BANNER ME POS 987x100px

tsakiridis

Δείτε τις προσφορές!

ΓΕΡΟΥΛΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Εμπορία Ελαστικών - Ζαντών

ΦΩΤΙΑΔΗΣ  Θέρμανση - Κλιματισμός - Φυσικό Αέριο - Υγραέριο - Αντλίες Θερμότητας - Ανακαινίσεις

ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ Γραφείο Τελετών

access ban20

pistofidis ban1

super course

Εκδήλωση του Συνδέσμου Φιλολόγων Ημαθίας για την Τεχνητή Νοημοσύνη στην εκπαίδευση

Μεγάλος αριθμός φιλολόγων αλλά και εκπαιδευτικών άλλων ειδικοτήτων ανταποκρίθηκε στην πρόσκληση του Δ.Σ του Συνδέσμου Φιλολόγων Ημαθίας στην εκδήλωση "Η τεχνητή νοημοσύνη στην υπηρεσία  της  εκπαίδευσης" που έλαβε χώρα στη Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη της Βέροιας τη Δευτέρα 9.9 στις 11 π.μ.

Η "Θεωρία της «Πολλαπλής Νοημοσύνης» αναπτύχθηκε από τον  καθηγητή του HARVARD, Dr. Howard Gardner, στο βιβλίο του «Frames of Mind». Η πολλαπλή νοημοσύνη συνδέεται και επηρεάζει τη μάθηση και την εκπαίδευση. Τις τελευταίες  δεκαετίες τη γνώση ήλθε να συναντήσει και η προηγμένη τεχνολογία που αναπτύσσεται ραγδαία.Η τεχνητή νοημοσύνη  μπορεί να εμπλουτίσει και να βελτιώσει τη μαθησιακή εμπειρία. Με τους πόρους που μας διαθέτει μπορεί να μεταμορφώσει την ποιότητα της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Επειδή το μυαλό των εκπαιδευτικών δεν πρέπει να έχει όρια και στεγανά, αρχίζουμε μια συζήτηση για το πώς  μπορεί η τεχνητή νοημοσύνη να ενισχύσει την εκπαίδευση και τη μάθηση. Γιατί " Η μάθηση είναι το μοναδικό πράγμα που το μυαλό ποτέ δεν εξαντλεί, ποτέ δεν φοβάται και ποτέ δεν μετανιώνει." Στον αγώνα για την κατάκτηση της γνώσης κάθε βοήθεια είναι ευπρόσδεκτη.

Ο Γιώργος Νικολάου, φιλόλογος και μέλος του ΣΦΗ, ανέλαβε μια καταρχήν ξενάγηση στη χώρα της Τεχνητής Νοημοσύνης, της οποίας τα παιδιά μας διεκδικούν την ιθαγένεια. Ο εισηγητής παρουσίασε τα πιο δημοφιλή chatbots και αναφέρθηκε στους όρους και τους τρόπους χρήσης τους. Πρότεινε και υπέδειξε με εφαρμόσιμα παραδείγματα πρακτικές αξιοποίησής τους από τους εκπαιδευτικούς για ποικίλους σκοπούς: εκπόνηση εργασιών, διαμόρφωση διδακτικού υλικού, αξιοποίηση διδακτικών μεθόδων και πρακτικών,  δημιουργία ελκυστικών δραστηριοτήτων για τη σχολική τάξη, εύρεση εργαλείων αξιολόγησης. Αναφέρθηκε στις παραμέτρους αποτελεσματικής χρήσης των δυνατοτήτων που παρέχει η ΤΝ. Παρουσίασε εντυπωσιακά εργαλεία για εκπαιδευτικούς σκοπούς (chatpdf, canva, gamma, d-id studio κ.α). Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με την κατάθεση συμπερασμάτων αναφορικά με την επίδραση της ΤΝ στο επάγγελμα του εκπαιδευτικού και με σύντομη συζήτηση για τους προβληματισμούς που ανέκυψαν.

Ευχαριστούμε θερμά τον εισηγητή και μέλος μας Γιώργο Νικολάου που μοιράστηκε την πείρα του και την κοπιώδη εργασία του με τους/ τις συναδέλφους του και βοήθησε στην εξοικείωσή μας με ένα πολλά υποσχόμενο προϊόν  τεχνολογικής εξέλιξης που ήγειρε και εγείρει προσδοκίες, φόβους και προβληματισμούς.

* Ο Γιώργος Νικολάου υπηρετεί ως φιλόλογος στη δημόσια δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Είναι μεταπτυχιακός φοιτητής του τμήματος Μηχανικών Πληροφορικής & Ηλεκτρονικών Συστημάτων του Διεθνούς Πανεπιστημίου Ελλάδας. Έχει ειδικευτεί στη χρήση διαδραστικών συστημάτων διδασκαλίας και στην αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση, ενώ παράλληλα έχει συμμετάσχει ως εισηγητής σε πανελλήνια και διεθνή εκπαιδευτικά συνέδρια και ως επιμορφωτής σε ενδοσχολικές επιμορφώσεις εκπαιδευτικών. Τέλος, είναι ιδιοκτήτης και διαχειριστής των εκπαιδευτικών ιστοσελίδων «Ψηφιακός φιλόλογος» και «Ψηφιακά μαθήματα». Δ.Σ Συνδέσμου Φιλολόγων Ημαθίας

methodos orizontio

https://www.pliroforiodotis.gr/index.php/news/society-menu/education-menu/92749-smarteching-education-4

meta morfo22

protonio ban egraf

kyriazis

ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΠΡΟΤΥΠΟ

sidiropoulos

studio 69