Ηλεκτρονικό help desk για αιτήσεις πολιτών και αθλητικών φορέων προς τη ΓΓΑ
- Γράφτηκε από τον/την Αντώνης Χατζηκυριακίδης
Σε λειτουργία τέθηκε από σήμερα, 28 Ιουνίου 2021, το ηλεκτρονικό «Help Desk» (Διαδικτυακή Υπηρεσία Υποδοχής Αιτημάτων και Εγγράφων) της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού, σε εφαρμογή των όσων είχε εξαγγείλει στα μέσα Φεβρουαρίου ο Υφυπουργός Πολιτισμού και Αθλητισμού, Λευτέρης Αυγενάκης.
Το ηλεκτρονικό «Help Desk» εντάσσεται στο πλαίσιο δέσμης 13 μέτρων που είχε παρουσιάσει ο κ. Αυγενάκης και αφορούσαν στην καταπολέμηση φαινομένων κάθε μορφής εξουσιαστικής βίας και κακοδιοίκησης στην αθλητική οικογένεια, αλλά και στην υιοθέτηση πρακτικών καλής διακυβέρνησης σε συνδυασμό με τον ψηφιακό μετασχηματισμό στον αθλητισμό μας.
Τα αιτήματα και τα έγγραφα των πολιτών, των αθλητικών φορέων και γενικώς των συναλλασσόμενων με την ΓΓΑ θα μπορούν πλέον να υποβάλλονται χωρίς τη φυσική παρουσία τους στους χώρους του Υπουργείου, των Ταχυδρομείων, των ΚΕΠ και αλλού, αλλά κατευθείαν από τον υπολογιστή, το tablet, το κινητό τους.
Παράλληλα, το προσωπικό της ΓΓΑ θα διεκπεραιώνει ολιστικά και με έγκυρο ηλεκτρονικά τρόπο τα καθήκοντά του, αναφορικά με την υποδοχή, διαχείριση και ολοκλήρωση των θεμάτων των αιτήσεων και των εγγράφων τους.
Με τη «Διαδικτυακή Υπηρεσία Υποδοχής Αιτημάτων και Εγγράφων» θα συμπληρώνονται και θα υποβάλλονται ηλεκτρονικά περισσότερες από 14 αιτήσεις των εξής επτά κατηγοριών:
* Αναγνώριση Αθλητικών Φορέων
* Εγγραφή Διακριθέντων Αθλητών
* Άδεια Άσκησης Επαγγέλματος Προπονητών
* Χορήγηση Αιγίδας
* Βεβαιώσεις ΕΙΟ & ΕΦΟΑ (προϋπηρεσία πτυχιούχων Φυσικής Αγωγής)
* Γενικές
* Υπαλλήλων ΓΓΑ
Ο Υφυπουργός Αθλητισμού σε δήλωσή του, τόνισε σχετικά:
«Στρατηγική πολιτική της Κυβέρνησή μας είναι ο ψηφιακός μετασχηματισμός της χώρας, στον οποίο έχει γίνει σπουδαία πρόοδος. Σημαντικά βήματα έχουμε κάνει και στον αθλητικό τομέα κι ένα ακόμα είναι η λειτουργία από σήμερα στη ΓΓΑ της Διαδικτυακής Υπηρεσίας Υποδοχής Αιτημάτων και Εγγράφων.
Διευκολύνουμε την αθλητική οικογένεια και τον κάθε πολίτη στη διεκπεραίωση απλών ζητημάτων που μέχρι τώρα ήταν χρονοβόρα, μειώνουμε το διοικητικό βάρος στην Υπηρεσία και υλοποιούμε με σταθερά και συντεταγμένα βήματα –σε πολύ σύντομο χρόνο, μάλιστα- τις εξαγγελίες μας για διαφάνεια και νοικοκυροσύνη στο αθλητικό οικοδόμημα.
Η αθλητική μας μεταρρύθμιση εξελίσσεται σε κάθε επίπεδο και η προσπάθεια πάταξης φαινομένων εξουσιαστικής βίας και κακοδιοίκησης, με την παράλληλη υιοθέτηση πρακτικών καλής διακυβέρνησης, είναι διαρκής. Συνεχίζουμε με συνέπεια, πάντοτε με γνώμονα το όφελος των σωματείων και των αθλητών. Με στόχο την καθημερινή ανάπτυξη του αθλητισμού μας».
Πώς λειτουργεί η Διαδικτυακή Υπηρεσία Υποδοχής Αιτημάτων και Εγγράφων
Στην ιστοσελίδα της ΓΓΑ (www.gga.gov.gr) υπάρχει σε ευκρινή σημείο ο σύνδεσμος «e-help desk – Υπηρεσία Υποδοχής Αιτημάτων και Εγγράφων». Μέσω αυτού μεταφερόμαστε στην «Υπηρεσία Υποδοχής Αιτημάτων και Εγγράφων», όπου γίνεται η ταυτοποίηση του αιτούντος Φυσικού ή Νομικού Προσώπου μέσω του λογαριασμού taxis-net.
Κατόπιν, ο αιτών επιλέγει από τις 14 έτοιμες πρότυπες φόρμες, επισυνάπτει τα υποχρεωτικά ή μη έγγραφα (σε ηλεκτρονική μορφή) και λαμβάνει αριθμό και ημερομηνία πρωτοκόλλου.
Επιπλέον, μέσω της ηλεκτρονικής υπηρεσίας ο αιτών μπορεί να κάνει προεπισκόπηση και εκτύπωση της αίτησης, να γνωρίζει τον εκτιμώμενο χρόνο απάντησης, να ενημερώνεται για την εξέλιξη της αίτησής του και την ηλεκτρονική λήψη του εγγράφου που θα του εκδίδεται.
Μάλιστα, τα απαντητικά έγγραφα θα αποθηκεύονται σε ατομική θυρίδα της εφαρμογής. Συνεπώς, οι πολίτες αλλά και οι αθλητικοί φορείς θα μπορούν να έχουν διαθέσιμο το σύνολο των εγγράφων αποθηκευμένο στη θυρίδα τους και να το χρησιμοποιούν οποτεδήποτε.