Ενδοσχολική επιμόρφωση εκπαιδευτικών στη Νάουσα με έμφαση στη διαχείριση της τάξης και τη βελτίωση του μαθησιακού περιβάλλοντος
- Γράφτηκε από τον/την Αντώνης Χατζηκυριακίδης
Την Τετάρτη 24 Ιουνίου πραγματοποιήθηκε από το Κέντρο Πρόληψης ΠΡΟΣΒΑΣΗ, που λειτουργεί σε συνεργασία με τον Εθνικό Οργανισμό Πρόληψης και Αντιμετώπισης των Εξαρτήσεων (ΕΟΠΑΕ), ενδοσχολική επιμόρφωση στο σύλλογο εκπαιδευτικών του ΕΠΑΛ Νάουσας & του 3ου Γυμνασίου Νάουσας με θέμα «Καλές πρακτικές διαχείρισης της σχολικής τάξης».
Η επιμόρφωση είχε ως στόχο την ενίσχυση των δεξιοτήτων των εκπαιδευτικών στη διαχείριση της σχολικής τάξης, την πρόληψη και αντιμετώπιση προβληματικών συμπεριφορών, καθώς και την καλλιέργεια ενός θετικού και υποστηρικτικού μαθησιακού περιβάλλοντος. Η δράση αυτή εντάσσεται στη γενικότερη προσπάθεια του σχολείου για αναβάθμιση της ποιότητας της εκπαίδευσης και υποστήριξης του έργου των εκπαιδευτικών, συμβάλλοντας στη δημιουργία ενός ασφαλούς, συμπεριληπτικού και αποτελεσματικού μαθησιακού περιβάλλοντος για όλους/ες τους/τις μαθητές/τριες.
















