BANNER ME POS 987x100px

tsakiridis

Δείτε τις προσφορές!

ΓΕΡΟΥΛΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Εμπορία Ελαστικών - Ζαντών

ΦΩΤΙΑΔΗΣ  Θέρμανση - Κλιματισμός - Φυσικό Αέριο - Υγραέριο - Αντλίες Θερμότητας - Ανακαινίσεις

ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ Γραφείο Τελετών

access ban20

pistofidis ban1

super course

Μ.Αμ.Α: «Όταν το βλέπω ξέρω, είναι σειρά μου να δώσω σειρά»

Σε συνέχεια των δράσεων ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για τον Αυτισμό, η Μέριμνα Ατόμων με Αυτισμό την Τετάρτη 3 Απριλίου υποδέχθηκε στο ΚΔΑΠΑμεΑ Μ.Α.μ.Α. 2 στη Πιερίων 5 ομάδα ωφελουμένων του ΕΝΕΕΓΥΛ Βέροιας.

Η Αγγελική και ο Ελισσαίος, ωφελούμενοι της Μ.Α.μ.Α., ενημέρωσαν τους επισκέπτες τους σχετικά με την καμπάνια, τους στόχους, το μήνυμα, το σχεδιασμό και τη σημασιολογία του συμβόλου. Ακολούθησε ο σχεδιασμός και χρωματισμός του συμβόλου, κουίζ γνώσεων σχετικά με την καμπάνια, μοίρασμα και καταγραφή μηνυμάτων για τις λεγόμενες «αόρατες αναπηρίες» και ευχές για έναν κόσμο αποδοχής και συμπερίληψης.

H καμπάνια ΄Σειρά Σου’, θα διεξάγεται καθόλη τη διάρκεια της χρονιάς σε συνεργασία με φορείς, συλλόγους, Δήμο και Περιφέρεια.

Τι είναι η καμπάνια ‘Σειρά σου’

Φορείς και γονείς από όλη την Ελλάδα προωθούν με διάφορες δράσεις, ένα διακριτικό σήμα που όταν κάποιος το βλέπει θα ξέρει ότι ο άνθρωπος που το φορά βρίσκεται στο φάσμα του αυτισμού ή έχει δυσκολίες να περιμένει σε ουρές, άρα θα πρέπει να δώσει τη σειρά του ώστε το άτομο να διευκολυνθεί να τελειώσει τη συναλλαγή του όσο πιο γρήγορα γίνεται.

Η ιδέα της καμπάνιας Σειρά Σου, ξεκίνησε μέσα από την επικοινωνία με γονείς αυτιστικών και νοητικά ανάπηρων παιδιών, εφήβων και ενηλίκων, οι οποίοι μοιράστηκαν την δυσκολία τους να κινούνται σε καθημερινές δραστηριότητες όπου απαιτείται αναμονή σε ουρά, όταν συνοδεύουν το παιδί τους (σε super market, φούρνους, καταστήματα λιανικού εμπορίου, τράπεζες, δημόσιες υπηρεσίες, σε αεροδρόμια, λιμάνια και Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και σε χώρους ψυχαγωγίας.

Σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες, οι γονείς φορούν ένα διακριτικό σήμα (συνήθως κρεμαστό) στη θέα του οποίου τους παραχωρείται προτεραιότητα, χωρίς να πρέπει να μπαίνουν στην άβολη θέση των εξηγήσεων σε τρίτους. Για την Ελληνική Καμπάνια το διακριτικό σήμα θα είναι σε δύο εκδοχές -Καρφίτσα και Κρεμαστό- το οποίο σχεδιάστηκε από εικαστικό, μητέρα αυτιστικού παιδιού, και θα το φορούν γονείς, συνοδοί, φροντιστές ή εκπαιδευτές αυτιστικών ή και νοητικά ανάπηρων παιδιών, εφήβων και ενηλίκων.

Η καμπάνια εξελίσσεται ήδη ψηφιακά και με τη δημιουργία ομάδων δράσης σε πόλεις όλης της χώρας. Σχεδιάζονται ήδη παρεμβάσεις σε δομές εκπαίδευσης, αλλά και σε συνεργασία με κινήσεις πολιτών.

Πολύ απλά βλέπεις το σήμα και δίνεις τη σειρά σου!

Η Μ.Α.μ.Α είναι ο σύνδεσμος στην Κεντρική Μακεδονία και Πρέσβυρα της καμπάνιας η Ελένη Στεφανάκη ,μητέρα εφήβου στο φάσμα και Πρόεδρος του συλλόγου Μ.Α.μ.Α.

Υπεύθυνοι οργανωτικού:Dr Eιρήνη Αναγνώστου, ιδρυτικό μέλος συλλόγου, εθελόντρια επιστημονική συνεργάτης.

Στεργιανή Φόλιου, Κλινική Ψυχολόγος, Υπεύθυνη Κδαπ ΑμεΑ Μ.Α.μ.Α 2.

Ολυμπία Λαγοπούλου, Ιδρυτικό μέλος συλλόγου, παιδαγωγός, Υπεύθυνη Κδαπ ΑμεΑ ΜΑμΑ1

Όλη η διεπιστημονική ομάδα του συλλόγου θα συνεργαστεί με την οργανωτική επιτροπή.

Στη διοργάνωση της καμπάνιας θα συμμετέχει και δίκτυο εθελοντών.

Υπεύθυνη του δικτύου εθελοντών: Ελένη Στεφανάκη ,Πρόεδρος Μ.Α.μ.Α

Σε συνεργασία με γονείς.το Nevronas,την ομάδα Open School Days ,την ΑΜΚΕ BRAINSHOT και το Σώμα Φίλων ΑμεΑ Δράση για το Κάτι Άλλο

methodos orizontio

https://www.pliroforiodotis.gr/index.php/news/society-menu/education-menu/92749-smarteching-education-4

meta morfo22

protonio ban egraf

kyriazis

ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΠΡΟΤΥΠΟ

sidiropoulos

studio 69