Απολογισμός της σχολικής χρονιάς και τιμητική βράβευση δύο διευθυντριών στη συνάντηση της ΔΔΕ Ημαθίας
- Γράφτηκε από τον/την Αντώνης Χατζηκυριακίδης
Με επίκεντρο τον απολογισμό της σχολικής χρονιάς που ολοκληρώθηκε και τον σχεδιασμό της επόμενης, πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026 συνάντηση εργασίας της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ημαθίας, σε συνεργασία με τους Σχολικούς Συμβούλους, με τη συμμετοχή όλων των διευθυντών των σχολικών μονάδων του νομού.
Η συνάντηση, είχε ως θέμα: «Απολογισμός Εκπαιδευτικού Έργου Σχολικού Έτους 2025–2026: Κλείνοντας έναν κύκλο – Χτίζοντας την επόμενη σχολική χρονιά» και αποτέλεσε μια ουσιαστική ευκαιρία ανταλλαγής εμπειριών, προβληματισμού και προγραμματισμού.
Κατά τη διάρκειά της έγινε αναστοχασμός πάνω στο εκπαιδευτικό έργο που υλοποιήθηκε στις σχολικές μονάδες της Ημαθίας κατά το σχολικό έτος 2025–2026, ενώ παρουσιάστηκαν καλές πρακτικές που εφαρμόστηκαν, αναδείχθηκαν ζητήματα που απασχόλησαν τη σχολική κοινότητα και διαμορφώθηκαν κοινές κατευθύνσεις για την οργάνωση και τον προγραμματισμό της νέας σχολικής χρονιάς. Η συνεργασία των διευθυντών με τη ΔΔΕ και τους Σχολικούς Συμβούλους ανέδειξε τη σημασία του διαλόγου και της συλλογικής προσπάθειας για τη συνεχή αναβάθμιση της εκπαιδευτικής διαδικασίας.
Ιδιαίτερα συγκινητική ήταν η στιγμή της εκδήλωσης που αφιερώθηκε στην τιμητική βράβευση δύο διευθυντριών σχολικών μονάδων, οι οποίες ολοκληρώνουν φέτος την πολυετή εκπαιδευτική τους διαδρομή και αποχωρούν λόγω συνταξιοδότησης.
Τιμήθηκαν η Αναστασία Καρακώστα, διευθύντρια του 3ου Γενικού Λυκείου Βέροιας, και η Γεωργία Παπαποστόλου, διευθύντρια του Γενικού Λυκείου Πλατέος – Κορυφής, για την πολύχρονη και ουσιαστική προσφορά τους στη δημόσια εκπαίδευση και στα εκπαιδευτικά δρώμενα της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ημαθίας.
Η αναγνώριση της προσφοράς τους αποτέλεσε το πιο ανθρώπινο και συμβολικό στιγμιότυπο της συνάντησης, με συναδέλφους και στελέχη της εκπαίδευσης να εκφράζουν τις ευχαριστίες και τις ευχές τους για τη νέα περίοδο της ζωής τους, επισημαίνοντας ότι το αποτύπωμά τους στην εκπαιδευτική κοινότητα της Ημαθίας θα παραμείνει ζωντανό.
Η συνάντηση ολοκληρώθηκε σε κλίμα συνεργασίας και αισιοδοξίας, με κοινή διαπίστωση ότι η εμπειρία της χρονιάς που ολοκληρώνεται αποτελεί πολύτιμη παρακαταθήκη για τον σχεδιασμό μιας ακόμη πιο δημιουργικής και αποτελεσματικής σχολικής χρονιάς.















