Το 5ο Δημοτικό Βέροιας στο 9ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής - Δωρεές αθλητικού υλικού και διαφανοσκόπιου στο σχολείο
- Γράφτηκε από τον/την Αντώνης Χατζηκυριακίδης
Την Τετάρτη 26-4 5ο Δημοτικό Σχολείου Βέροιας συμμετείχε στο 9ο μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής με μία ρομποτική εφαρμογή (Lego mindstorms EV3) με θέμα τη διατροφή και τίτλο «Η χρωματιστή διατροφή του Βοτ».
Η εφαρμογή δημιουργήθηκε κατά την διάρκεια των μαθημάτων πληροφορικής από τους μαθητές υπό την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού της πληροφορικής. Το σενάριο της εφαρμογής σχετίζεται με την υγιεινή διατροφή. Το ρομπότ κινείται σε μία οριοθετημένη εφαρμογή όπου συναντά χρωματιστές τροφές και αντιδρά ανάλογα με την διατροφική τους αξία.
Οι μαθητές έκθεσαν την εφαρμογή τους στο χώρο της Roboland, όπου το κοινό έδειξε ενδιαφέρον και κέρδισε εντυπώσεις. Οι μαθητές παρουσίασαν και στην κεντρική σκηνή, σε ευρύ κοινό, την εφαρμογή.
Θερμά συγχαρητήρια στους μαθητές του σχολείου μας για την επιτυχή συμμετοχή τους.
Οι μαθητές που συμμετείχαν είναι:
Τμήμα ΣΤ1: Αναγνωστοπούλου Θεοδοσία, Βελέντζα Φωτεινή, Καπετάνου Δήμητρα, Κοτρίδου Ανθίμη, Σίμου Ευδοξία
Τμήμα ΣΤ2: Γκούτρας Αθανάσιος, Κόγκας Ιωάννης, Μαραντίδης Λεωνίδας-Ιωάννης, Στεφανάκης Ευάγγελος, Τσέος Γεώργιος-Διονύσιος
Δωρεά αθλητικού υλικού
Ο Σύλλογος Διδασκόντων του 5ου Δημοτικού Σχολείου Βέροιας, εκφράζει τις θερμές του ευχαριστίες στην κ. Θεοδοσίου Μαριάνθη, Ιδιοκτήτρια του Πρακτορείου ΠΡΟΠΟ-ΛΟΤΤΟ-ΛΑΧΕΙΩΝ (Ρακτιβάν 3, ΒΕΡΟΙΑ) για την ευγενική της χειρονομία να προσφέρει πλούσιο αθλητικό υλικό αποτελούμενο από μπάλες ποδοσφαίρου, μπάσκετ και βόλεϊ, συμβάλλοντας με την πράξη της αυτή στην κάλυψη βασικών αναγκών της σχολικής μονάδας.\
Δωρεά διαφανοσκόπιο
Ο Σύλλογος Διδασκόντων του 5ου Δημοτικού Σχολείου Βέροιας, επιθυμεί να εκφράσει τις θερμές του ευχαριστίες στον κ. Τσιλογιάννη Κωνσταντίνο, Γενικό Γραμματέα του Δήμου Βέροιας και Πρόεδρο του 4ου Περιφερειακού Τμήματος Κεντροδυτικής Μακεδονίας του Οικονομικού Επιμελητηρίου Ελλάδος για την ευγενική του χειρονομία να προσφέρει ένα διαφανοσκόπιο, συμβάλλοντας με την πράξη του αυτή στην κάλυψη βασικών αναγκών της σχολικής μονάδας.