Προτεραιότητα ο ανελκυστήρας
Επί ενάμιση μήνα σχεδόν, ο ανελκυστήρας που εξυπηρετεί τις υπηρεσίες του δήμου Βέροιας, στο συστεγαζόμενο με τα ΚΕΠ κτίριο, δεν λειτουργεί. Οι συνέπειες κατανοητές. Δεν είναι μόνο οι ταλαιπωρούμενοι υπάλληλοι, κυρίως υποφέρουν οι χιλιάδες των πολιτών που καθημερινά σπεύδουν προς εξυπηρέτησή τους. Και δεν είναι λίγες οι υπηρεσίες ώστε να δικαιολογείται η κωλυσιεργία. Από τα πιστοποιητικά και τις ληξιαρχικές πράξεις μέχρι τις υπηρεσίες αλλοδαπών και δημοτικών κήπων, είναι λογικό να παρουσιάζει το κτίριο αυξημένη κίνηση. Βεβαίως, μαθαίνουμε ότι πρόκειται να κινηθούν οι διαδικασίες για την αντικατάσταση του ανελκυστήρα, γεγονός που προεξοφλεί, με την τυπική ακολουθία, μεγάλη σπατάλη χρόνου.
Αλλά δεν μπορεί ο ηλικιωμένος να ανεβαίνει τα σκαλοπάτια δύο ορόφων το λιγότερο χωρίς να βογγήξει ούτε η μητέρα με το μικρό παιδί στην αγκαλιά ούτε, στο κάτω της γραφής, να βρίσκει το μεσημέρι τον υπάλληλο κάθιδρο ώσπου να πάει στο σπίτι του. Ο χρόνος για τις σχετικές διαδικασίες, προκήρυξη διαγωνισμού, άνοιγμα φακέλων, ανάθεση, ενστάσεις, δημοσιεύσεις κτλ, θα απαιτήσει το χρονοβόρο διάστημα τουλάχιστον μέχρι το Πάσχα.
Ως τότε μπορεί να έχουμε κάποια δυσάρεστη συνέπεια, πέρα από την ταλαιπωρία (το γράφουμε γιατί έχουμε υπόψει μας σχετική πληροφόρηση), εκατοντάδων πολιτών καθημερινά. Γι' αυτό, και επειδή πιστεύουμε ότι δεν μπορεί να μην υπάρχει σχετική νομοθεσία που προβλέπει την ανάγκη κατεπείγουσας διαδικασίας, θεωρούμε ότι οι υπηρεσίες του δήμου δεν πρέπει να καθυστερήσουν ούτε ημέρα. Προτείνουμε δε, για να πειστούν οι αρμόδιοι παράγοντες (αντιδήμαρχος, διευθυντικά στελέχη), να μπουν στον κόπο και να ανεβοκατέβουν την –κακιά-σκάλα του κτιρίου. Θα τρέξουν τη διαδικασία...
Μιχάλης Κουρόγλου