Προετοιμασία για επίσκεψη Erasmus+: Συνεργασία του Δημοτικού Κουλούρας με σχολείο στην Ιταλία
- Γράφτηκε από τον/την Μαρία Τριγώνη
![](/images/2024-2025/Diafora/K1600_20250210_085952.jpg)
Στα πλαίσια της προετοιμασίας της επικείμενης επίσκεψης τον ερχόμενο Μάρτιο, μαθητών και εκπαιδευτικών του Δημοτικού Σχολείου Κουλούρας και του Σχολείου, Διαβατού – Μέσης, μέλους της Κοινοπραξίας του σχεδίου «Διαπίστευση Erasmus+ Δημοτικού Σχολείου Κουλούρας», η εκπαιδευτικός Σισμανίδου Ουρανία βρέθηκε στο Portici της Ιταλίας στο Istituto Comprensivo 3 Don Peppe Diana, για να προετοιμάσει την επίσκεψη, να διευθετήσει εκκρεμότητες, να συνεργαστεί ώστε να σχεδιαστεί μια επίσκεψη επιτυχής όσον αφορά τη στοχοθεσία του σχεδίου.
Το Istituto Comprensivo 3 Don Peppe Diana είναι ένα δημόσιο σχολείο με μαθητές από το Νηπιαγωγείο μέχρι την ηλικία των 14 ετών, όπως προβλέπεται στο εκπαιδευτικό σύστημα της Ιταλίας.
Στα πλαίσια της επίσκεψης η εκπαιδευτικός ξεναγήθηκε στις εγκαταστάσεις του σχολείου, παρακολούθησε μαθήματα Φυσικής, Εικαστικών και Δράματος, συνομίλησε με τους συναδέλφους για το εκπαιδευτικό σύστημα της Ιταλίας, τον τρόπο που λειτουργεί το συγκεκριμένο σχολείο και φυσικά σχεδίασε από κοινού με τους υπεύθυνους Ιταλούς εκπαιδευτικούς το πρόγραμμα που θα παρακολουθήσουν οι μαθητές (εστιασμένο στο τρίπτυχο της στοχοθεσίας: διαπολιτισμική εκπαίδευση/ ψηφιακές δεξιότητες/ήπιες δεξιότητες και μάλιστα με την ομπρέλα της Τέχνης και της Θεατρικής Αγωγής) καθώς και τις πολιτιστικές ξεναγήσεις στις οποίες θα συμμετέχουν κατά την επίσκεψή τους τον Μάρτιο.
Η φιλοξενία των Ιταλών συναδέλφων ήταν πραγματικά άψογη κι αυτό, δεδομένου του γεγονότος ότι το ιταλικό σχολείο αποτελεί μια νέα συνεργασία μας προοιωνίζει για μια εξαιρετική , παραγωγική και αποτελεσματική επίσκεψη (Group mobility of school pupils) .
Σύντομα θα ακολουθήσει μια συνάντηση των εκπαιδευτικών των δυο σχολείων της κοινοπραξίας ώστε να γίνουν γνωστά τα συμβαίνοντα στις προπαρασκευαστικές συναντήσεις, στο σύνολό τους και να λάβουν οι συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί κάθε πληροφορία και γνώση που θα διευκολύνει την ομαλή και πετυχημένη εξέλιξη των μετακινήσεων και δραστηριοτήτων που θα ακολουθήσουν (Group mobility of school pupils, Job Shadowing) .