BANNER ME POS 987x100px

tsakiridis

Δείτε τις προσφορές!

ΓΕΡΟΥΛΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Εμπορία Ελαστικών - Ζαντών

ΦΩΤΙΑΔΗΣ  Θέρμανση - Κλιματισμός - Φυσικό Αέριο - Υγραέριο - Αντλίες Θερμότητας - Ανακαινίσεις

ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ Γραφείο Τελετών

access ban20

pistofidis ban1

super course

Πώς διαφημίζεται αποτελεσματικά μια επιχείρηση στα social media

Ένα επαγγελματικό site εκπροσωπεί την επιχείρησή σας στο Ίντερνετ, αλλά μόνο η ύπαρξή του δεν είναι αρκετή για την επίτευξη των στόχων σας.

Θεωρείται πλέον παραπάνω από απαραίτητο να αξιοποιείτε τα social media -εκτός από τη διαφημιση adwords- για να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα σας και κατ’ επέκταση τις πωλήσεις σας.

Δείτε παρακάτω πώς μπορείτε και εσείς να επιλέξετε τα κατάλληλα εργαλεία για τη δική σας επιτυχημένη συνταγή marketing.

Αξιοποίηση πολλαπλών καναλιών

Οι καμπάνιες που κατατάσσονται στη λίστα ως οι πιο επιτυχημένες χρησιμοποιούν περισσότερα κανάλια (7.4 κατά μέσο όρο), σε σύγκριση με άλλες καμπάνιες, (6.5 κατά μέσο όρο). Αυτό υποδηλώνει ότι η χρήση ενός μεγαλύτερου εύρους καναλιών, μπορεί να σας βοηθήσει να προσεγγίσετε το κοινό σας και να επιφέρει μεγαλύτερη επιτυχία στην καμπάνια σας.

Μεγαλύτερη διάρκεια, πιο κοντά στην επιτυχία

Όταν πρόκειται για social media καμπάνιες πάρα πολλοί marketers εξακολουθούν να στοιχηματίζουν σε μικρής διάρκειας καμπάνιες. Η εμπειρία όμως καταδεικνύει ότι οι καμπάνιες διάρκειας τριών ή ακόμα και δώδεκα μηνών, είναι οι πιο επιτυχημένες. Ο λόγος είναι ότι όσο πιο μεγάλη διάρκεια έχει μια καμπάνια, τόσο περισσότερα θα είναι και τα μετρήσιμα αποτελέσμα της.

Ο προϋπολογισμός παίζει σημαντικό ρόλο

Μπορεί να ακούγεται τετριμμένο, αλλά όσο μεγαλύτερο budget διαθέτετε για τις καμπάνιες σας, τόσο καλύτερα αποτελέσματα θα έχετε.

Η εξατομίκευση είναι υπερεκτιμημένη

Ρωτήστε έναν… γκουρού των social media και θα ορκιστεί ότι τα social media αφορούν στην εξατομίκευση ενός μηνύματος. Στην πραγματικότητα, το συναίσθημα, η αφήγηση μιας ιστορίας και το χιούμορ φαίνονται να είναι οι παράγοντες που διαφοροποιούν μια επιτυχημένη καμπάνια από μια άλλη.

Γι αυτό…

Σταματήστε να επικεντρώνεστε μόνο σε ένα κανάλι που θεωρείτε ότι είναι το πιο κατάλληλο και μην διστάζετε να δοκιμάσετε και άλλα.

Σχεδιάστε μεγαλύτερης διάρκειας καμπάνιες.

Αυξήστε το ετήσιο σας budget: τρέξτε λιγότερες αλλά πιο επιτυχημένες καμπάνιες.

Παίξτε τα «χαρτιά» σας σωστά: προκαλέστε συναίσθημα, χρησιμοποιήστε χιούμορ και πείτε ωραίες, ενδιαφέρουσες ιστορίες.

methodos orizontio

https://www.pliroforiodotis.gr/index.php/news/society-menu/education-menu/92749-smarteching-education-4

meta morfo22

protonio ban egraf

kyriazis

ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΠΡΟΤΥΠΟ

sidiropoulos

studio 69