BANNER ME POS 987x100px

tsakiridis

Δείτε τις προσφορές!

ΓΕΡΟΥΛΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Εμπορία Ελαστικών - Ζαντών

ΦΩΤΙΑΔΗΣ  Θέρμανση - Κλιματισμός - Φυσικό Αέριο - Υγραέριο - Αντλίες Θερμότητας - Ανακαινίσεις

ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ Γραφείο Τελετών

access ban20

pistofidis ban1

super course

«Η Βέροια ως αστικός προορισμός» για την προσέλκυση επισκεπτών παρουσιάστηκε σε ημερίδα (φωτογραφίες, βίντεο)

Ημερίδα με θέμα την προώθηση της Βέροιας ως αστικού προορισμού πραγματοποιήθηκε την Δευτέρα στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου Βέροιας.

Την ημερίδα διοργάνωσε το Τμήμα Τουρισμού του Δήμου Βέροιας, στο πλαίσιο της καμπάνιας τουριστικής προβολής «URBAN CENTERS GREECE» που διοργανώνεται και υλοποιείται από την εταιρεία “Pass Partout – Tourism Marketing”.

Η προώθηση του αστικού τουρισμού του τόπου μας και η δυναμική του παρουσιάστηκαν στους επαγγελματίες της περιοχής μας (εκπρόσωποι του Συλλόγου Ζαχαροπλαστών, Ξενοδόχων, επαγγελματίες εστίασης και πώλησης σουβενίρ, ξεναγών, δημοτικών συμβούλων κ.α.).

Σύντομο χαιρετισμό απηύθυνε ο Αντιδήμαρχος Τουρισμού Λάζαρος Ασλανίδης.

Η Σύμβουλος Τουριστικού Marketing – Συγγραφέας Σοφία Μπουρνατζή παρουσίασε την καμπάνια και τις δράσεις που πραγματοποιούνται για την προώθηση του Δήμου Βέροιας, ανέλυσε τους τρόπους αξιοποίησης του προγράμματος από τις τουριστικές επιχειρήσεις και την τοπική κοινωνία του Δήμου Βέροιας, ενώ στο τέλος απαντήθηκαν ερωτήματα και ακολούθησαν συναντήσεις Β2Β με τους επιχειρηματίες.

Η ομιλία της κας Μπουρνατζή ξεκίνησε εξηγώντας τον όρο «τι είναι τα αστικά κέντρα» και ποιοι συνθέτουν το αστικό κέντρο (οι άνθρωποι και πως συνδέονται με τον τόπο τους).

Ανέπτυξε τις δέκα τάσεις τουρισμού (οικισμοί, αξιοθέατα, γαστρονομία, πολιτισμός, παράδοση, ιστορία, αναψυχή, αειφορία, αγορά και φυσικό περιβάλλον) στα αστικά κέντρα, λέγοντας ότι το ταξίδι είναι ένα σύνολο εμπειριών. Όσα περισσότερα ερεθίσματα πάρει ο επισκέπτης τόσες πιο πολλές αναμνήσεις θα έχει από το ταξίδι του.

Αναφέρθηκε αναλυτικά τι θέλει να δει ο επισκέπτης όταν επισκέπτεται έναν τόπο. Ξεκινάει από το κέντρο και τις κεντρικές πλατείες ώστε να προσανατολιστεί ή να νιώσει ασφαλής, βγάζει φωτογραφίες στα αναγνωρίσιμα σημεία, μετακινείται με τα πόδια και ζητάει να μάθει όσα περισσότερα μπορεί για τον τόπο και τους κατοίκους του. Επισκέπτεται μουσεία και μνημεία, μαθαίνει την ιστορία του φαγητού ή πιο είναι το πιο φημισμένο γλυκό ή φαγητό της περιοχής, συμμετέχει σε γευσιγνωσίες, πανηγύρια, γνωρίζει τα τοπικά προϊόντα. Μαθαίνει την παράδοση, τα ήθη κι έθιμα, τους μύθους ή τους θρύλους, την ιστορία (είμαστε μια ευνοημένη περιοχή με ιστορία χρόνων και κτίσματα διαφόρων εποχών!), κυκλοφορεί στα στέκια, αγοράζει σουβενίρ ως αναμνηστικό της πόλης που επισκέφθηκε, ξεκουράζεται στα πάρκα κ.α.

Αναφέρθηκε στα δέκα τουριστικά πλεονεκτήματα της Βέροιας, τα οποία μπορούν να συνδυαστούν ανάλογα με το τι θέλει να δει ο επισκέπτης.

Μίλησε για το πώς λειτουργεί η καμπάνια προώθησης των αστικών κέντρων «Urban Centers Greece» και τους Self Guided Tours (τουριστικοί οδηγοί με συγκεκριμένες προτάσεις για επισκέπτες με σχετική εμπειρία, οικογένειες κ.α., ώστε να κρατήσει τον επισκέπτη όσο το δυνατόν περισσότερες ώρες στην πόλη).

Παρουσιάστηκε η Περιπατητική Διαδρομή Βέροιας, μιας διαδρομής 5χλμ σε κυκλική πορεία και διάρκειας 7 ωρών με στάση για φαγητό και καφέ. Περιλαμβάνει 16 σημεία της πόλης, θα είναι διαθέσιμη σε Ελληνικά και Αγγλικά, ενώ θα παρουσιαστεί στην επικείμενη έκθεση Θεσσαλονίκης Philoxenia.

Η επόμενη Διαδρομή Περιχώρων και Βέροιας, που περιλαμβάνει διαδρομές στο Φράγμα Αλιάκμονα, στα μοναστήρια και τα γύρω χωριά, δεν είναι ακόμη έτοιμη.

Θα διατίθεται από το Τμήμα Τουρισμού, Φυλλάδιο Γενικών Τουριστικών Πληροφοριών της πόλης με σημεία πρόσβασης, καταλύματα, εστιατόρια – καφέ και δραστηριότητες που μπορεί να κάνει ο επισκέπτης (που να πάει και τι να δει).

Τέλος αναφέρθηκε στους τρόπους που μπορεί να παρουσιαστεί και να προωθηθεί μια επιχείρηση ή τουριστική επιχείρηση, τονίζοντας ότι είναι σημαντικό να είναι όλοι οι επαγγελματίες ενωμένοι.

Ακολούθησε συζήτηση με τους παρευρισκόμενους.

View this gallery on Flickr

methodos orizontio

https://www.pliroforiodotis.gr/index.php/news/society-menu/education-menu/92749-smarteching-education-4

meta morfo22

protonio ban egraf

meraklis ban

kyriazis

ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΠΡΟΤΥΠΟ

sidiropoulos

studio 69