BANNER ME POS 987x100px

tsakiridis

Δείτε τις προσφορές!

ΓΕΡΟΥΛΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Εμπορία Ελαστικών - Ζαντών

ΦΩΤΙΑΔΗΣ  Θέρμανση - Κλιματισμός - Φυσικό Αέριο - Υγραέριο - Αντλίες Θερμότητας - Ανακαινίσεις

ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ Γραφείο Τελετών

access ban20

pistofidis ban1

super course

Στα Ιδιωτικά Εκπαιδευτήρια Βέροιας αγαπάμε τα ζώα και τα προστατεύουμε

iev Imera-Zoon

Παγκόσμια Ημέρα Ζώων η 4η Οκτωβρίου, και τα Ιδιωτικά Εκπαιδευτήρια Βέροιας «Ι. Σαφαρίκα-Ι. Μπαρμπαρούση» ασχολήθηκαν ενεργά με το ζωικό βασίλειο. Οι μαθητές, σε συνεργασία με τις δασκάλες τους, εντρύφησαν σε θέματα όπως οι ανάγκες των ζώων, η κακοποίησή τους, και η προστασία τους από τον άνθρωπο, τα οποία συνοδεύτηκαν με τη δημιουργία σχετικών κατασκευών.

Ξεκινώντας από τους μικρούς μας μαθητές, η κ. Μαρία Σταυριανίδου, νηπιαγωγός των Ι.Ε.Β., συζήτησε με τα παιδιά για τα διάφορα ζωάκια, και για τους τρόπους με τους οποίους μπορούμε να τα προστατέψουμε. Τα παιδιά παρουσιάστηκαν άκρως ευαισθητοποιημένα απέναντι στο θέμα της κακοποίησης ζώων, γεγονός που φάνηκε από τις απόψεις τους στο εν λόγω θέμα. Στο τέλος της συζήτησης, οι μαθητές κατασκεύασαν μολυβοθήκες-ζωάκια με την ταμπελίτσα "αγαπώ τα ζώα", τιμώντας έτσι τους "φίλους" τους.

Στην Πρώτη Δημοτικού, η κ. Ιωάννα Ιορδανίδου, δασκάλα των παιδιών, έθεσε ερωτήματα όπως η προστασία των άγριων ζώων, και η αντιμετώπιση των αδέσποτων ζώων. Προκειμένου να αντιληφθούν οι μαθητές το πρόβλημα των αδέσποτων σκύλων -φαινόμενο έντονο στην πόλη μας-, η δασκάλα τους έβαλε να παρακολουθήσουν το γνωστό κινούμενο σχέδιο "Λαίδη και Αλήτης". Τα παιδιά μπόρεσαν έτσι να συνειδητοποιήσουν τη συμπεριφορά του ανθρώπου απέναντι σε κάποιον πιο "αδύναμο", και τον τρόπο με τον οποίο θα έπρεπε να αντιμετωπίζονται παρόμοια θέματα• με αγάπη και σεβασμό.

Τέλος, οι μαθητές σχεδίασαν σελιδοδείκτες ζώων, τους οποίους πλέον χρησιμοποιούν.

Στην Δευτέρα Δημοτικού, η κ. Εύη Κρέξη διάβασε ένα απόσπασμα από μύθο του Αισώπου στα παιδιά, τα οποία κλήθηκαν να απαριθμήσουν τους τρόπους με τους οποίους φέρεται ο άνθρωπος στα ζώα, και κυρίως στα κατοικίδια ζώα. Στη συνέχεια, η συζήτηση επικεντρώθηκε στα ζώα υπό εξαφάνιση -κυρίως στη χελώνα "καρέτα καρέτα"-, ενώ στα παιδιά δόθηκε η ευκαιρία να διαβάσουν άρθρα σχετικά με τα δικαιώματα των ζώων. Η ευαισθητοποίηση των μαθητών ολοκληρώθηκε με τον σχεδιασμό μιας μεγάλης χάρτινης χελώνας και μιας ζωγραφιάς με το αγαπημένο ζώο του καθενός, ενώ συγχρόνως έμαθαν να τραγουδάνε το "τα ζωάκια τ' αγαπώ".

Στην Τρίτη Δημοτικού, η κ. Αθηνά Τουλίκα διάβασε μαζί με τους μαθητές το μύθο του Αισώπου "Η αλεπού και ο πελαργός", και εν συνεχεία η συζήτηση κινήθηκε γύρω από τα διαφορετικά χαρακτηριστικά των ζώων, καθώς και τις ποικίλες ανάγκες που παρουσιάζουν, καταλήγοντας στο ότι η φυλάκιση ζώων είναι πράξη προς αποφυγή. Τέλος, τα παιδιά κατασκεύασαν μικρές χελωνίτσες με το κέλυφος καρυδιού, σε συνδυασμό με πλαστελίνη.

Στην Πέμπτη Δημοτικού, η κ. Κωνσταντίνα Καρλή συζήτησε με τους μαθητές για την κακοποίηση των ζώων, και κυρίως για την εκμετάλλευση των ζώων υπό εξαφάνιση, και παρακίνησε τους μαθητές να προτείνουν τρόπους προστασίας τους, καθώς επίσης και ενέργειες που θα μπορούσαν να γίνουν από τους ίδιους, προκειμένου να συμβάλλουν κι αυτοί στο αγώνα υπέρ της προστασίας των ζώων. Ολοκληρώνοντας τη συζήτηση γύρω από το συγκεκριμένο θέμα, τα παιδιά κατασκεύασαν μία αφίσα με τα αποτυπώματά τους και το μήνυμα "Λέμε ΣΤΟΠ στην κακοποίηση των ζώων".

Οι μαθητές των Ι.Ε.Β. φαίνεται να γνωρίζουν καλά πλέον το νόημα του τραγουδιού "Ποτέ δε θα πειράξω τα ζωάκια τα καημένα, τι τάχα σαν κι εμένα, κι εκείνα δεν πονούν...". Εσείς;

Ζέρβα Ελευθερία-Χαρά

methodos orizontio

https://www.pliroforiodotis.gr/index.php/news/society-menu/education-menu/92749-smarteching-education-4

meta morfo22

protonio ban egraf

kyriazis

ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΠΡΟΤΥΠΟ

sidiropoulos

studio 69