BANNER ME POS 987x100px

tsakiridis

Δείτε τις προσφορές!

ΓΕΡΟΥΛΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Εμπορία Ελαστικών - Ζαντών

ΦΩΤΙΑΔΗΣ  Θέρμανση - Κλιματισμός - Φυσικό Αέριο - Υγραέριο - Αντλίες Θερμότητας - Ανακαινίσεις

ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ Γραφείο Τελετών

access ban20

pistofidis ban1

Δικό του απινιδωτή απέκτησε το 2ο Γυμνάσιο Βέροιας

Την Παρασκευή 12 Απριλίου 2024 στο ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΟ 2ο Γυμνάσιο Βέροιας πραγματοποιήθηκε σεμινάριο ΚΑΡΠΑ(CPR)- χρήση αυτόματου εξωτερικού απινιδωτή – ανάνηψη-αντιμετώπιση πνιγμονής από ξένο σώμα. Το σεμινάριο απευθυνόταν σε μαθητές και γονείς μέσα από την δράση του Σχολείου «Εθελοντισμός και κοινωνική αλληλεγγύη» με συντονίστριες εκπαιδευτικούς τις Βέρρου Κατερίνα, Νάστου Γιούλα, Αθανασιάδου Μαρία, Θεοδωρίδου Γεωργία και την νοσηλεύτρια Λάσκαρη Αθηνά.

Η επιμόρφωση έγινε από την Κούτλα Γεωργία, Εκπαιδευτικό ΠΕ87-02 ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ , Instructor BLS KIDS SAVE LIVES – Τα Παιδιά Σώζουν Ζωές , BLS CPR Instructor ERC -European Resuscitation Council, BLS CPR ACLS PALS Instructor American Heart Association (Συντονίστρια Εκπαιδεύτρια της Αμερικανικής καρδιολογικής εταιρίας (AHA) και Trauma Care Instructor ΑΤCN, TNCC και ERC με τις εθελόντριες και εθελοντές Χρυσοστομίδου Μαρία, Τσιρανίδου Γεωργία, Γιαννακοβίτη Δημήτρη και Τσιριμπάκα Αντώνη. Στόχος του σεμιναρίου ήταν η αξιολόγηση ενός θύματος που κατέρρευσε, η αναγνώριση καρδιακής ανακοπής, η κλήση στο 166 ή 112, η Καρδιοπνευμονική Αναζωογόνηση (ΚΑΡΠΑ-CPR, η χρήση Αυτόματου Εξωτερικού Απινιδωτή [AED] η αντιμετώπιση θύματος πνιγμονής από ξένο σώμα και η αντιμετώπιση αναίσθητου θύματος . Κι από αυτό το βήμα ευχαριστούμε θερμά όλους τους εθελοντές για την ανιδιοτελή προσφορά τους .

Παράλληλα με το σεμινάριο έγινε το unboxing του νέου απινιδωτή που από σήμερα πλέον διαθέτει και το σχολείο, δωρεά από την Δήμητρα Αλμαλή, μητέρα μαθήτριας. 

Η ύπαρξη ενός απινιδωτή στο σχολείο συμβάλλει στην εξοικείωση των μαθητών με τις άμεσες ενέργειες που πρέπει να κάνουν σε περιστατικά επείγοντα , θα καλλιεργηθεί κουλτούρα άμεσης ανταπόκρισης ώστε στο μέλλον αν παραστεί ανάγκη να δράσουν άμεσα. Παράλληλα αναπτύσσεται το αίσθημα αλτρουϊσμού, κοινωνικής ευθύνης και αλληλεγγύης για τον συνάνθρωπο μας. 

https://www.pliroforiodotis.gr/index.php/news/society-menu/education-menu/92749-smarteching-education-4

meta morfo22

protonio ban egraf

meraklis ban

kyriazis

ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΠΡΟΤΥΠΟ

sidiropoulos

studio 69