BANNER ME POS 987x100px

tsakiridis

Δείτε τις προσφορές!

ΓΕΡΟΥΛΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Εμπορία Ελαστικών - Ζαντών

ΦΩΤΙΑΔΗΣ  Θέρμανση - Κλιματισμός - Φυσικό Αέριο - Υγραέριο - Αντλίες Θερμότητας - Ανακαινίσεις

ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ Γραφείο Τελετών

access ban20

pistofidis ban1

super course

Ξεκινάμε γερά από την αρχή στα Ιδιωτικά Εκπαιδευτήρια Βέροιας

iev mathites-dimotikoy

Γράφει η Ζέρβα Ελευθερία-Χαρά

Αν και δεν έχει περάσει ούτε μία βδομάδα από την 11η Σεπτεμβρίου, ημέρα Αγιασμού στα σχολεία όλης της χώρας, τα Ιδιωτικά Εκπαιδευτήρια Βέροιας έχουν ήδη ξεκινήσει δυναμικά την καινούργια σχολική χρονιά. Όπως λέει κι ο σοφός λαός μας, αν οι βάσεις είναι γερές, το οικοδόμημα δεν πρόκειται να πέσει. Έχοντας αυτό κατά νου, σαν μότο δημιουργικής πορείας, το βάρος δίνεται στην Πρώτη Δημοτικού, προκειμένου τα παιδιά να αποκτήσουν εγκαίρως τα απαραίτητα εφόδια, ώστε να μεταβούν και στις υπόλοιπες βαθμίδες γνώσης, όσο πιο ομαλά γίνεται. Στόχος της κ.Ιωάννας Ιορδανίδου, δασκάλας της Πρώτης Δημοτικού, είναι να αποκτήσει η διδασκαλία πιο διαδραστικό και διασκεδαστικό χαρακτήρα, καθώς και να αναπτυχθεί το ομαδικό πνεύμα, έτσι ώστε η γνώση να καταστεί πλέον συνεργασιακό απόκτημα.

Με βάση τα παραπάνω, και ακολουθώντας πιστά τη σχολική ύλη, η δασκάλα ξεκίνησε τη διδασκαλίας της Πρώτης Δημοτικού με τρία παιχνίδια-δραστηριότητες γνωριμίας των παιδιών, στην ψυχοκινητική αίθουσα του σχολείου. Πιο συγκεκριμένα, από τα παιδιά ζητήθηκε να πούνε μαζί με το όνομά τους, άλλο ένα προσωπικό στοιχείο, κι αφού ολοκληρώθηκε η συγκεκριμένη διαδικασία, κάθε παιδί προσπάθησε να αναφέρει τα προσωπικά στοιχεία του διπλανού του. Προσεκτική παρακολούθηση και συγκέντρωση ήταν οι λέξεις-κλειδιά στην παρούσα φάση. Στη συνέχεια, κι αφού οι μικροί μας φίλοι κατάφεραν να αποκτήσουν μια πρώτη επαφή με τα υπόλοιπα μέλη της τάξης τους, η διαδικασία πέρασε στο στάδιο της κοινωνικοποίησης. Τα παιδιά δηλαδή διδάχτηκαν ένα μικρό ποιηματάκι, μέσω του οποίου ζήτησαν από ένα συμμαθητή τους να είναι το ζευγαράκι τους στο θρανίο. Η τρίτη δραστηριότητα είχε να κάνει με την κίνηση και τον συντονισμό. Τα παιδιά δημιούργησαν ζευγαράκια, όπου το ένα παιδί αποτέλεσε τον καθρέφτη και φρόντισε να κάνει τις ίδιες ακριβώς κινήσεις που του υπέδειξε το ζευγάρι του. Τα μάτια δεκατέσσερα και το μυαλό συγκεντρωμένο, προκειμένου να "γίνουμε" ένα.

Η διδασκαλία συνεχίστηκε στην ειδικά διαμορφωμένη τάξη για την Πρώτη Δημοτικού, όπου η δασκάλα φρόντισε να παρουσιάσει την ελληνική αλφάβητο με καλλιτεχνικές πινελιές, ξεφεύγοντας από τα τετριμμένα. Στα παιδιά δόθηκαν μία κόλλα Α4 όπου ήταν γραμμένο το αρχικό του ονόματός τους, κι ένα καρτελάκι με ολόκληρο το όνομα γραμμένο. Το κάθε παιδί έπρεπε να βρει και να ενώσει το όνομά του με τη σωστή κόλλα Α4. Αφού ολοκληρώθηκε η συγκεκριμένη εργασία, τα παιδιά έκαναν την πρώτη τους προσπάθεια να αντιγράψουν το όνομά τους. Τέλος, και για να ολοκληρωθεί η δραστηριότητα με δημιουργικό τρόπο, στα παιδιά δόθηκαν κόλλες Α4 με το αρχικό τους, πάνω στο οποίο τους ζητήθηκε να κολλήσουν χρωματιστά κομματάκια από χαρτόνια κανσόν. Στο παρόν στάδιο, η δασκάλα εστίασε στην ανάπτυξη χαρακτηριστικών, όπως είναι η αισθητική, και η προσεγμένη προσέγγιση της εκάστοτε δημιουργίας. Στο τέλος της διαδικασίας, τα παιδιά δήλωσαν πως δεν περίμεναν ότι το μάθημα "θα ήταν τόσο τέλειο". Συνδυάζοντας το τερπνόν μετά του ωφελίμου, και την κίνηση με την γνώση των βιβλίων, κάθε μάθημα αποκτάει άλλη υπόσταση, προσφέροντας στους μαθητές την πολυπόθητη γνώση με έναν τρόπο ξεκούραστο κι ευχάριστο.

methodos orizontio

https://www.pliroforiodotis.gr/index.php/news/society-menu/education-menu/92749-smarteching-education-4

meta morfo22

protonio ban egraf

kyriazis

ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΠΡΟΤΥΠΟ

sidiropoulos

studio 69