ΕΛΤΑ: Δεν ζητάμε από τους πελάτες μας με μηνύματα στοιχεία πιστωτικής κάρτας
- Γράφτηκε από τον/την Αντώνης Χατζηκυριακίδης
Με αφορμή συνεχιζόμενα περιστατικά προσπάθειας υποκλοπής προσωπικών στοιχείων πελατών (phishing), ο Όμιλος των Ελληνικών Ταχυδρομείων (ΕΛΤΑ, ΕΛΤΑ Courier) ενημερώνει ότι δεν αποστέλλονται μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) ή μηνύματα κινητής τηλεφωνίας (sms) στους πελάτες τους, μέσω των οποίων ζητούνται στοιχεία πιστωτικής κάρτας ή άμεση πληρωμή μέσω αυτής, με σκοπό δήθεν την παράδοση κάποιου δέματος.
Επιπλέον, τα Ελληνικά Ταχυδρομεία ενημερώνουν ότι σε καμία περίπτωση δεν ζητούν εξόφληση δασμών ή τελών εκτελωνισμού με κατάθεση σε τράπεζα ή με χρήση πιστωτικής κάρτας. Τυχόν δασμοί και τέλη πληρώνονται αυστηρά και μόνο κατά την παραλαβή του δέματος με την φυσική παρουσία του πελάτη.
Τα Ελληνικά Ταχυδρομεία συνιστούν στους πολίτες να είναι πολύ προσεκτικοί και, σε περίπτωση που λάβουν τέτοιου είδους κακόβουλα μηνύματα,
1. να μην απαντήσουν σε αυτά,
2. να μην ακολουθήσουν τυχόν συνδέσμους (Links)
3. να μην δώσουν τους προσωπικούς κωδικούς των τραπεζικών λογαριασμών και στοιχεία πιστωτικών τους καρτών
Η χρήση της επωνυμίας και των λογοτύπων των Ελληνικών Ταχυδρομείων από τους αποστολείς τέτοιων κακόβουλων μηνυμάτων είναι παράνομη. Τα Ελληνικά Ταχυδρομεία έχουν ενημερώσει από την πρώτη στιγμή την Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος και επιφυλάσσονται παντός νομίμου δικαιώματός τους.