tsakiridis

Παντελής Μαϊόβης, Νευρολόγος, MSc, PhD

proteas

Οι 5 καλύτεροι τρόποι για ενισχύσετε την άσκησή σας

Πριν από την άσκησή σας, είτε αυτή γίνεται νωρίς το πρωί πριν τη δουλειά, είτε το απόγευμα μετά τη δουλειά σας, υπάρχουν κάποιες πολύ σημαντικές ενέργειες που μπορείτε να κάνετε για να προετοιμαστείτε για την επόμενη “μάχη”. Ποιοι είναι εκείνοι οι τρόποι για να ενεργοποιήσετε το μυαλό και το σώμα σας, ώστε να καταφέρετε εκπληκτικά αποτελέσματα με τη προπόνησή σας; Σήμερα θα διερευνήσουμε 5 από τους καλύτερους τρόπους για να ενισχύσετε τις προπονήσεις σας και να προχωρήσετε την άσκησή σας στο επόμενο επίπεδο.

1. Όλα ξεκινούν με τη διατροφή

Μπορείτε πάντοτε να φτιάξετε ένα διπλό espresso για γρήγορη ενέργεια πριν από την προπόνησή σας, αλλά εάν δεν έχετε μια αποτελεσματική συνολική διατροφή, με σταθερά και υγιή μικρογεύματα καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, πριν αλλά και μετά την προπόνησή σας, δεν θα καταφέρετε ποτέ να φτάσετε σε ένα υψηλό επίπεδο άσκησης που εσείς επιθυμείτε. Θυμηθείτε πως πρέπει πάντοτε να εστιάζετε σε μια υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή.

2. Δώστε ιδιαίτερη προσοχή στην προθέρμανσή σας

Αναρωτιέστε τι κοινό μπορεί να έχει η προπόνησή σας με αυτή των κορυφαίων αθλητών του κόσμου; Μα φυσικά η απάντηση είναι η προθέρμανσή σας. Η αρχή είναι το ήμισυ του παντός. Έτσι και σε αυτή την περίπτωση, η προθέρμανση θα προετοιμάσει το κεντρικό νευρικό σύστημα σας για μια σκληρή προπόνηση, όπου θα σας επιτρέψει να μετακινήσετε το σώμα σας πιο ελεύθερα και να σηκώσετε το σωματικό σας βάρος, εάν για παράδειγμα γυμνάζεστε στο Fitnovation Gym στον Άλιμο, που ειδικεύεται στα προγράμματα καλλισθενικής γυμναστικής.

3. Λάβετε τα σωστά συμπληρώματα διατροφής

Η λήψη των σωστών συμπληρωμάτων είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να βελτιώσετε τη συνολική ποιότητα του τρόπου ζωής σας και είναι επίσης ένας πολύ καλός τρόπος για να βελτιώσετε την απόδοσή σας, μακροπρόθεσμα. Συνδυάζοντας τον σωστό τρόπο διατροφής με τα αντίστοιχα συμπληρώματα που ταιριάζουν στις διατροφικές σας συνήθειες, όπως τα Natural Health Ingredients από το nshop.gr, θα ενισχύσετε τον μεταβολισμό σας και θα εξασφαλίσετε την θωράκισή του.

4. Μείνετε ενυδατωμένοι και λάβετε ηλεκτρολύτες

Όταν δεν ενυδατώνεστε, η ενέργειά σας μειώνεται και το ίδιο και οι δυνατότητές σας, οπότε φροντίστε να έχετε πάντα ένα μεγάλο μπουκάλι νερό στο πλάι σας. Ωστόσο, μην μένετε απλά στην κατανάλωση του νερού. Εξίσου σημαντικοί είναι και οι ηλεκτρολύτες.  Πρέπει να είστε προσεκτικοί με τα αθλητικά ποτά που περιέχουν ηλεκτρολύτες, διότι είναι γεμάτα με πρόσθετα σάκχαρα, οπότε προτιμήστε καλύτερα να προσθέσετε ένα δισκίο ηλεκτρολύτη στο μπουκάλι με το νερό σας.

5. Μη μένετε ξύπνιοι μέχρι αργά το βράδυ

Τελευταία και εξίσου σημαντική συμβουλή, είναι ότι ποτέ μην υποτιμάτε τη δύναμη και τις δυνατότητες που μπορεί να σας προσφέρει ένας ανανεωτικός και ξεκούραστος ύπνος. Έχοντας αυτό κατά νου, φροντίστε να δημιουργήσετε ένα σταθερό πρόγραμμα ύπνου και να το ακολουθήσετε. Αυτό θα βελτιώσει σημαντικά την απόδοσή σας την επόμενη μέρα, όχι μόνο για την καθημερινή σας άθληση, αλλά και για το υπόλοιπο μιας απαιτητικής ημέρας.

Ασφάλειες και Κτηματομεσιτικά  ΠΟΛΥΜΕΡΗΣ Real Estate - Πάνω από 40 χρόνια εμπειρίας

dyslexia centers

kyriazis

sidiropoulos

studio 69