BANNER ME POS 987x100px

tsakiridis

Δείτε τις προσφορές!

ΓΕΡΟΥΛΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Εμπορία Ελαστικών - Ζαντών

ΦΩΤΙΑΔΗΣ  Θέρμανση - Κλιματισμός - Φυσικό Αέριο - Υγραέριο - Αντλίες Θερμότητας - Ανακαινίσεις

ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ Γραφείο Τελετών

access ban20

pistofidis ban1

super course

Μόνιμους διορισμούς ζητά ο σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης

Από τον Σύλλογο Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης ανακοινώθηκαν τα εξής: "Τέσσερα επεισόδια, το ένα μετά το άλλο στοιχειοθετούν πια με σαφήνεια την πλήρη απαξίωση των μορφωτικών δικαιωμάτων και των υποστηρικτικών δομών για τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Είναι πια φανερό ότι η κυβέρνηση και ο Υπουργός παιδείας "πουλούσε" φύκια για μεταξωτές κορδέλες μιλώντας για ενίσχυση της κρατικής μέριμνας για αυτές τις κατηγορίες μιλώντας για προσλήψεις 9.100 αναπληρωτών! Βρισκόμαστε πια στα μέσα Οκτωβρίου και οι προσλήψεις είναι μόλις 2.808 για την Α' βάθμια και 1.835 για τη Β' βάθμια. Στα μισά του δρόμου και αγκομαχώντας!

Κι ενώ δεν έχουν γίνει ούτε οι μισές προσλήψεις από αυτές που δεσμεύτηκε ο Υπουργός Παιδείας Ν. Φίλης για την ειδική αγωγή, έχουμε τέσσερα πολύ σοβαρά επεισόδια στην εκπαίδευση των παιδιών με ειδικές ανάγκες!

1. Τέλη Αυγούστου ψηφίζεται τροπολογία με την οποία, δάσκαλοι γενικής αγωγής, χωρίς τα τυπικά προσόντα που θέτει η νομοθεσία για την ειδική αγωγή, μπορούν να στελεχώσουν τα τμήματα ένταξης! Δηλαδή, ο ευαίσθητος κλάδος της ειδικής αγωγής που χρειαζόταν μέχρι τώρα δασκάλους με μετεκπαίδευση στη ειδική αγωγή κ.λπ. αντιμετωπίζεται τώρα, ως μια δομή που δεν έχει ανάγκη ειδικού προσωπικού!

2. Προσλαμβάνονται 1.140 εκπαιδευτικοί για παράλληλη στήριξη όταν τα αιτήματα αφορούν 5.500 μαθητές/τριες. Αυτό οδηγεί στην περιστολή των δικαιωμάτων των μαθητών/τριών, μια και ενώ τους έχει χορηγηθεί έγκριση για 24 ώρες παράλληλη στήριξη, εκείνοι/ες καλύπτονται κατά βάση για 8 ώρες την εβδομάδα με ότι εκπαιδευτικά και παιδαγωγικά απαράδεκτο δηλώνει αυτό για τα παιδιά που χρήζουν παράλληλης!

3. Δημοσιεύεται μια εφαρμοστική εγκύκλιος που δίνει τη δυνατότητα να καλύπτουν τις ώρες της παράλληλης στήριξης και δάσκαλοι γενικής αγωγής χωρίς τα τυπικά προσόντα που θέτει η νομοθεσία για την ειδική αγωγή, μόνο και μόνο για να καλύψουν το ωράριό τους κάτω από τον εκβιασμό της μετακίνησης. Και μάλιστα, ορίζεται ο αριθμός 4 εκπαιδευτικοί ανά μαθητή, ως ο ανεκτός(!!!) αριθμός εκπαιδευτικών που μπορούν να καλύπτουν έναν/μία μαθητή/τρια που του έχει εγκριθεί παράλληλη στήριξη!

4. Δημοσιεύεται διευκρινιστική εγκύκλιος με την οποία οι μαθητές/τριες με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες δεν υπολογίζονται πια ως τρεις, με αποτέλεσμα να μην χωρίζεται το τμήμα στο οποίο παρακολουθούν παρά μόνο όταν ο αριθμός των μαθητών είναι ήδη 25 και σε περίπτωση περισσοτέρων τμημάτων της ίδιας τάξης ο αριθμός να είναι 50 ή 75 κ.λπ.

Είναι πια εντελώς φανερό ότι όλα γίνονται για να περικοπούν οι προσλήψεις χωρίς να φαίνεται σε ποσότητα. Ενώ υπάρχουν εκπαιδευτικοί με τα τυπικά προσόντα, το υπουργείο προκρίνει να καλύψει ανάγκες με ρετάλια ωρών χωρίς να πληρείται κανένα ποιοτικό στοιχείο. Εδώ να σημειώσουμε ότι οι αναπληρωτές δάσκαλοι γενικής αγωγής που προσλαμβάνονταν στην παράλληλη στήριξη, προσλαμβάνονταν όταν είχαν τελειώσει οι πίνακες με τους δασκάλους που είχαν τα τυπικά προσόντα της ειδικής αγωγής. Αποκαλύπτεται ότι η δήθεν «προτεραιότητα στην ειδική αγωγή» είναι μια μεγάλη απάτη! Αντίθετα, επιβεβαιώνεται ότι ειδική εκπαίδευση υπήρξε ανέκαθεν προπομπός της ιδιωτικοποίησης της δημόσιας εκπαίδευσης και πεδίο δόξης λαμπρό για την εφαρμογή ευέλικτων σχέσεων εργασίας. Το υπουργείο, πιστό στις οδηγίες ΕΕ και ΟΟΣΑ, δίνει καίριο χτύπημα στα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών με αναπηρίες και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Με όλες αυτές τις ρυθμίσεις η ειδική αγωγή λειτουργεί πια σε μόνιμο καθεστώς «έκτακτης ανάγκης» με τη διαχείριση του εκπαιδευτικού προσωπικού, να ζυγίζει περισσότερο από τις εκπαιδευτικές ανάγκες κάθε παιδιού. Γνωρίζουμε καλά ότι η επιστροφή στην «κανονικότητα», σύμφωνα με τις κατευθύνσεις Ε.Ε-Ο.Ο.Σ.Α., σημαίνουν αποθέωση των οικονομικών δεικτών με κάθε κόστος, άρση της μονιμότητας, κινητικότητα κι αναπαραγωγή ευέλικτων μορφών απασχόλησης, μα πάνω απ’ όλα βλάπτουν σοβαρά την ειδική αγωγή και εκπαίδευση.

Δε νοείται «σχολείο ισότητας» δίχως τη θετική διάκριση απέναντι στους μαθητές που δικαιούνται ειδική εκπαιδευτική παρέμβαση. Δε νοείται «σχολείο ποιότητας» δίχως τη δημιουργία σταθερών δομών και τη στελέχωσή τους με μόνιμο εκπαιδευτικό προσωπικό.

Η ειδική εκπαίδευση χρειάζεται

ΜΟΝΙΜΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ
ΚΑΛΥΨΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΕΝΩΝ ΣΕ ΔΟΜΕΣ ΣΜΕΑΕ/Τ.Ε. ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ ΣΤΗΡΙΞΕΙΣ ΤΩΡΑ

• Η υποστήριξη των μαθητών στις γενικές τάξεις δεν μπορεί να γίνεται με δόσεις

• Απαιτούμε κάθε μαθητής που έχει έγκριση για παράλληλη στήριξη να έχει τον εκπαιδευτικό και το βοηθητικό προσωπικό που αντιστοιχεί στις ανάγκες του για όλο το χρόνο που φοιτά στο σχολείο.

Καλούμε:
· τους/τις συναδέλφους να μην υποκύπτουν σε εκβιασμούς για κάλυψη ωρών τους!
· τους συλλόγους διδασκόντων να μην αποδέχονται εκβιασμούς και πιέσεις σχετικά με το χωρισμό τμημάτων που έχουν παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Να ενημερώνουν το σωματείο απευθείας".

methodos orizontio

https://www.pliroforiodotis.gr/index.php/news/society-menu/education-menu/92749-smarteching-education-4

meta morfo22

protonio ban egraf

kyriazis

ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΠΡΟΤΥΠΟ

sidiropoulos

studio 69