BANNER ME POS 987x100px

tsakiridis

Δείτε τις προσφορές!

ΓΕΡΟΥΛΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Εμπορία Ελαστικών - Ζαντών

ΦΩΤΙΑΔΗΣ  Θέρμανση - Κλιματισμός - Φυσικό Αέριο - Υγραέριο - Αντλίες Θερμότητας - Ανακαινίσεις

ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ Γραφείο Τελετών

access ban20

pistofidis ban1

super course

Η συγγραφέας Γιολάντα Τσορώνη-Γεωργιάδη στο 8ο Νηπιαγωγείο

Giolanda Nipiagogeio

Στο πλαίσιο προγράμματος φιλαναγνωσίας με τίτλο «Βιβλιο-τρεχάματα!», τα παιδιά του 8ου Νηπιαγωγείου Νάουσας, φιλοξένησαν την Τετάρτη 26 Νοεμβρίου, την αγαπημένη τους συγγραφέα Γιολάντα Τσορώνη-Γεωργιάδη. Η γνωριμία με τη συγγραφέα είχε ξεκινήσει ένα χρόνο πριν, μέσω τηλε-διάσκεψης και συνέντευξής της στην εφημερίδα «8κτώ» του Νηπιαγωγείου.

Οι μαθητές του Νηπιαγωγείου, σε συνεργασία με τους μαθητές των μικρών τάξεων του 8ου Δημοτικού Σχολείου, υποδέχτηκαν τη συγγραφέα και συμμετείχαν σε ένα εξαιρετικό πρόγραμμα δράσεων φιλαναγνωσίας με θέμα τη φιλία, με βάση το βιβλίο της κ. Τσορώνη «Φίλοι για θαύματα» των εκδόσεων Σαββάλας.

Η αγαπημένη συγγραφέας κυριολεκτικά μάγεψε και συγκίνησε μαθητές, εκπαιδευτικούς και γονείς με τη γενναιοδωρία, την αγάπη και το ταλέντο της ενώ οδήγησε τα παιδιά, με σταθερά και ουσιαστικά βήματα, στα φωτεινά μονοπάτια των βιβλίων και της φιλαναγνωσίας.

Λίγα λόγια για τη συγγραφέα

Η Γιολάντα Τσορώνη - Γεωργιάδη γεννήθηκε στην Καλαμάτα αλλά ζει μόνιμα στην Αθήνα με τον σύζυγο και τα δυο παιδιά της. Το 1984 αποφοίτησε από τη Νομική Σχολή Αθηνών, ενώ το 1987 πήρε το πτυχίο της Παιδαγωγικής Ακαδημίας. Για μερικά χρόνια εργάστηκε ως διοικητικός υπάλληλος του Δήμου Αθηναίων, ενώ έως τον Ιούνιο του 2006 υπηρέτησε ως δασκάλα σε δημόσια σχολεία. Από τον Οκτώβριο του 2006 μετεκπαιδεύεται στο Μαράσλειο Διδασκαλείο Αθηνών.

Στη διάρκεια των ετών που εργάστηκε σε σχολεία έγραψε πολλά θεατρικά έργα για τις ανάγκες σχολικών παραστάσεων και εορτών. Δεδομένα της έρευνάς της για το πώς προήλθαν έξι από τις πιο συνηθισμένες καθημερινές μας εκφράσεις μεταφέρθηκαν στη σκηνή ως θεατρικά έργα τα οποία παρουσίασαν μαθητές στα πλαίσια πολιτιστικής εκδήλωσης (Π. Πεντέλη, Ιούνιος 2003).

Τα κείμενα της θεατρικής αυτής παράστασης ταξίδεψαν ως τα σχολεία της ομογένειας των ΗΠΑ για αντίστοιχες εορταστικές εκδηλώσεις. Έχει εκπονήσει πολλά καινοτόμα προγράμματα, το σημαντικότερο από τα οποία οδήγησε στη δημιουργία του Μουσείου Μαθητικής Ζωής, του οποίου είναι ιδρυτικό μέλος. Από τον Ιανουάριο του 2011, οπότε και εγκρίθηκε από το ΥΠ.Δ.Β.Μ.Θ. η επισκεψιμότητα του Μουσείου, μεταδίδει, παράλληλα με τα διδακτικά της καθήκοντα, την αγάπη της για το παλιό σχολειό, πραγματοποιώντας εκπαιδευτικές δραστηριότητες σε μαθητές σχολείων της Αττικής με θέμα τη σχολική ζωή στη μεταπολεμική Ελλάδα.

Η συμμετοχή της σε Καινοτόμα Προγράμματα του Υπουργείου Παιδείας απέδωσε έως τώρα δύο παιδικά μυθιστορήματα και δύο περιβαλλοντικά προγράμματα. Από το φθινόπωρο του 2005 αποσπάσματα του "Γιατί το λέμε έτσι..." μεταδίδονται από το ραδιόφωνο της ΝΕΤ, ενώ σχετικά θέματα υπό τον ίδιο τίτλο παρατίθενται στο εκπαιδευτικό περιοδικό "Παράθυρο στην εκπαίδευση του παιδιού". Στο ίδιο περιοδικό παρατίθενται από την ίδια λαϊκά λατρευτικά έθιμα με τίτλο "Εορταστικό Καλαντάρι".

methodos orizontio

https://www.pliroforiodotis.gr/index.php/news/society-menu/education-menu/92749-smarteching-education-4

meta morfo22

protonio ban egraf

kyriazis

ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΠΡΟΤΥΠΟ

sidiropoulos

studio 69