Στάση εργασίας από τους δασκάλους
- Γράφτηκε από τον/την Αντώνης Χατζηκυριακίδης
Με μικρή συμμετοχή δασκάλων πραγματοποιήθηκε η 2ωρη στάση εργασίας (12-2 ή 2-4) που προκήρυξε η ΔΟΕ για σήμερα Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2017 με κεντρικό αίτημα την πραγματοποίηση μαζικών μόνιμων διορισμών για την κάλυψη των σύγχρονων μορφωτικών αναγκών των μαθητών. Οι εκπαιδευτικοί της Α/Θμιας εκπαίδευσης συναντήθηκαν με τον αναπληρωτή προϊστάμενο της Α/Θμιας εκπαίδευσης και κατέθεσαν σχετικό ψήφισμα. Σ’αυτό σημειώνουν και απαιτούν:
"Το Δ.Σ. του Συλλόγου εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ημαθίας κάλεσε τους συναδέλφους εκπαιδευτικούς να συμμετέχουν μαζικά και δυναμικά στη 2ωρη στάση εργασίας (12-2 ή 2-4) που προκήρυξε η ΔΟΕ για σήμερα Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2017 με κεντρικό αίτημα την πραγματοποίηση μαζικών μόνιμων διορισμών για την κάλυψη των σύγχρονων μορφωτικών αναγκών των μαθητών.
Λέμε όχι στην αδιοριστία και την ελαστική εργασία Συμπαραστεκόμαστε στα δίκαια αιτήματα των αναπληρωτών και ωρομισθίων συναδέλφων μας .
Ζητάμε να καλυφθούν οι ανάγκες των σχολείων σε εκπαιδευτικό προσωπικό με μόνιμους διορισμούς.
Ζητάμε να γίνουν προσλήψεις αναπληρωτών τώρα για να καλυφθούν όλα τα κενά στα σχολεία γενικής και ειδικής αγωγής
- Έκτακτη χρηματοδότηση στα σχολεία για να καλύψουν όλες τις λειτουργικές τους ανάγκες
- Τη θεσμοθέτηση ρύθμισης για 20 μαθητές στο τμήμα, και 15 στα νηπιαγωγεία
- Να ανακληθεί η ρύθμιση που αποτρέπει την ουσιαστική μείωση των μαθητών στα τμήματα, στα οποία υπάρχουν μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες
- Να ξεκινήσει τώρα η ενισχυτική διδασκαλία για όλα τα σχολεία με προσλήψεις αναπληρωτών
- Πλήρη δικαιώματα ασφαλιστικά, εργασιακά, συνδικαλιστικά στους αναπληρωτές
- Επίδομα ανεργίας για όλους τους αναπληρωτές και για όλη την περίοδο της ανεργίας
- Ίδιες άδειες με τους μόνιμους (αναρρωτικές, άδεια λοχείας κ.λ.π) στους αναπληρωτές
- Κατάργηση των υπουργικών αποφάσεων για το δημοτικό και το νηπιαγωγείο
- Καθιέρωση του ενιαίου, δωδεκάχρονου, δημόσιου, δωρεάν, ποιοτικού σχολείου και δίχρονης προσχολικής αγωγής.
- Ζητούμε οι μαθητές να έχουν τα ίδια δικαιώματα στη μόρφωση ανεξάρτητα από την καταγωγή τους, το θρήσκευμα, το χρώμα, και το κοινωνικό και οικονομικό τους υπόβαθρο".