Ξεκίνησε η έκθεση φωτογραφικού κολλάζ του Δημοτικού Σχολείου Κουλούρας στην πλατεία Δημαρχείου Βέροιας (φωτογραφίες, βίντεο)
- Γράφτηκε από τον/την Μαρία Τριγώνη
Πριν λίγη ώρα ξεκίνησε η λειτουργία της έκθεση φωτογραφικού κολλάζ, που διοργανώνει το Δημοτικό Σχολείο Κουλούρας, σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ημαθίας, στην πλατεία Δημαρχείου Βέροιας.
Η Έκθεση-Διαγωνισμός Φωτογραφικού κολλάζ, με θέμα «Αναζητώντας τους ήρωες των παραμυθιών και της Λογοτεχνίας, στο σήμερα» πραγματοποιείται στο πλαίσιο της υλοποίησης Ευρωπαϊκού Σχεδίου Erasmus+, με τίτλο: «Language, Learning via Literature».
Τα έργα θα εκτίθενται καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας (Δευτέρα 8/5) και μπορούν να την επισκεφθούν σχολικές μονάδες, μεμονωμένοι επισκέπτες, περαστικοί πολίτες της πόλης μας.
Οι επισκέπτες θα δουν τις 70 δημιουργίες των παιδιών και μπορούν να ψηφίσουν το καλύτερο έργο. Θα δοθούν ως βραβεία, 5 βιβλία για το έργο που θα διακριθεί, 3 και 2 για το δεύτερο και τρίτο αντίστοιχα. Σε όλους τους συμμετέχοντες θα απονεμηθούν βεβαιώσεις συμμετοχής.
Η Έκθεση-δημιουργία έργων, στηρίχθηκε στην ιδέα επιλογής από τους μαθητές ενός αγαπημένου τους ήρωα των παραμυθιών και της Λογοτεχνίας και της ένταξής, με την τεχνική του ψηφιακού κολλάζ μέσα σε ένα φωτογραφικό στιγμιότυπο της εποχής μας (περιβαλλοντικού, κοινωνικού, καταναλωτικού, ανθρωπίνων σχέσεων κ.λ.π. περιεχομένου), εκπέμποντας ή υπονοώντας ένα μήνυμα (με την υποστήριξη και κάποιας φράσης ή σύντομου κειμένου).
Στις 6:30 το απόγευμα της ίδιας ημέρας, στο χώρο της Έκθεσης (Πλατεία Δημαρχείου) θα παραβρίσκονται οι Διοργανωτές της Έκθεσης (Δημοτικό Σχολείο Κουλούρας και Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ημαθίας), οι εκπαιδευτικοί και μαθητές των ευρωπαϊκών σχολείων -εταίρων στο σχέδιο Erasmus+ “Language, Learning via Literature”, οι υπεύθυνοι των συμμετοχών με έργα των σχολείων τους στην Έκθεση, καθώς και όσοι ενδιαφέρονται να ακούσουν και να πληροφορηθούν για την ιδέα της Έκθεσης, το σκοπό, την εκπαιδευτική στόχευση, την προσπάθεια ευαισθητοποίησης και καλλιέργειας της κοινωνικής ευθύνης, το ρόλο των σχεδίων Erasmus στην ποιότητα και τη διεύρυνση της εκπαιδευτικής διαδικασίας κ.λ.π.
-
DSC_0860
DSC_0860
-
DSC_0824
DSC_0824
-
DSC_0825
DSC_0825
-
DSC_0826
DSC_0826
-
DSC_0827
DSC_0827
-
DSC_0828
DSC_0828
-
DSC_0830
DSC_0830
-
DSC_0831
DSC_0831
-
DSC_0832
DSC_0832
-
DSC_0833
DSC_0833
-
DSC_0834
DSC_0834
-
DSC_0835
DSC_0835
-
DSC_0836
DSC_0836
-
DSC_0837
DSC_0837
-
DSC_0838
DSC_0838
-
DSC_0839
DSC_0839
-
DSC_0840
DSC_0840
-
DSC_0842
DSC_0842
-
DSC_0844
DSC_0844
-
DSC_0845
DSC_0845
-
DSC_0846
DSC_0846
-
DSC_0847
DSC_0847
-
DSC_0848
DSC_0848
-
DSC_0849
DSC_0849
-
DSC_0843
DSC_0843
-
DSC_0850
DSC_0850
-
DSC_0851
DSC_0851
-
DSC_0852
DSC_0852
-
DSC_0853
DSC_0853
-
DSC_0854
DSC_0854
-
DSC_0855
DSC_0855
-
DSC_0856
DSC_0856
-
DSC_0857
DSC_0857
-
DSC_0858
DSC_0858
-
DSC_0864
DSC_0864
-
DSC_0865
DSC_0865
-
DSC_0861
DSC_0861
-
DSC_0862
DSC_0862
-
DSC_0154
DSC_0154
-
DSC_0156
DSC_0156
-
DSC_0158
DSC_0158
-
DSC_0159
DSC_0159
-
DSC_0161
DSC_0161
-
DSC_0163
DSC_0163
-
DSC_0164
DSC_0164
-
DSC_0166
DSC_0166
















