BANNER ME POS 987x100px

tsakiridis

Δείτε τις προσφορές!

ΓΕΡΟΥΛΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Εμπορία Ελαστικών - Ζαντών

ΦΩΤΙΑΔΗΣ  Θέρμανση - Κλιματισμός - Φυσικό Αέριο - Υγραέριο - Αντλίες Θερμότητας - Ανακαινίσεις

ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ Γραφείο Τελετών

access ban20

pistofidis ban1

"Η ποντικοπαγίδα" στην Στέγη από την ομάδα «Έκφραση B’» του ΔΗΠΕΘΕ

Η ομάδα «Έκφραση B’» του θεατρικού εργαστηρίου ενηλίκων του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Βέροιας θα παρουσιάσει την παράσταση “Η Ποντικοπαγίδα“ της Αγκάθα Κρίστι σε σκηνοθεσία του Κωνσταντίνου Αποστολίδη.

Θα δοθούν τέσσερις παραστάσεις, το Σάββατο 7 και Κυριακή 8 Δεκεμβρίου, στις 6μ.μ. απογευματινή και στις 9.00μ.μ. βραδινή με γενική είσοδο 8€ στην Αντωνιάδειο Στέγη Γραμμάτων & Τεχνών

Προπώληση εισιτηρίων: γραφεία ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Βέροιας, 3ος όροφος Χώρου Τεχνών, τηλ. 2331078140.

Συντελεστές Παράστασης
Κείμενο: Αγκάθα Κρίστι
Μετάφραση: Αντώνης Γαλέος
Σκηνοθεσία: Κωνσταντίνος Αποστολίδης
Σκηνογραφία: Πασχάλης Γαβρηιλίδης
Ενδυματολογία: ομάδα Έκφραση Β’
Κατασκευή Σκηνικών: Πασχάλης Γαβρηιλίδης, Γιώργος Βέγκος
Πρωτότυπη Μουσική: Αλέξανδρος Ιωσηφίδης/ Λάζαρος Μπίντσης
Πιάνο: Αλέξανδρος Ιωσηφίδης / Σαξόφωνο- Sound Fx:: Λάζαρος Μπίντσης
Ηχοληψία: Αλέξανδρος Καροτσέρης
Φωτισμοί: Γιώργος Βέγκος / Κωνσταντίνος Αποστολίδης
Βοηθός σκηνοθέτη: Ζωή Τσαγκαλίδου
Τεχνικός Σκηνής: Γιώργος Σαββίδης
Οργάνωση Παραγωγής-Προβολή: Κατερίνα Γρηγοριάδου

Τους ρόλους ερμηνεύουν:
Υπαστυνόμος Τρότερ: Λευτέρης Κορυφίδης
Μόλυ: Χαρά Κοντού
Τζάιλς: Αλέξανδρος Μανούδης
Κρίστοφερ: Γαβριήλ Μιχαηλίδης
Μπόηλ: Έφη Κουσίδου
Ταγματάρχης Μέτκαλφ: Δημήτρης Τελλίδης
Παραβιτσίνι: Μαρία Στόκα
Κέηζγουελ: Γιώτα Σπυρίδου
Φωνή στο ραδιόφωνο: Σοφία Γκαγκούση

ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗ
Θρυλικό θεατρικό έργο μυστηρίου, που φέρει την υπογραφή της Άγκαθα Κρίστι («The Mousetrap» ο πρωτότυπος τίτλος του στα αγγλικά). Παραμένει το μακροβιότερο έργο στην ιστορία του παγκόσμιου θεάτρου, καθώς παίζεται συνεχώς στο Γουέστ Εντ του Λονδίνου από τις 25 Νοεμβρίου 1952 έως σήμερα.

Η υπόθεση του έργου εκτυλίσσεται στην εξοχική πανσιόν «Μόνκσγουελ Μάνορ», όπου επτά άνθρωποι βρίσκονται αποκλεισμένοι εξαιτίας χιονόπτωσης. Γρήγορα, θα διαπιστώσουν ότι ανάμεσά τους βρίσκεται κι ένας δολοφόνος, ο οποίος διαθέτει ξεχωριστή ευφυΐα και δεν είναι διατεθειμένος να εγκαταλείψει το νοσηρό του έργο, δίχως να πετύχει τον σκοπό του, που είναι η εκδίκηση. Τα ματωμένα του ίχνη συνοδεύονται από ένα μακάβριο μοτίβο «Τα τρία τυφλά ποντικάκια», ένα παιδικό τραγουδάκι, που έχει κάποια μυστηριώδη σχέση με το δολοφόνο και τα θύματά του. Ο αστυνόμος Τρότερ θα δοκιμάσει μία σειρά από έξυπνα τεχνάσματα, προκειμένου να παγιδεύσει τον δολοφόνο. Αλίμονο, όμως. Ο σατανικός αντίπαλός του, ξέρει να ξεγλιστράει...

Η «Ποντικοπαγίδα» ξεκίνησε ως ραδιοφωνικό έργο στις 30 Μαΐου 1947 με τον τίτλο «Τρία τυφλά ποντίκια» και βασιζόταν σ' ένα αδημοσίευτο, τότε, διήγημα της Κρίστι. Πήρε το σημερινό του όνομα από ένα στίχο του σεξπιρικού «Άμλετ», όταν μετεξελίχθηκε σε θεατρικό έργο.

Η παγκόσμια πρεμιέρα του έργου δόθηκε στις 6 Οκτωβρίου 1952 στο Νότιγχαμ της Αγγλίας, αλλά η μεταφορά της παράστασης στο Γουέστ Εντ, τη θεατρική γωνιά του Λονδίνου, ήταν μία από τις αιτίες για την επιτυχία του έργου και τη μακροβιότητά του. Στην πρώτη διανομή, τους πρωταγωνιστικούς ρόλους κρατούσαν ο Ρίτσαρντ Ατένμπορο, ο μετέπειτα γνωστός σκηνοθέτης και η Σίλα Σιμ. Από εκείνη την πρώτη βραδιά η παράσταση τελειώνει με την παράκληση των ηθοποιών προς το κοινό να μην αποκαλύψει την ταυτότητα του δολοφόνου.

Η ίδια η Άγκαθα Κρίστι δεν περίμενε τέτοια επιτυχία. Στην αυτοβιογραφία της αναφέρεται μία συζήτηση ανάμεσα στην ίδια και σε έμπιστο φίλο της. «Θα του δώσω 14 εβδομάδες το πολύ» είπε ο φίλος της, για να του απαντήσει η Κρίστι: «Δεν πρόκειται να αντέξει τόσο, 8 εβδομάδες κι αν…». Όταν έσπασε το ρεκόρ του μακροβιότερου έργου στο Γουέστ Εντ τον Σεπτέμβριο του 1957, η Κρίστι έλαβε ένα τηλεγράφημα από τον Νόελ Κάουαρντ που έγραφε: «Όσο και να με πονάει, πρέπει ειλικρινά να σου δώσω συγχαρητήρια».
Κωνσταντίνος Αποστολίδης

https://www.pliroforiodotis.gr/index.php/news/society-menu/education-menu/92749-smarteching-education-4

meta morfo22

protonio ban egraf

meraklis ban

kyriazis

ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΠΡΟΤΥΠΟ

sidiropoulos

studio 69