tsakiridis

Δείτε τις προσφορές!

ΓΕΡΟΥΛΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Εμπορία Ελαστικών - Ζαντών

ΦΩΤΙΑΔΗΣ  Θέρμανση - Κλιματισμός - Φυσικό Αέριο - Υγραέριο - Αντλίες Θερμότητας - Ανακαινίσεις

ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ Γραφείο Τελετών

access ban20

pistofidis ban1

Ποιες παρεμβάσεις ζητούν οι Σύλλογοι Γονέων και Κηδεμόνων Δημοτικών Σχολείων από τον δήμο Αλεξάνδρειας

Οι σύλλογοι Γονέων και Κηδεμόνων των σχολείων Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης του Δήμου Αλεξάνδρειας από κοινού ζητούν την επίλυση των σημαντικών προβλημάτων που αντιμετωπίζουν τα σχολεία, τα οποία υποβαθμίζουν την ποιότητα της προσφερόμενης εκπαίδευσης στους μαθητές, και σε ορισμένες περιπτώσεις απειλούν την ασφάλεια τόσων αυτών, όσο και των εκπαιδευτικών.

Συγκεκριμένα, τα σημαντικά ζητήματα που πρέπει να επιλυθούν είναι:

1. Υποδομές και Αναβάθμιση Σχολικών Χώρων

  • Επίλυση του κτηριακού ζητήματος του Ειδικού Νηπιαγωγείου και Ειδικού Δημοτικού Σχολείου του Δήμου Αλεξάνδρειας.
  • Συντήρηση και ανακαίνιση σχολικών κτιρίων, ώστε να είναι ασφαλή και λειτουργικά.
  • Διαμόρφωση αύλειων χώρων με κατάλληλες εγκαταστάσεις για αθλητικές και δημιουργικές δραστηριότητες.
  • Προσβασιμότητα για ΑμεΑ, ώστε να εξασφαλίζεται η ισότιμη συμμετοχή όλων των παιδιών στην εκπαίδευση.
  • Ενεργειακή αναβάθμιση σχολικών κτιρίων με εγκατάσταση ηλιακών πάνελ, μονώσεις, LED φωτισμό κ.λπ.
  • Πιστοποίηση πυρασφάλειας για όλα τα κτήρια.
  • Ένταξη όλων των σχολείων μας σε προγράμματα ενεργειακής αναβάθμισης, ώστε να μειωθεί το κόστος θέρμανσης, το οποίο θα μπορεί μετά να κατανεμηθεί για την κάλυψη άλλων αναγκών.
  • Ενίσχυση του καθαρισμού των σχολείων μας, μέσα από την τοποθέτηση περισσότερων υπαλλήλων καθαρισμού.

2. Ψηφιακή Εκπαίδευση και Νέες Τεχνολογίες

  • Εξοπλισμός των σχολείων με σύγχρονα τεχνολογικά μέσα (διαδραστικοί πίνακες, tablets, γρήγορο internet).
  • Δημιουργία δωρεάν προγραμμάτων επιμόρφωσης εκπαιδευτικών στη χρήση νέων τεχνολογιών στην τάξη.
  • Διασύνδεση των σχολείων με τοπικές και απομακρυσμένες βιβλιοθήκες και ψηφιακές εκπαιδευτικές πλατφόρμες.

3. Περιβαλλοντική Εκπαίδευση και Βιώσιμη Ανάπτυξη

  • Αναβάθμιση του περιβάλλοντος χώρου των σχολείων, καθώς αυτός παίζει καθοριστικό ρόλο στην ανάπτυξη των παιδιών τόσο σε γνωστικό όσο και σε κοινωνικο-συναισθηματικό επίπεδο (ενίσχυση μαθησιακής διαδικασίας, ενσωματώνοντας στοιχεία περιβαλλοντικής εκπαίδευσης και βιωματικής μάθησης, μείωση του άγχους και ενίσχυση της ευεξίας των μαθητών, ενθάρρυνση της φυσικής δραστηριότητας, η οποία συμβάλλει στη σωματική υγεία των παιδιών, παροχή αισθήματος ασφάλειας, ενίσχυση της υπευθυνότητας και του σεβασμού προς τον σχολικό χώρο.) Γενικά, ο περιβάλλον χώρος ενός δημοτικού σχολείου δεν αποτελεί απλά ένα συμπληρωματικό στοιχείο, αλλά έναν βασικό παράγοντα που επηρεάζει τη συνολική ανάπτυξη και ευημερία των παιδιών.
  • Σχολικοί κήποι και δράσεις ανακύκλωσης για την καλλιέργεια περιβαλλοντικής συνείδησης.
  • Προγράμματα εξοικονόμησης ενέργειας και νερού στα σχολεία.
  • Συμμετοχή των μαθητών σε περιβαλλοντικές δράσεις της τοπικής κοινωνίας.

4. Πολιτιστικές και Αθλητικές Δράσεις

  • Αθλητικές εγκαταστάσεις σε όλα τα σχολεία.
  • Συνεργασία με τοπικούς πολιτιστικούς συλλόγους για εκδηλώσεις, θέατρο, μουσική και παραδοσιακούς χορούς.
  • Διοργάνωση σχολικών αθλητικών τουρνουά και ενίσχυση των σχολικών ομάδων.

5. Υποστήριξη της Κοινωνικής Πολιτικής και Ψυχολογική Υποστήριξη

  • Δημιουργία δημοτικών ψυχολογικών και συμβουλευτικών κέντρων για μαθητές και γονείς.
  • Στήριξη ευάλωτων οικογενειών με προγράμματα δωρεάν γευμάτων ή κουπονιών για σχολικά είδη.

6. Ενίσχυση της Συμμετοχής της Τοπικής Κοινωνίας

  • Διοργάνωση συναντήσεων μεταξύ δήμου, γονέων, εκπαιδευτικών και μαθητών για την ανταλλαγή απόψεων.
  • Συνεργασία με τοπικές επιχειρήσεις και πανεπιστήμια για εργαστήρια δεξιοτήτων και επαγγελματικού προσανατολισμού.
  • Ενίσχυση του θεσμού του σχολικού εθελοντισμού για δράσεις κοινωνικής προσφοράς.

Η ενεργή εμπλοκή του δήμου στην εκπαίδευση συμβάλλει στη συνολική βελτίωση της μαθησιακής εμπειρίας και της ποιότητας ζωής των μαθητών, δημιουργώντας ένα υποστηρικτικό και καινοτόμο σχολικό περιβάλλον.

Ωστόσο, στόχος των συλλόγων γονέων και κηδεμόνων των σχολείων πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης του Δήμου Αλεξάνδρειας αποτελεί και η ενίσχυση των δράσεων εκτός της σχολικής διαδικασίας, προσφέροντας ευκαιρίες μάθησης, πολιτισμού, αθλητισμού και δεξιοτήτων για τα παιδιά. Ακολουθούν προτάσεις για τέτοιες δράσεις:

1. Δημιουργία Δημοτικών Εκπαιδευτικών Κέντρων και Δραστηριοτήτων

  • Ενίσχυση της Δημοτικής βιβλιοθήκης με εκπαιδευτικά προγράμματα (αναγνώσεις βιβλίων, συγγραφικά εργαστήρια, παιχνίδια γνώσεων).
  • Δημιουργία εργαστηρίων STEM (Επιστήμη, Τεχνολογία, Μηχανική, Μαθηματικά) για την ανάπτυξη τεχνικών και ψηφιακών δεξιοτήτων.

2. Διοργάνωση Πολιτιστικών Εκδηλώσεων και Καλλιτεχνικών Δραστηριοτήτων

  • Δωρεάν μουσικά και θεατρικά εργαστήρια με συμμετοχή παιδιών σε θεατρικές παραστάσεις ή χορωδίες.
  • Κινηματογραφικές προβολές με εκπαιδευτικό περιεχόμενο και συζητήσεις για κοινωνικά ζητήματα.
  • Φεστιβάλ παιδικού βιβλίου και εκθέσεις ζωγραφικής από τα παιδιά του δήμου.
  • Δημοτικό Ωδείο.

3. Δωρεάν Αθλητικά Προγράμματα και Υπαίθριες Δραστηριότητες

  • Δωρεάν προπονήσεις σε αθλητικές εγκαταστάσεις του δήμου (π.χ. ποδόσφαιρο, στίβος, κολύμβηση).
  • Δράσεις για την προώθηση της ποδηλασίας και της πεζοπορίας μέσα από οργανωμένες εκδρομές.
  • Προγράμματα παραδοσιακών παιχνιδιών και αθλητικών διαγωνισμών για να αναβιώσουν τα παιδιά παλιά ελληνικά παιχνίδια.

4. Περιβαλλοντική Εκπαίδευση και Δράσεις Οικολογίας

  • Δημιουργία σχολικών και δημοτικών κήπων όπου τα παιδιά μαθαίνουν να καλλιεργούν λαχανικά και λουλούδια.
  • Εκστρατείες ανακύκλωσης και οικολογικής συνείδησης με συμμετοχή παιδιών σε δράσεις καθαρισμού πάρκων και παραλιών.
  • Εκπαιδευτικές επισκέψεις σε φυσικά πάρκα, βιοκλιματικά κτίρια και οικολογικά αγροκτήματα.

5. Δράσεις Κοινωνικής Συνοχής και Συμμετοχής

  • Εργαστήρια ενίσχυσης συναισθηματικής νοημοσύνης και κοινωνικών δεξιοτήτων για την καταπολέμηση του σχολικού εκφοβισμού.
  • Δημιουργία προγραμμάτων εθελοντισμού για παιδιά (π.χ. βοήθεια σε ηλικιωμένους, φροντίδα αδέσποτων ζώων).
  • Υποστήριξη προσφύγων και ευάλωτων παιδιών με δωρεάν ενισχυτική διδασκαλία και δραστηριότητες ενσωμάτωσης.

6. Ψηφιακή Εκπαίδευση και Εργαστήρια Νέων Τεχνολογιών

  • Δωρεάν μαθήματα προγραμματισμού, ρομποτικής και τεχνητής νοημοσύνης σε συνεργασία με πανεπιστήμια και φορείς τεχνολογίας.
  • Εκπαιδευτικές δράσεις για την ασφαλή χρήση του διαδικτύου και την αντιμετώπιση του
  • Δημιουργία ψηφιακής πλατφόρμας μάθησης με υλικό για δωρεάν εκπαίδευση εκτός σχολείου.

7. Καλοκαιρινά Εκπαιδευτικά Προγράμματα και Camp

  • Καλοκαιρινά εκπαιδευτικά προγράμματα με  δημιουργικές δραστηριότητες (αθλητισμός, τέχνες, επιστήμες).
  • Δημοτικές κατασκηνώσεις με βιωματική εκπαίδευση για γνωριμία των παιδιών με τη φύση.
  • Εργαστήρια δεξιοτήτων, όπως μαγειρική, πρώτες βοήθειες, φωτογραφία.

8. Δράσεις Συνεργασίας με Πανεπιστήμια και Φορείς

  • Οργάνωση διαλέξεων και εργαστηρίων από ειδικούς επιστήμονες σε θέματα ψυχολογίας, περιβάλλοντος, νέων τεχνολογιών.
  • Συνεργασία με τοπικές επιχειρήσεις για εκπαιδευτικές επισκέψεις και εργαστήρια δεξιοτήτων.
  • Δημιουργία mentoring προγραμμάτων όπου φοιτητές καθοδηγούν μαθητές σε θέματα σπουδών και επαγγελματικού προσανατολισμού.

Με αυτές τις δράσεις, ο Δήμος μπορεί να εμπλουτίσει την εκπαιδευτική εμπειρία των παιδιών, ενισχύοντας τη γνώση, την κοινωνικότητα και τη δημιουργικότητά τους εκτός σχολικού πλαισίου.

Θα πρέπει να τονιστεί ότι ο Δήμος πρέπει να δώσει προτεραιότητα στη χρηματοδότηση της εκπαιδευτικής διαδικασίας εντός και εκτός σχολείου, διότι η εκπαίδευση αποτελεί τον θεμέλιο λίθο για την ανάπτυξη των παιδιών, την κοινωνική συνοχή και τη βιώσιμη πρόοδο της τοπικής κοινωνίας. Οι λόγοι που το καθιστούν αναγκαίο είναι οι εξής:

1. Επένδυση στο Μέλλον της Τοπικής Κοινωνίας

  • Τα παιδιά που λαμβάνουν ποιοτική εκπαίδευση και συμμετέχουν σε επιπρόσθετες δράσεις αποκτούν τις γνώσεις και τις δεξιότητες που χρειάζονται για να γίνουν ενεργοί, παραγωγικοί πολίτες.
  • Η τοπική οικονομία θα επωφεληθεί στο μέλλον από ένα εξειδικευμένο, καταρτισμένο ανθρώπινο δυναμικό που θα παραμείνει και θα αναπτύξει την πόλη.

2. Δημιουργία Ίσων Ευκαιριών για Όλα τα Παιδιά

  • Μέσω της χρηματοδότησης των σχολείων, ο Δήμος εξασφαλίζει ότι όλοι οι μαθητές έχουν πρόσβαση σε σύγχρονες υποδομές και ποιοτική μάθηση, ανεξαρτήτως κοινωνικοοικονομικού υποβάθρου.
  • Παράλληλα, οι εκπαιδευτικές δράσεις εκτός σχολείου (πολιτισμός, αθλητισμός, ψηφιακές δεξιότητες) δίνουν τη δυνατότητα στα παιδιά να αναπτύξουν τα ταλέντα τους χωρίς οικονομικούς περιορισμούς.
  • Η υποστήριξη των σχολείων και των εκπαιδευτικών εξασφαλίζει ότι κανένα παιδί δεν θα μείνει πίσω λόγω έλλειψης πόρων.

3. Βελτίωση της Ποιότητας της Εκπαίδευσης εντός Σχολείου

  • Η αναβάθμιση των σχολικών υποδομών, η προμήθεια σύγχρονου εκπαιδευτικού υλικού (διαδραστικοί πίνακες, υπολογιστές, εργαστήρια STEM) και η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών βελτιώνουν την ποιότητα της διδασκαλίας.
  • Ο Δήμος μπορεί να χρηματοδοτήσει ενισχυτική διδασκαλία και πρόσθετη υποστήριξη για μαθητές που αντιμετωπίζουν δυσκολίες.
  • Η σωστή χρηματοδότηση επιτρέπει τη διατήρηση καθαρών, ασφαλών και φιλικών σχολικών εγκαταστάσεων που ενισχύουν τη μάθηση.

4. Ολιστική Ανάπτυξη των Παιδιών μέσω Δράσεων Εκτός Σχολείου

  • Τα σχολεία δίνουν τη βασική γνώση, αλλά οι εξωσχολικές δράσεις καλλιεργούν τη δημιουργικότητα, την κοινωνικότητα, την κριτική σκέψη και τις προσωπικές δεξιότητες.
  • Οι πολιτιστικές και αθλητικές δράσεις βοηθούν στη ψυχική και σωματική ευεξία των παιδιών.
  • Οι δράσεις περιβαλλοντικής εκπαίδευσης, STEM και τεχνολογίας εξοπλίζουν τα παιδιά με δεξιότητες που θα είναι απαραίτητες στην αγορά εργασίας του μέλλοντος.

5. Μείωση της Κοινωνικής Παραβατικότητας και του Εκφοβισμού

  • Τα ποιοτικά σχολεία και οι εξωσχολικές δραστηριότητες κρατούν τα παιδιά μακριά από επικίνδυνες επιρροές και παραβατικές συμπεριφορές.
  • Μέσω του αθλητισμού, των ομαδικών δραστηριοτήτων και της ενίσχυσης της εκπαίδευσης, τα παιδιά αναπτύσσουν σεβασμό, συνεργασία και αυτοπειθαρχία, μειώνοντας το bullying και τη σχολική βία.

6. Βελτίωση της Τοπικής Οικονομίας

  • Οι επενδύσεις στην εκπαίδευση δημιουργούν νέες θέσεις εργασίας (εκπαιδευτικοί, προπονητές, καλλιτέχνες, τεχνικοί).
  • Μια πόλη με καλές σχολικές υποδομές και ποιοτικές εκπαιδευτικές δράσεις προσελκύει νέες οικογένειες και αυξάνει την αξία των ακινήτων.
  • Οι τοπικές επιχειρήσεις επωφελούνται από ένα μορφωμένο, καταρτισμένο εργατικό δυναμικό.

7. Περιβαλλοντική και Κοινωνική Ευαισθητοποίηση

  • Οι δράσεις που σχετίζονται με το περιβάλλον, τον εθελοντισμό και την κοινωνική προσφορά διαμορφώνουν υπεύθυνους πολίτες που θα συμβάλουν στη βελτίωση της κοινότητας.
  • Τα παιδιά που μαθαίνουν από μικρή ηλικία να σέβονται το περιβάλλον και την κοινωνία θα γίνουν αυριανοί πολίτες που θα προστατεύουν την πόλη τους.

Η εκπαίδευση εντός και εκτός σχολείου δεν είναι έξοδο, αλλά επένδυση. Ένας Δήμος που δίνει προτεραιότητα στη χρηματοδότηση αυτών των δράσεων δημιουργεί:

  • Παιδιά με γνώσεις και δεξιότητες
  • Κοινωνική συνοχή και ισότητα
  • Βιώσιμη ανάπτυξη και οικονομική πρόοδο
  • Ασφαλείς και δημιουργικές γειτονιές

Η επιτυχία μιας πόλης ξεκινά από το σχολείο και συνεχίζεται μέσα από δράσεις που καλλιεργούν τις ικανότητες και το ήθος της νέας γενιάς.

Στον πίνακα που ακολουθεί αναφέρονται τα προβλήματα που έχουν εντοπιστεί σε κάθε σχολείο, και έχει συνταχθεί με την βοήθεια του κάθε συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, αλλά και με την συνεισφορά των διδασκόντων των σχολείων.

Ειδικό σχολείο Αλεξάνδρειας

•   Επίλυση του ζητήματος του κτηρίου του ειδικού νηπιαγωγείου και του ειδικού δημοτικού σχολείου

1ο    και    5ο Δημοτικό 

•     Αντικατάσταση της σιδερένιας περίφραξης του σχολείου, καθώς σε ορισμένα     σημεία     απειλεί    την     σωματική     ακεραιότητα μαθητών/περαστικών.

•     Έλεγχος των δέντρων και αποψίλωση των επικίνδυνων δέντρων, που απειλούν την σωματική ακεραιότητα μαθητών/περαστικών.

•     Ανακαίνιση εξωτερικών τουαλετών, η κατάσταση των οποίων είναι τραγική (οι μαθητές δεν επιθυμούν να την χρησιμοποιούν)

•     Δημιουργία εξόδου κινδύνου στον 1ο όροφο του πέτρινου κτιρίου, ώστε αυτό να συμβαδίζει με τους κανονισμούς πυρασφάλειας και αντισεισμικής προστασίας.

•       ΑΜΕΣΗ επισκευή του προκατασκευασμένου κτηρίου.

•     Τοποθέτηση  κλιματιστικών συστημάτων σε  όλες τις  αίθουσες διδασκαλίας.

•       Αντικατάσταση εσωτερικών κουφωμάτων.

•     Ανακαίνιση προαύλιου χώρου: σε πολλά σημεία ο χώρος είναι επικίνδυνος για τους μαθητές καθώς υπήρξαν ήδη τραυματισμοί.

•       Αποκατάσταση του γηπέδου μπάσκετ και ποδοσφαίρου

•       Ενίσχυση του αθλητικού εξοπλισμού των σχολείων μας

•       Βάψιμο αιθουσών

3ο    Δημοτικό

•       Αντικατάσταση των πατωμάτων αμιάντου στις εσωτερικές αίθουσες.

•     Αποκατάσταση του προαύλιου χώρου με επισκευή των παγκακίων και κατασκευή κιόσκιου, καθώς και επισκευή του τσιμέντου σε σημεία που έχει υποστεί ρωγμές ή έχει απομακρυνθεί πλήρως.

•       Τοποθέτηση κλιματιστικών σε όλες τις αίθουσες.

•     Αντικατάσταση των καμένων λαμπτήρων LED στους εξωτερικούς προβολείς του σχολείου.

•       Επισκευή της υδρορροής στο σημείο που έχει υποστεί ζημιά.

•     Επισκευή   της   αποχέτευσης  στις   εσωτερικές  τουαλέτες  λόγω δυσάρεστων οσμών.

•       Ενίσχυση του αθλητικού εξοπλισμού των σχολείων μας.

 

Φορητοί ορθοστάτες βόλεϊ με δίχτυ (σετ).

 

Μπασκέτες

4ο    Δημοτικό

Αποκατάσταση στα λούκια περιμετρικά της σκεπής (στάζουν).

 

Επισκευή - αποκατάσταση στα στέγαστρα (τα μάρμαρα είναι ξεκολλημένα με κίνδυνο να πέσουν στα κεφάλια των παιδιών).

 

Μία κολώνα φωτισμού της ΔΕΗ εσωτερικά του προαυλίου είναι σπασμένη (φαίνονται τα σίδερα του μπετόν) και θέλει αντικατάσταση. Επίσης έλεγχος στις υπόλοιπες κολώνες φωτισμού.

 

Τα καλοριφέρ (σώματα) σε ορισμένες τάξεις θέλουν αντικατάσταση -συντήρηση.

 

Τουαλέτες, επείγουσα απόφραξη.

 

Επίσης   χρονοδιάγραμμα   ανακαίνισης   -   αντικατάστασης   των τουαλετών με σύγχρονες προδιαγραφές.

 

Άμεση αντικατάσταση τις καμένες λάμπες των αιθουσών και των κοινόχρηστων χώρων του σχολείου.

 

Κοπή - κλάδεμα δέντρων στο προαύλιο χώρο του σχολείου (υπάρχει άμεσος κίνδυνος πτώσης κλαδιών).

 

Έλεγχος γηπέδων μπάσκετ, ποδοσφαίρου.

 

Σχολικοί τροχονόμοι - βάψιμο διαβάσεων - πινακίδες (Σχολείο).

 

- Επίσης ένα βασικό πρόβλημα είναι οι σχολικές καθαρίστριες να είναι σε όλο το ωράριο του σχολείου και όχι για 6 ώρες. Επίσης πιστεύω σε εμάς χρειάζονται δύο.

 

Δεύτερο είναι η φύλαξη των σχολείων σε 24 ωρη βάση.

 

Τρίτον θέρμανση και υλικά να μην έχουν έλλειψη.

 

Τέταρτον ευπρεπισμός περιβάλλοντος χώρου (κλάδεμα δέντρων, γήπεδα, βρύσες κλπ).

 

Βάψιμο αιθουσών ανά διετία.

 

Και ένταξη των σχολείων σε ενεργειακή αναβάθμιση.

7ο Δημοτικό

Βάψιμο αιθουσών

 

Βάψιμο κτηρίου εξωτερικά

 

Αποκατάσταση προαύλιου χώρου

 

Τοποθέτηση κλιματιστικών σε όλες τις αίθουσες

 

Το σχολείο μας χρησιμοποιείται από το Δήμο για όλα τα προγράμματα του και για το ΚΔΑΠ .Οπότε απαιτούμε την συντήρηση του.

Δημοτικό

Σχολείο

Πλατέος

•     Παράθυρα  (έλεγχος,  αντικατάσταση χαλασμένων λάστιχων  και θολωμένων τζαμιών και τοποθέτηση σίτας σε 4 από αυτά).

•     Έλεγχος   σκεπής  σε   συγκεκριμένο   σημείο   και  αντικατάσταση σπασμένων κεραμιδιών.

•       Τοποθέτηση νιπτήρα στο μικρό γραφείο.

•     υλικό γυμναστικής (10 στρώματα λεπτά εύκολα μεταφερόμενα, 20 κώνους γυμναστικής, 7 μπάλες βόλεϊ soft - 7 μπάλες μπάσκετ - 7 μπάλες ποδοσφαίρου - 7 μπάλες χάντμπολ - 7 μπαλάκια για ρακέτες ξύλου - 7 μπαλάκια 500 γραμμαρίων για ρίψεις, 10 εμποδιάκια 25 εκατ., 10 ατομικά στρωματάκια, 3 μεγάλα στρώματα, 20 μικρά πιατάκια - κωνάκια, 8 κορδέλες ρυθμικής, 3 σετ ρακέτες badminton -3 σετ ρακέτες πινγκ πονγκ με μπαλάκια, 10 ατομικά σχοινάκια, 6 vortex (μικρά πυραυλάκια ρίψεων), 1 σκάλα αντίδρασης.)

 

Δημοτικό

σχολείο

Ξεχασμένης-

Κεφαλοχωρίο

υ-Επισκοπής

•     Ενδελεχή έλεγχο της κατάστασης και στα τρία διδακτήρια από τεχνικό κλιμάκιο του δήμου ώστε να διασφαλιστούν οι κατάλληλες συνθήκες λειτουργίας τους (κτιριακή υποδομή, ασφάλεια , υγιεινή χώρων).

•     Εγκατάσταση   αυτόματου   συστήματος   πυρασφάλειας   (έκδοση πιστοποιητικού).Τοποθέτηση ειδικών μεμβρανών στα τζάμια και στερέωση στους τοίχους όλων των μεταλλικών ντουλαπιών για την περίπτωση σεισμού. Προμήθεια των απαραίτητων υλικών για την εφαρμογή των Μνημονίων έκτακτης ανάγκης(σειρήνα χειροκίνητη, φακός μπαταρίας , σφυρίχτρες , φτυάρια, τσεκούρια ή σιδερένιους λοστούς, σκαπάνια με κοντάρια, βαλιτσάκια πρώτων βοηθειών, τηλεβόες ,ραδιόφωνα με μπαταρία ,πετσέτες ,συσκευασμένες τροφές και εμφιαλωμένα νερά σε μικρές ποσότητες κ.λπ.. )

•     Ελαιοχρωματισμό των κτιρίων (στην Ξεχασμένη εξωτερικά , στην Επισκοπή και στο Κεφαλοχώρι εσωτερικά και εξωτερικά) όπως επίσης και οι περιφράξεις αυτών (έχουν να βαφτούν πάνω από 10 χρόνια).

•     Αντικατάσταση και επιδιόρθωση των εξωτερικών πορτών των κτιρίων και των προαυλίων (κάποιες δεν κλείνουν και κάποιες θα μας πέσουν στο κεφάλι κάποια στιγμή σίγουρα).

•     Εγκατάσταση πάγκων-καθισμάτων στους προαύλιους χώρους όπου δεν υπάρχουν και συντήρηση των προηγούμενων (βγαίνουν καρφιά και έχουν σπασμένα ξύλα) γιατί είναι επικίνδυνα για τα παιδιά μας και τους δασκάλους .

•     Εγκατάσταση παραθύρων ασφαλείας ( ο χώρος δεν φυλάσσεται και μπαίνουν εξωσχολικοί και δημιουργούν ζημιές εντός των κτιρίων).

•     Τοποθέτηση συναγερμών για να μπορέσουμε να προστατεύσουμε όλα αυτά που είναι στόχος ληστών( διαδραστικούς πίνακες ,η\υ ,κ.α.)

•     Τοποθέτηση  κλιματιστικών συστημάτων σε  όλες τις  αίθουσες διδασκαλίας και αντικατάσταση των δύο υπαρχόντων στο γραφείο της διεύθυνσης και των εκπαιδευτικών(πολύ παλιάς τεχνολογίας).

 
 

•       Προμήθεια εποπτικών υλικών (Φυσικής-Μαθηματικών)

•     Ζητούμε να λυθεί άμεσα το θέμα με την καθαρίστρια στο διδακτήριο της Ξεχασμένης που συστεγάζει και το νηπιαγωγείο ,θέλουμε μια 5ωρη σε καθημερινή βάση και όχι για 2-3 ώρες καθημερινά ή 3ήμερη 5ωρη όπως μας είχε δώσει αυτές τις επιλογές η κ. Λαφαζάνη ( το ότι κάνουμε παζάρια για την υγιεινή που δικαιούνται να έχουν όλα τα παιδιά και οι εκπαιδευτικοί ,αυτό κ. Δήμαρχε ξεπερνάει κάθε όριο ανοχής κ γνωρίζουμε πως με απόφαση δημάρχου μπορεί να λυθεί άμεσα αυτό το θέμα).

•       Αντικατάσταση ειδών υγιεινής

•     Όταν χρειαζόμαστε τις υπηρεσίες του δήμου , οι οποίες είναι υπεύθυνες για την επίλυση των προβλημάτων που δημιουργούνται π.χ. στα καλοριφέρ ,στις λάμπες , βρύσες κ.λπ.. θα παρακαλούσαμε για μία πιο άμεση παρέμβαση και όχι να περιμένουμε 2 μήνες για να έρθουν. Ειδικά το φως , το νερό και η θέρμανση είναι άκρως απαραίτητα κ δικαίωμα των παιδιών μας

•     Θα παρακαλούσαμε τα καθαριστικά και τα αναλώσιμα(μαρκαδόροι , σφουγγάρια κ.λπ. )να έρχονται στην ώρα τους ,δεν γίνεται οι καθαρίστριες να ζητιανεύουν λίγη χλωρίνη από την γειτονιά και οι δάσκαλοι να σβήνουν με χαρτομάντηλα τους πίνακες.

•     Πρέπει να αντιμετωπιστεί το θέμα με τα αδέσποτα. Ή να γίνει μια σωστή περίφραξη που να τα εμποδίζει να μπαίνουν στον προαύλιο χώρο ή να μαζευτούν στο κυνοκομείο . Τρώνε το φαγητό των παιδιών, τους το αρπάζουν από τα χέρια στην Ξεχασμένη και στο Κεφαλοχώρι έχουν κάνει αγέλη έξω από το σχολείο και κάποια είναι επικίνδυνα.

Νηπιαγωγείο Κλειδίου

•     Ανάγκη  για  άμεση  προμήθεια πρώτων  υλών  (γραφικής  ύλη, καθαριστικά, κτλ).

•        Επισκευή καλοριφέρ ( έχει δηλωθεί η βλάβη στον δήμο αρκετές

φορές).

•     Αντικατάσταση   ηλεκτρολογικού  πίνακα  λόγω  παλαιότητας  και επικινδυνότητας για πυρκαγιά.

•     Κόψιμο   δέντρων   και   κλαδιών  που   απειλούν  την   σωματική ακεραιότητα των παιδιών και ηλεκτρικά καλώδια.

Δημοτικό

Σχολείο

Κλειδίου

•     Κόψιμο   δέντρων   και   κλαδιών  που   απειλούν  την   σωματική ακεραιότητα των μαθητών. Απομάκρυνση ενός μεγάλου κυπαρισσιού λόγω κινδύνου πτώσης.

•     Απομάκρυνση παλιάς σκουριασμένης τσουλήθρας από τον προαύλιο χώρο λόγω επικινδυνότητας.

•        Επιδιόρθωση των τερμάτων στον προαύλιο χώρο του σχολείου.

•        Επισκευή και αντικατάσταση κουφωμάτων λόγω απωλειών.

•        Αντικατάσταση των καμμένων λαμπτήρων του σχολείου.

 

•     Μελέτη για μεταφορά των τουαλετών μέσα στο κεντρικό κτήριο του σχολείου.

•     Επιδιορθώσεις και βάψιμο όλων των εξωτερικών καγκέλων του σχολείου.

Δημοτικό

Σχολείο

Τρικάλων

•       Επισκευή τμήματος της σκεπής

•       Επισκευή τουαλετών σχολείου και απόφραξη

•       Έλεγχος αλεξικέραυνου σχολείου

•       Βάψιμο εξωτερικά και εσωτερικά του σχολείου

•       Επισκευή του διαδρόμου του προαυλίου του σχολείου

•       Αντικατάσταση των παλιάς τεχνολογίας φωτιστικών

•       Επισκευή δαπέδου γηπέδων μπάσκετ και βόλευ

•       Καθαρισμός όλων των φρεατίων

•       Επισκευή μέρους των κιγκλιδωμάτων της περίφραξης

•       Ενδελεχή έλεγχο της κτηριακής υποδομής του σχολείου

Δημοτικό

Σχολείο

Κορυφής

•        Κτιριακά:

o Βάψιμο εσωτερικά αλλά και εξωτερικά των κτηρίων του σχολείου καθώς η τελευταία φορά που βάφτηκε ήταν το 2004

o Αντικατάσταση των καμμένων λαμπτήρων στις αίθουσες καθότι έχει εκκενωθεί αίθουσα λόγω έλλειψης φωτισμού (ο Δήμος Αλεξάνδρειας έχει ενημερωθεί και αδιαφόρησε)

o Αντικατάσταση των σπασμένων κλειδαριών σε πολλές αίθουσες ( έχουν κλειδωθεί μέσα μαθητές με δάσκαλο και παρόλα αυτά ακόμη δεν έχουν αντικατασταθεί)

o Χαλασμένη περίφραξη σε τουλάχιστον 2 σημεία. Επίσης από την αρχή της σχολικής χρονιάς έχει ζητηθεί ένα κομμάτι σίτα για να τοποθετηθεί στην περίφραξη προς αποφυγήν των καθημερινών επισκέψεων από αδέσποτα. Άκαρπες και αυτές οι προσπάθειες επικοινωνίας με τον Δήμο.

o Πεσμένα δέντρα από την τελευταία κακοκαιρία όπου ο Δήμος έχει ενημερώσει για την απομάκρυνση τους διότι έχει αποκλειστεί μέρος της αυλής για να μην τραυματιστούν παιδιά!

o Ενίσχυση του αθλητικού εξοπλισμού. Με χρήματα των γονέων και κηδεμόνων του σχολείο έχουν αγορασθεί ελάχιστα πράγματα για να απασχολούνται τα παιδιά την ώρα τις γυμναστικής

o   Τοποθέτηση κλιματιστικού στις αίθουσες καθώς και στο γραφείο

•        Υλικοτεχνικά:

o   Χαρτιά Α4, είδη γραφείου

o   καθαριστικά, χαρτιά υγείας, χειροπετσέτες

•     ΑΔΕΣΠΟΤΑ!!!! Υπήρξε περιστατικό πριν τα Χριστούγεννα όπου αδέσποτο δάγκωσε το χέρι παιδιού! Ο δήμος υποσχέθηκε για την απομάκρυνση μόνο του αδέσποτου που είχε επιθετική συμπεριφορά αλλά μείναμε μόνο στα λόγια!

Νηπιαγωγείο Κορυφής

•        Κτιριακά:

o σκουριασμένη, χαλασμένη εξώπορτα επικίνδυνη για τα παιδιά (νήπιο έχει κόψει το χέρι του και ο Δήμος Αλεξάνδρειας έχει ενημερωθεί με mail και φωτογραφίες)

o   όλη η περίφραξη σκουριασμένη επίσης

o   -κομμάτι της περίφραξης ανοιχτό, ανάμεσα σε  κάγκελα και τσιμεντένια κολώνα o   -χαλασμένες σωληνώσεις στην κουζίνα με αποτέλεσμα τα νερά να τρέχουν στην αυλή (επίσης έχει ενημερωθεί δια ζώσης άνθρωπος του Δήμου Αλεξάνδρειας) o   -χαλασμένη βρύση και καζανάκι στις τουαλέτες o   -ταβάνι πίσω αυλής στοκαρίστηκε και πρέπει να βαφτεί

•        Υλικοτεχνικά:

o   Χαρτιά Α4, μαρκαδόρους, πλαστελίνες, παζλ, επιτραπέζια, κόλλες, χαρτόνια κάνσον, είδη γραφείου, χαρτοταινίες

Από την αρχή της σχολικής χρονιάς, εκτός από πετρέλαιο, μελάνια και

 

κάποια χαρτικά και καθαριστικά είδη, δεν έχουμε παραλάβει το

 

παραμικρό από τα απαραίτητα που απαιτούνται για να λειτουργήσει ένα

 

Νηπιαγωγείο. Σχετικά με την έκδοση της κάρτας μόλις στις 16.01.25

 

ενημερωθήκαμε πως μπορούμε να την παραλάβουμε. Πέντε μήνες μετά

 

την έναρξη της σχολικής χρονιάς.. Και η χρησιμότητα της θα αποδειχθεί

 

μάλλον αβέβαιη!

Η παντελής έλλειψη υποστήριξης από το Δήμο Αλεξάνδρειας έχει σαν

 

αποτέλεσμα να απευθυνόμαστε συνεχώς στους γονείς και κηδεμόνες για

 

ότι χρειάζεται το νηπιαγωγείο. Η άμεση ικανοποίηση των αιτημάτων

 

επισκευής κρίνεται απαραίτητη καθώς τα ήδη υπάρχοντα προβλήματα

 

επιδεινώνονται με την πάροδο του χρόνου.

Θα έπρεπε να υπάρχει μια συστηματική επιθεώρηση των χώρων του

 

σχολείου από τις αρμόδιες υπηρεσίες τόσο για την αποφυγή περαιτέρω

 

κινδύνων όσο και ελλείψεων. Απεναντίας υπάρχει μια μόνιμη αναμονή

 

για ότι αιτηθείς.

 

Δημοτικό

Σχολείο

Σταυρού

•       Έντονο πρόβλημα υγρασίας σε αίθουσες του σχολείου.

•       Βάψιμο σχολείου.

•       Γήπεδο μπάσκετ και βόλεϊ.

•       Σύνδεση ρεύματος στις μαθητικές τουαλέτες.

•       Διαρροή στα καζανάκια τουαλέτας εκπαιδευτικών.

•       Έλλειψη ζεστού νερού στην κουζίνα του σχολείου.

 

Δημοτικό

Σχολείο

Νησίου

•     Επίλυση ζητημάτων σχετικά με το κτήριο (σύστημα θέρμανσης, επισκευή καυστήρα, αντικατάσταση σωμάτων)

•        Επισκευή των τουαλετών του σχολείου

•     Επίλυση   ζητημάτων  σχετικά   με  τον  προαύλιο  χώρο   (εστίες ποδοσφαίρου, παγκάκια, κουδούνι, κλειδαριές)

•        Επίλυση με τα ζητήματα αναλώσιμων και απορρυπαντικών

 

meta morfo22

kyriazis

ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΠΡΟΤΥΠΟ

sidiropoulos

studio 69