Καλλιτεχνικό Γυμνάσιο αποκτά η Νάουσα – Πράσινο φως από το Υπουργείο Παιδείας
- Γράφτηκε από τον/την Αντώνης Χατζηκυριακίδης
Μια ιδιαίτερα σημαντική εξέλιξη για την εκπαιδευτική και πολιτιστική ζωή της Νάουσας φέρνει η απόφαση της Υπουργού Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, Σοφίας Ζαχαράκη, για την υλοποίηση στοχευμένων μεταβολών στο σχολικό δίκτυο της χώρας, μέσω ιδρύσεων, συγχωνεύσεων, αναδιαρθρώσεων και προαγωγών σχολικών μονάδων.
Ανάμεσα στις αποφάσεις που ανακοινώθηκαν ξεχωρίζει η ίδρυση Καλλιτεχνικού Γυμνασίου με έδρα τη Νάουσα, ένα αίτημα της Δημοτικής Αρχής που πλέον παίρνει τον δρόμο της υλοποίησης.
Η δημιουργία του νέου σχολείου αποτελεί αποτέλεσμα μιας συντονισμένης προσπάθειας που αναπτύχθηκε από τον Δήμο Νάουσας σε στενή συνεργασία με τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Καθοριστικό ρόλο στην εξέλιξη του εγχειρήματος διαδραμάτισε ο δήμαρχος Νάουσας, Νίκος Κουτσογιάννης, ο οποίος εργάστηκε συστηματικά για την προώθηση του φακέλου και την ανάδειξη των πλεονεκτημάτων που προσφέρει η περιοχή για τη λειτουργία ενός Καλλιτεχνικού Σχολείου.
Με προσεκτική προετοιμασία, τεκμηριωμένες προτάσεις και συνεχείς επαφές με τα αρμόδια στελέχη του Υπουργείου, η δημοτική αρχή κατάφερε να πείσει την πολιτική ηγεσία για την αναγκαιότητα ίδρυσης της νέας εκπαιδευτικής δομής, η οποία αναμένεται να προσφέρει σημαντικές ευκαιρίες στους μαθητές της Νάουσας, της Ημαθίας αλλά και ευρύτερα της Κεντρικής Μακεδονίας.
Για το πλάνο του, ο δήμαρχος Νάουσας μίλησε σε συνάντηση πέρσι το καλοκαίρι και ένα χρόνο μετά κατόρθωσε να πάρει την έγκριση του Υπουργείου Παιδείας για την λειτουργία μιας τέτοιας μονάδας από τη νέα σχολική περίοδο.
Το Καλλιτεχνικό Γυμνάσιο θα δώσει τη δυνατότητα σε παιδιά με ιδιαίτερες κλίσεις και ενδιαφέροντα στις τέχνες να συνδυάσουν τη γενική εκπαίδευση με εξειδικευμένες σπουδές στους τομείς του θεάτρου, των εικαστικών και του χορού, ενισχύοντας παράλληλα τον πολιτιστικό χαρακτήρα της περιοχής.
Με αφορμή την ίδρυση του Καλλιτεχνικού Σχολείου ο Δήμαρχος Νάουσας κ. Νίκος Κουτσογιάννης δήλωσε:
«Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που ο Δήμος μας - ένας τόπος με ιδιαίτερη παράδοση στην καλλιτεχνική δημιουργία - αποκτά ένα σχολείο κόσμημα. Το Καλλιτεχνικό Σχολείο της Νάουσας δεν είναι απλώς μια εναλλακτική μορφή εκπαίδευσης. Είναι ένας ζωντανός χώρος εξέλιξης, αυτογνωσίας και έμπνευσης. Μέσω της καλλιτεχνικής δημιουργίας και έκφρασης οι νέοι μας θα μπορούν να ανοίξουν τα φτερά τους και να τολμήσουν να γίνουν αυτό που πραγματικά ονειρεύονται. Η ίδρυση του Καλλιτεχνικού Σχολείου Νάουσας αποτελεί μια μεγάλη εκπαιδευτική και πολιτιστική κατάκτηση για τον Δήμο μας και ολόκληρη την Ημαθία. Είναι το αποτέλεσμα μιας συστηματικής, μεθοδικής και επίμονης προσπάθειας, την οποία αναλάβαμε με βαθιά πίστη στις δυνατότητες του τόπου μας και στα ιδιαίτερα ταλέντα των παιδιών μας. Αυτή η επιτυχία της δημοτικής αρχής κλείνει οριστικά και αμετάκλητα την περίοδο της παρακμής και της υποβάθμισης του Δήμου μας. Πλέον, με στέρεα βήματα, ο τόπος μας μετατρέπεται σε έναν ιδανικό τόπο να ζεις και να μεγαλώνεις την οικογένεια σου. Θέλω να εκφράσω τις ειλικρινείς μου ευχαριστίες προς την Υπουργό Παιδείας κα. Σοφία Ζαχαράκη για την άψογη συνεργασία, την τόλμη και την αποφασιστικότητα της, καθώς και προς τον Βουλευτή Ημαθίας κ. Τάσο Μπαρτζώκα για τη στήριξη του από την πρώτη στιγμή που ξεκίνησε αυτή η προσπάθεια για την ίδρυση του Καλλιτεχνικού Σχολείου της Νάουσας».















