BANNER ME POS 987x100px

tsakiridis

Δείτε τις προσφορές!

ΓΕΡΟΥΛΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Εμπορία Ελαστικών - Ζαντών

ΦΩΤΙΑΔΗΣ  Θέρμανση - Κλιματισμός - Φυσικό Αέριο - Υγραέριο - Αντλίες Θερμότητας - Ανακαινίσεις

ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ Γραφείο Τελετών

access ban20

pistofidis ban1

super course

Επιμορφωτικά Σεμινάρια για την Τοπική Ιστορία και Πολιτιστική Κληρονομιά στην Εκπαίδευση από τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ημαθίας και την Ε.Μ.Ι.Π.Η.

Η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ημαθίας, σε συνεργασία με την Εταιρεία Μελετών Ιστορίας και Πολιτισμού Ημαθίας (Ε.Μ.Ι.Π.Η.), οργάνωσε και υλοποίησε σειρά επιμορφωτικών σεμιναρίων με θέμα την αξιοποίηση αρχειακών πηγών, τη φωτογραφία και τις ψηφιακές συλλογές ως μέσα καλλιέργειας της τοπικής ιστορίας και πολιτιστικής κληρονομιάς στην εκπαίδευση.

Οι δράσεις έλαβαν χώρα διαδικτυακά και εκ του σύνεγγυς  σε τρεις διαδοχικές συναντήσεις:

«Αρχειακές Πηγές της Οθωμανικής Περιόδου» (29 Οκτωβρίου 2024)

Εισηγητής:

Γεώργιος Ναθαναήλ, Ιστορικός-Οθωμανολόγος
Η παρουσίαση επικεντρώθηκε στη σημασία των αρχειακών πηγών της Οθωμανικής περιόδου ως εργαλείο κατανόησης της τοπικής ιστορίας και στον τρόπο με τον οποίο αυτές μπορούν να ενταχθούν στις σχολικές δραστηριότητες.

«Τοπικές Αρχειακές Συλλογές και Δυνατότητες Αξιοποίησης»  & «Διαδικτυακές Συλλογές για την Ιστορία της Ημαθίας» (14 Νοεμβρίου 2024)

Εισηγητές:

Αθανάσιος Βουδούρης, Δρ. Ιστορίας, Καθηγητής Μ.Ε.

Εμμανουήλ Ξυνάδας, Επίκουρος Καθηγητής, Πατριαρχική Ανώτατη Εκκλησιαστική Ακαδημία Κρήτης
Οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν τις δυνατότητες αξιοποίησης αρχειακών και διαδικτυακών συλλογών, αλλά και να εμβαθύνουν στις προκλήσεις και τις δυνατότητες της ενσωμάτωσής τους στη διδασκαλία.

«Η Φωτογραφία ως Μέσο Καταγραφής της Ιστορικής Πραγματικότητας» (27 Νοεμβρίου 2024)

Εισηγήτρια:

Ολυμπία Μπέτσα, Φιλόλογος – MSc Πολιτισμικές Σπουδές και Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση
Η παρουσίαση ανέδειξε τη φωτογραφία ως ένα πολύτιμο εργαλείο για την κατανόηση της ιστορικής πραγματικότητας, προσφέροντας πρακτικές ιδέες για την αξιοποίησή της στη σχολική τάξη.

Οι επιμορφώσεις συνέβαλαν:

α. στον εμπλουτισμό των εκπαιδευτικών με εργαλεία και δεξιότητες για την αξιοποίηση αρχειακών και ψηφιακών πηγών στην εκπαιδευτική πράξη

β. στην ενίσχυση και εξοικείωση  με τη χρήση βιωματικών και δημιουργικών τεχνικών στη διδασκαλία της τοπικής ιστορίας

γ.  στην προσφορά  ερεθισμάτων για την ανάπτυξη καινοτόμων δράσεων στα σχολεία που συμμετέχουν στο θεματικό δίκτυο τοπικής ιστορίας και πολιτιστικής κληρονομιάς.

Οι δράσεις εμπλουτίστηκαν με συζήτηση, ανατροφοδότηση και τη δέσμευση για συνέχιση της συνεργασίας και υποστήριξης του έργου των εκπαιδευτικών από την Ε.Μ.Ι.Π.Η. 

methodos orizontio

https://www.pliroforiodotis.gr/index.php/news/society-menu/education-menu/92749-smarteching-education-4

meta morfo22

protonio ban egraf

meraklis ban

kyriazis

ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΠΡΟΤΥΠΟ

sidiropoulos

studio 69