BANNER ME POS 987x100px

tsakiridis

Δείτε τις προσφορές!

ΓΕΡΟΥΛΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Εμπορία Ελαστικών - Ζαντών

ΦΩΤΙΑΔΗΣ  Θέρμανση - Κλιματισμός - Φυσικό Αέριο - Υγραέριο - Αντλίες Θερμότητας - Ανακαινίσεις

ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ Γραφείο Τελετών

access ban20

pistofidis ban1

super course

Ενεργή συμμετοχή των μαθητών των Ιδιωτικών Εκπαιδευτηρίων Βέροιας στην Παγκόσμια Ημέρα κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού

iev sxoliki-via

Στις 6 Μαρτίου, Παγκόσμια Ημέρα κατά της Σχολικής βίας και του εκφοβισμού, οι μαθητές των Ιδιωτικών Εκπαιδευτηρίων Βέροιας «Ι. Σαφαρίκα-Ι. Μπαρμπαρούση» είπαν "όχι" στο σχολικό εκφοβισμό και υποστήριξαν το σεβασμό στη διαφορετικότητα.

Η εσκεμμένη άσκηση βίας μεταξύ μαθητών δεν είναι μια καινούρια έκφανση της κοινωνικής παθογένειας. Απασχολεί την κοινωνία εδώ και πολλά χρόνια και κυρίως την τελευταία δεκαετία έχει αρχίσει να παρατηρείται και στην Ελλάδα σύμφωνα με τα αποτελέσματα σχετικών ερευνών που διεξάγονται σε σχολεία της χώρας και αναγνωρίζεται πλέον ως ένα κοινωνικό πρόβλημα. Οι όροι που χρησιμοποιούνται για να περιγράψουν το φαινόμενο είναι:

"σχολική βία", "εκφοβισμός" και "θυματοποίηση". Η σχολική βία είναι η βίαιη και επιθετική συμπεριφορά με σκοπό την επιβολή, την καταδυνάστευση και τη πρόκληση σωματικού και ψυχικού πόνου σε μαθητές από συμμαθητές τους, εντός και εκτός σχολείου. Το γεγονός έχει πολλαπλές επιπτώσεις τόσο στην ψυχική υγεία, όσο και στην κοινωνική ανάπτυξη των μαθητών. Σε ορισμένες περιπτώσεις μάλιστα, οι συνέπειες είναι ακραίες, διότι η βία δεν περιορίζεται, ούτε ελέγχεται και επομένως είναι εύκολο να οδηγήσει σε τραγικά αποτελέσματα.

iev sxoliki-via1

Οι μαθητές της δευτέρας και τρίτης τάξης γυμνασίου των Ιδιωτικών Εκπαιδευτηρίων ενημέρωσαν τη σχολική κοινότητα για το ζήτημα της σχολικής βίας οργανώνοντας μια ενδιαφέρουσα παρουσίαση που περιελάμβανε και ταινίες μικρού μήκους με δραματοποιήσεις, παιχνίδια ρόλων και μαρτυρίες κατά της σχολικής βίας. Με αυτόν τον τρόπο κατέστησαν τους εαυτούς τους ενεργούς παρατηρητές φαινομένων βίας, συνειδητοποίησαν τις μορφές της, "μπήκαν στα παπούτσια" του θύματος αλλά και του θύτη, αναγνώρισαν στη σιωπή τη συνενοχή και συνειδητοποίησαν την ανάγκη για ενσυναίσθηση. Μετά το πέρας της εκδήλωσης οι μαθητές μοίρασαν ερωτηματολόγια σε όλη τη σχολική κοινότητα προκειμένου να συλλέξουν στοιχεία, ώστε να συνεχίσουν την έρευνά τους. Είναι αξιοσημείωτη η ανταπόκριση των μαθητών στο κάλεσμα για ανοιχτό διάλογο που συνεχίστηκε και σε μικρότερους κύκλους στις τάξεις.

Για μια ακόμη φορά τα Ιδιωτικά Εκπαιδευτήρια απέδειξαν ότι το σχολείο οφείλει να είναι ανοικτό και να συνομιλεί με τους μαθητές του για θέματα που θεωρούνται ταμπού και που οι περισσότεροι θέλουν να πιστεύουν ότι συμβαίνουν μόνο αλλού. Με σύνθημα το "ενημερώνομαι, προλαμβάνω, λέω "όχι" σε κάθε μορφή εξουσιαστικού λόγου" οι μαθητές με την καθοδήγηση των καθηγητριών, της κ. Μένεγα Έλλης και της κ. Σπελέτα Ευτυχίας, εργάστηκαν ομαδοσυνεργατικά αξιοποιώντας την ψηφιακή τάξη και τις διαθέσιμες τεχνολογίες στοχεύοντας στη βιωματική προσέγγιση της έννοιας της βίας θεωρημένης ως αποτέλεσμα της άρνησης για αναγνώριση και σεβασμό της διαφορετικότητας.

Τα Ιδιωτικά Εκπαιδευτήρια Βέροιας, ως ένα σχολείο που αποσκοπεί να συμβάλει στη δημιουργία μίας κοινωνίας ενεργών πολιτών, επιμένουν στον ανθρωπιστικό προσανατολισμό της Παιδείας. Έχοντας υπόψη την έκταση του φαινομένου της βίας στα σχολεία και τις σοβαρές επιπτώσεις στην ψυχική υγεία των παιδιών συμβάλλει ενεργά στην άμεση λήψη μέτρων πρόληψης και αντιμετώπισης του.

methodos orizontio

https://www.pliroforiodotis.gr/index.php/news/society-menu/education-menu/92749-smarteching-education-4

meta morfo22

protonio ban egraf

kyriazis

ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΠΡΟΤΥΠΟ

sidiropoulos

studio 69