιών του προς τους πολίτες, προχωρώντας το τελευταίο διάστημα σε σημαντική ενίσχυση του προσωπικού του.
Συγκεκριμένα, στο δυναμικό του Νοσοκομείου εντάχθηκαν:
Ιατροί ΕΣΥ
1. Κουσίδης Καριοφίλης, Επιμελητής Β΄Καρδιολογίας
Ειδικευόμενοι Ιατροί
1. Σαράτσης Γεώργιος, Ειδικευόμενος Παθολογίας
2. Νέστορα Περσεφόνη-Μαρία, Ειδικευόμενη Αναισθησιολογίας
3. Κετσερίδου Οφελία- Αλεξάνδρα, Ειδικευόμενη Αναισθησιολογίας
4. Ζήνωνος Ευαγγελία , Ειδικευόμενη Οφθαλμολογίας
Νοσηλευτικό Προσωπικό
1. Σιδηροπούλου Σμαραγδή, κλάδου ΤΕ Νοσηλευτικής
















