tsakiridis

Δείτε τις προσφορές!

ΓΕΡΟΥΛΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Εμπορία Ελαστικών - Ζαντών

ΦΩΤΙΑΔΗΣ  Θέρμανση - Κλιματισμός - Φυσικό Αέριο - Υγραέριο - Αντλίες Θερμότητας - Ανακαινίσεις

ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ Γραφείο Τελετών

access ban20

Ποια θέματα έθεσε στον Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης η ΕΛΜΕ Ημαθίας

Την Παρασκευή 3/9/2021 το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ Ημαθίας συναντήθηκε με το Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Στην ανακοίνωση που εξέδωσε αναφέρει τα θέαμτα που έθεσε:

"Μέτρα για το ασφαλές άνοιγμα των σχολείων. Τα μέτρα που διατυπώνονται από τα κυβερνητικά στελέχη σε καμία περίπτωση δεν επαρκούν για την ασφαλή λειτουργία των σχολείων. Δεν ικανοποιούνται οι δικαιωμένες θέσεις τόσο της ΕΛΜΕ όσο και της ΟΛΜΕ για 15 μαθητές ως μέγιστος αριθμός ανά τμήμα, για πρόσληψη μόνιμου και επαρκούς προσωπικού καθαριότητας, για αποτροπή συνωστισμού στα μέσα μεταφοράς των μαθητών, για τοποθέτηση υγειονομικού στα σχολεία, για δωρεάν, τακτικά, αξιόπιστα τεστ στο χώρο του σχολείου για όλους τους εκπαιδευτικούς, μαθητές και εργαζόμενους είτε έχουν εμβολιαστεί είτε όχι. Τονίστηκε πως οι εκπαιδευτικοί από την πρώτη στιγμή τήρησαν τα μέτρα κατά της πανδημίας και εμβολιάστηκαν σε ποσοστό που αγγίζει το 90%. Όμως δε συμφωνούμε με την υποχρεωτικότητα στους εμβολιασμούς ή με τη μη δωρεάν χορήγηση τεστ για τους συναδέλφους μας που δεν έχουν εμβολιαστεί. Είναι ευθύνη της πολιτείας να πείσει όσους δεν έχουν εμβολιαστεί για την ασφάλεια και την αναγκαιότητα των εμβολίων. Σε μια τέτοια κατεύθυνση θα βοηθούσε αν οι αρμόδιοι δεν παλινδρομούσαν όλο αυτό το διάστημα τόσο στα μέτρα που πρότειναν, όσο και στις δηλώσεις που έκαναν. Ποιος μπορεί να ξεχάσει αλήθεια τις δηλώσεις για το Μ.Ο. των 17 μαθητών ανά τμήμα ή πως η παρουσία 27 μαθητών σε μια αίθουσα έχει τα ίδια αποτελέσματα με την παρουσία 15 μαθητών.

Ολιγομελή τμήματα. Η κυβέρνηση της ΝΔ, για άλλη μια χρονιά, εφαρμόζοντας τη νομοθεσία που ψήφισε η προηγούμενη κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, από το σύνολο των ολιγομελών τμημάτων στην Ημαθία δεν ενέκρινε τη λειτουργία 5 ολιγομελών τμημάτων ΕΠΑΛ και 2 ολιγομελών στα ΓΕΛ. Για τα τμήματα αυτά τα μέλη του Δ.Σ. παρατήρησαν πως: α) θα πρέπει οι μαθητές να μπορούν να σπουδάσουν στον τομέα, ειδικότητα, ομάδα προσανατολισμού που επιθυμούν με τους καλύτερους όρους. Να μην αναγκάζονται να φοιτήσουν σε κάτι που δε θέλουν, ούτε να χρειαστεί να μετακινούνται σε άλλη περιοχή για να εγγραφούν στο τμήμα επιλογής τους. β) ο αριθμός των μαθητών, που επέλεξαν τα συγκεκριμένη ολιγομελή, δεν είναι απαγορευτικός για τη λειτουργία τους μιας και άλλα τμήματα με τον ίδιο αριθμό μαθητών έχουν εγκριθεί, γ) οι εγγεγραμμένοι μαθητές θα μπορούσαν να αυξηθούν και το τμήμα να μην είναι πλέον ολιγομελές, αν δύνονταν η δυνατότητα να εγγραφούν και μαθητές που δεν πρόλαβαν να ολοκληρώσουν το προηγούμενο διάστημα την εγγραφή τους και δ) η αλλαγή ειδικότητας, τομέα, ομάδας προσανατολισμού ή η αλλαγή σχολείου από τους μαθητές που επέλεξαν τα συγκεκριμένα μη εγκεκριμένα τμήματα δε θα επιφέρει-οικονομία στο κρατικό ταμείο. Ο Διευθυντής Εκπαίδευσης είπε πως θα στείλει στο Υπουργείο εκ νέου τη θετική του εισήγηση για τη λειτουργία των ολιγομελών τμημάτων.

Προσλήψεις, τοποθετήσεις αναπληρωτών. Το Υπουργείο διαχειρίστηκε τις τοποθετήσεις των αναπληρωτών, ανακοίνωσε τόσα κενά όσες και οι προσλήψεις αναπληρωτών στην κάθε ειδικότητα και τους κάλεσε να υποβάλλουν ηλεκτρονικά αίτηση τοποθέτησης μέσω του ΟΠΣΥΔ. Έτσι επί των συνολικών πραγματικών κενών κάποια δεν δόθηκαν, άλλα κενά θα δίνονται ατομικά στις επόμενες φάσεις πρόσληψης αναπληρωτών που θα μπορούσαν να τα είχαν διεκδικήσει αναπληρωτές των προηγούμενων φάσεων, δε λήφθηκαν υπόψη κοινές πρώτες αναθέσεις, πιθανά και δεύτερες αναθέσεις με αποτέλεσμα σε αρκετές περιπτώσεις να αδικούνται κατάφωρα από τις τοποθετήσεις οι συνάδελφοι αναπληρωτές. Συνέπεια αυτού θα μπορούσε να είναι και η κατάτμηση κενών με τέτοιο τρόπο που θα οδηγούσε σε τοποθέτηση εκπαιδευτικών σε μεγάλο αριθμό σχολείων. Στο θέμα αυτό τα μέλη του ΔΣ της ΕΛΜΕ ανέφεραν και παραδείγματα συναδέλφων, συναδελφισσών που τοποθετήθηκαν σε πέντε σχολεία (!!!) τονίζοντας και τη διαχρονική αντίθεση του σωματείου. Στο σημείο αυτό τέθηκε και το θέμα των κενών που δίνονται σε ειδικότητες με κοινές πρώτες αναθέσεις.

Υποστελέχωση του ΚΕΣΥ. Τα μέλη του ΔΣ της ΕΛΜΕ έθεσαν το θέμα της δραματικής υποστελέχωσης του ΚΕΣΥ Ημαθίας και την ανάγκη για άμεση πλήρωση των απαιτούμενων θέσεων μιας και η τωρινή κατάσταση εκτός των άλλων έχει ως αποτέλεσμα τη σημαντική χρονική καθυστέρηση στην έκδοση γνωματεύσεων για τους μαθητές.

Ελλείψεις σε σχολείο ειδικής αγωγής. Στο πνεύμα των παραπάνω τέθηκαν και ζητήματα που αφορούσαν τα κενά και τη μη έγκριση από την ΠΔΕ Κ. Μακεδονίας ολιγομελούς τμήματος σε σχολείο ειδικής αγωγής της Ημαθίας και ζήτησαν την ενίσχυση του σχολείου.

ΠΥΣΔΕ. Τα μέλη του Δ.Σ. ρώτησαν αν θα αντικατασταθεί το διορισμένο μέλος του ΠΥΣΔΕ που συνταξιοδοτήθηκε. Μετά τη θετική απάντηση του Διευθυντή Εκπαίδευσης του επεσήμαναν πως αυτό αντικρούει την επιχειρηματολογία της μη αντικατάστασης των παραιτηθέντων μελών. Φυσικά και θα πρέπει να αντικαθίσταται συνάδελφος που συνταξιοδοτείται, όπως προφανώς και κάθε συνάδελφος που παραιτείται. Το γεγονός πως στο νόμο δεν αναφέρονται προθεσμίες παραίτησης σημαίνει, όπως αναφέρει και η νομική γνωμάτευση της συμβούλου της ΟΛΜΕ, πως αυτόματα γίνεται δεκτή η παραίτησή τους. Γι' αυτό και τα μέλη του ΔΣ της ΕΛΜΕ ζήτησαν για άλλη μια φορά την αποδέσμευση των διορισμένων, στη θέση αιρετών, μελών του ΠΥΣΔΕ".

https://www.pliroforiodotis.gr/index.php/news/society-menu/education-menu/92749-smarteching-education-4

kyriazis

ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΠΡΟΤΥΠΟ

sidiropoulos

studio 69