Την Τετάρτη, 17 Ιουνίου, πραγματοποιήθηκε στο 10ο Δημοτικό Σχολείο Βέροιας βιωματική επιμόρφωση με θέμα «Μιλώντας από τον Ενήλικα – Συναλλακτική Ανάλυση στο σχολείο», με συντονίστρια την κ. Ευφροσύνη Κιατικίδου, ψυχοθεραπεύτρια Gestalt, εκπαιδεύτρια ενηλίκων, ειδική παιδαγωγό και συντονίστρια Playback θεάτρου.
Η συνάντηση έδωσε χώρο για σκέψη, μοίρασμα και βιωματική επεξεργασία γύρω από την επικοινωνία μέσα στη σχολική κοινότητα. Μέσα από θεωρητικά ερεθίσματα, παραδείγματα, ασκήσεις και ομαδική συμμετοχή, οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να παρατηρήσουν πώς αντιδρούμε στις δύσκολες στιγμές επικοινωνίας με παιδιά, γονείς και συναδέλφους, αλλά και πώς μπορούμε να επιστρέφουμε σε μια πιο συνειδητή, καθαρή και ανθρώπινη στάση.
Κεντρικός άξονας της επιμόρφωσης ήταν η μετάβαση από την αυτόματη αντίδραση στη συνειδητή απόκριση. Η έννοια του «Ενήλικα» παρουσιάστηκε ως μια λειτουργική εσωτερική θέση που βοηθά να ακούμε, να παρατηρούμε, να οριοθετούμε σταθερά αλλά και με συμπόνια και τέλος να επιλέγουμε το επόμενο βήμα με σεβασμό προς τον εαυτό μας και τους άλλους.
Η συνάντηση ολοκληρώθηκε με αναστοχασμό, ασκήσεις εμψύχωσης και ευχές για το καλοκαίρι, αφήνοντας μια αίσθηση σύνδεσης, αποδοχής και φροντίδας. Ευχαριστούμε θερμά την εισηγήτρια και όλους όσοι συμμετείχαν ενεργά σε αυτή την ουσιαστική επιμορφωτική εμπειρία.

Αναβαθμίστηκε η σχολική βιβλιοθήκη χάρη στη συνεργασία σχολείου και γονέων
Ένα ακόμη σημαντικό βήμα για τη βελτίωση του σχολικού περιβάλλοντος πραγματοποιήθηκε σε σχολείο της Βέροιας, με την αναβάθμιση της σχολικής βιβλιοθήκης και τη δημιουργία ενός χώρου που ενισχύει τη φιλαναγνωσία και προσφέρει στους μαθητές ένα πιο ευχάριστο περιβάλλον μάθησης.
Η διεύθυνση και το εκπαιδευτικό προσωπικό του σχολείου εκφράζουν τις θερμές τους ευχαριστίες προς τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για τη διαρκή στήριξη και την πολύτιμη συνεισφορά του στην υλοποίηση της συγκεκριμένης παρέμβασης.
Με την οικονομική ενίσχυση του Συλλόγου κατασκευάστηκαν από εξειδικευμένο τεχνίτη νέα ξύλινα ράφια για τη σχολική βιβλιοθήκη, τα οποία φιλοξενούν πλέον με λειτουργικότητα και αισθητική τα βιβλία του σχολείου. Παράλληλα, προμηθεύτηκαν οι κατάλληλες κουρτίνες, συμβάλλοντας στην αναβάθμιση της αίθουσας και στη δημιουργία ενός πιο φιλόξενου χώρου για μαθητές και εκπαιδευτικούς.
Ιδιαίτερη αναφορά γίνεται στην εκπαιδευτικό Εικαστικών Μαρία Ανδρικοπούλου, η οποία με δημιουργικότητα και καλλιτεχνική ευαισθησία φιλοτέχνησε μια εντυπωσιακή τοιχογραφία με θέμα το δέντρο της γνώσης. Η σύνθεση μεταμόρφωσε τον χώρο της βιβλιοθήκης, ενώ τα νέα ράφια ενσωματώθηκαν αρμονικά στο έργο, δημιουργώντας ένα ξεχωριστό αισθητικό αποτέλεσμα που προσελκύει το ενδιαφέρον των μαθητών και τους φέρνει πιο κοντά στον κόσμο του βιβλίου.
Θερμές ευχαριστίες απευθύνονται επίσης στην υπεύθυνη της σχολικής βιβλιοθήκης, Αλίκη Κρομμύδα, η οποία είχε τον συντονισμό και την οργάνωση της συνολικής διαμόρφωσης του χώρου, συμβάλλοντας καθοριστικά στην επιτυχή ολοκλήρωση της προσπάθειας.
Η πρωτοβουλία αυτή αναδεικνύει τη σημασία της συνεργασίας μεταξύ σχολείου, εκπαιδευτικών και γονέων, αποδεικνύοντας ότι η κοινή προσπάθεια μπορεί να δημιουργήσει σύγχρονους και εμπνευσμένους χώρους μάθησης, προς όφελος των παιδιών και της εκπαιδευτικής κοινότητας.