BANNER ME POS 987x100px

tsakiridis

Δείτε τις προσφορές!

ΓΕΡΟΥΛΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Εμπορία Ελαστικών - Ζαντών

ΦΩΤΙΑΔΗΣ  Θέρμανση - Κλιματισμός - Φυσικό Αέριο - Υγραέριο - Αντλίες Θερμότητας - Ανακαινίσεις

ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ Γραφείο Τελετών

access ban20

pistofidis ban1

super course

Η οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ και η καθιέρωση των αλκοολόμετρων στα αυτοκίνητα

Γράφει ο Τάσος Βασιάδης

Με αφορμή την δημοσιοποίηση των ιδιαίτερα ανησυχητικών στατιστικών στοιχείων με τα οποία καταγράφεται η διαρκής αύξηση του ποσοστού των οδηγών οι οποίοι οδηγούν ενώ έχουν καταναλώσει αλκοόλ, προκαλώντας ατυχήματα με απώλειες ζωών, βαρείς τραυματισμούς, αναπηρίες και καταστροφές περιουσιακών στοιχείων, επανέρχεται στην επικαιρότητα το σοβαρότατο αυτό φαινόμενο που πλήττει την σύγχρονη κοινωνία.

Το ζήτημα προσεγγίζεται σε συνδυασμό με την θέσπιση από την Ευρωπαϊκή Ένωση, της υποχρεωτικής τοποθέτησης αλκοολόμετρων σε όλα τα νέα αυτοκίνητα, μέτρο που προβλέπεται να ισχύσει σε όλα τα οχήματα που θα πωλούνται στα κράτη μέλη.

Οι συσκευές αυτές θα ανήκουν στον βασικό εξοπλισμό όλων των νέων αυτοκινήτων που θα κυκλοφορούν.

Η χρήση του προεγκατεστημένου συστήματος εντοπισμού κατανάλωσης αλκοόλ από τον οδηγό θα είναι υποχρεωτική, καθώς σε αντίθετη περίπτωση η ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου του αυτοκινήτου δεν θα θέτει σε λειτουργία τον κινητήρα του οχήματος.

Στην περίπτωση, λοιπόν, που ο οδηγός δεν έχει καταναλώσει αλκοόλ τότε το όχημα θα εκκινεί, ενώ σε αντίθετη περίπτωση θα παραμένει ακινητοποιημένο.

Η υποχρεωτική τοποθέτηση αλκοολόμετρων στα αυτοκίνητα αναμένεται να μειώσει σημαντικά την πιθανότητα οδήγησης υπό την επήρεια του αλκοόλ, περιορίζοντας, αντίστοιχα και τα ατυχήματα.

Πέραν τούτου είναι γεγονός ότι οι έλεγχοι των ανδρών της Τροχαίας είναι συνεχείς και αυστηροί.

Από ότι διαφαίνεται όμως από τα στατιστικά στοιχεία, τα αποτελέσματα απέχουν από αυτά που γενικώς αναμένονται.

Σε αυτό βέβαια δεν ευθύνεται η Τροχαία καθώς καταβάλλει έντονες προσπάθειες προς αυτή την κατεύθυνση.

Το εύλογο συμπέρασμα εν προκειμένω είναι, ότι οποιοδήποτε μέτρο κυκλοφοριακής αγωγής, όσο αυστηρό και τεχνικώς προηγμένο είναι, δεν πρόκειται να ευδοκιμήσει, εάν πρωτίστως οι ίδιοι οι οδηγοί δεν συνειδητοποιήσουν, ότι είναι οι μοναδικοί υπεύθυνοι των πράξεων τους, όταν οδηγούν το όχημά τους στο δρόμο.

Εν προκειμένω επιβάλλεται από τα πρώτα χρόνια της εκπαίδευσης, οι υποψήφιοι οδηγοί να διδάσκονται και να εφαρμόζουν των κώδικα οδικής κυκλοφορίας και ότι αυτός προβλέπει με τις διατάξεις του.

Για το συγκεκριμένο πρόβλημα της κατανάλωσης αλκοόλ και της οδήγησης υπό την επήρεια αυτού, επιβάλλεται να καταστούν κοινή συνείδηση, οι τραγικές συνέπειες που επιφέρει ο συνδυασμός αλκοόλ και οδήγησης.

Χρέος της κοινωνίας γενικώς είναι να προωθήσει πρώτιστα στους νέους οδηγούς την αντίληψη της ασφαλούς οδήγησης χωρίς την επήρεια του αλκοόλ.

Πάντα θα γίνεται λόγος για πολλά πρόστιμα σε παραβάτες και η χώρα μας θα συνεχίσει να θρηνεί την απώλεια συνανθρώπων μας, εξαιτίας λανθασμένων επιλογών τους, όπως κάνει εδώ και πολλά χρόνια.

Τα αλκοολόμετρα αναμένεται να αποτελούν εφεξής αναπόσπαστο μηχανολογικό στοιχείο των νέων αυτοκινήτων και πιθανώς θα προστεθούν ως εξάρτημα και στα παλαιότερα.

Εάν όμως δεν υπάρξει η ανάλογη παιδεία για την ασφαλή οδήγηση από πολύ μικρές ηλικίες, πάντα το πρόβλημα αυτό θα υπάρχει.

Και εδώ υπάρχει μια τεράστια ευθύνη για την πολιτεία, για τις κοινωνίες, για τους φορείς, για τις οικογένειες, για όλους.

methodos orizontio

https://www.pliroforiodotis.gr/index.php/news/society-menu/education-menu/92749-smarteching-education-4

meta morfo22

protonio ban egraf

kyriazis

ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΠΡΟΤΥΠΟ

sidiropoulos

studio 69