BANNER ME POS 987x100px

tsakiridis

Δείτε τις προσφορές!

ΓΕΡΟΥΛΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Εμπορία Ελαστικών - Ζαντών

ΦΩΤΙΑΔΗΣ  Θέρμανση - Κλιματισμός - Φυσικό Αέριο - Υγραέριο - Αντλίες Θερμότητας - Ανακαινίσεις

ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ Γραφείο Τελετών

access ban20

pistofidis ban1

super course

Νέο Nissan CABSTAR NT400 : στην υπηρεσία του επαγγελματία οδηγού, με κορυφαία τεχνολογία στα συστήματα ασφαλείας

nissan cabstar

Σε απόλυτη αρμονία με το πάθος της Nissan για την ενσωμάτωση προηγμένης τεχνολογίας σε όλα τα μοντέλα της, το νέο φορτηγό CABSTARNT400, έρχεται  με έξι νέα συστήματα ασφαλείας και με μια σειρά σχεδιαστικών αλλαγών, που προσδίδουν εξαιρετική αξία, ως προς την ασφάλεια και την άνεση και στις επαγγελματικές μεταφορές.

Το νέο CABSTAR NT400, έρχεται με  ένα νέο και ολοκληρωμένο πακέτο εξοπλισμού ασφαλείας που υπερβαίνει κατά πολύ ακόμα και τους  υποχρεωτικούς σχετικούς κανονισμούς της ΕΕ. Με στάνταρ το σύστημα ABS (έκδοση 4.5tn) με Ηλεκτρονική κατανομή της Πέδησης (EBD), όπως και αυτών του Δυναμικού Ελέγχου του Οχήματος (VDC), αλλά και των Συστημάτων  Ελέγχου Πρόσφυσης (TCS), Υποβοήθησης της Πέδησης (BAS) και Εκκίνησης σε Ανωφέρεια / Κατωφέρεια (HSA), το νέο CABSTARNT400 θα αποτελέσει τον “φύλακα – άγγελο” του επαγγελματία οδηγού. Συγκεκριμένα :

Σύστημα Δυναμικού Ελέγχου του Οχήματος (VDC)

Το νέο αυτό σύστημα στο CABSTARNT400, συνδυάζει δύο  επιμέρους λειτουργίες για την σταθεροποίηση του οχήματος : Ελέγχου εκτροπής (ΥΟ) και Αποτροπής Ανατροπής (RSP). Συγκεκριμένα, η λειτουργία Ελέγχου Εκτροπής παρακολουθεί και διορθώνει τυχόν ασυνήθιστες τάσεις υποστροφής ή υπερστροφής του οχήματος, ενώ αυτή της Αποτροπής της Ανατροπής, επεμβαίνει όταν ανιχνευτεί κίνδυνος ανατροπής του οχήματος, μειώνοντας την ταχύτητά του.

Σύστημα Ελέγχου Πρόσφυσης (TCS)

Αυτό το έξυπνο σύστημα ελέγχει το σύστημα των φρένων και τον κινητήρα, προκειμένου να αποτρέψει το σπινάρισμα των κινητήριων τροχών. Με την εφαρμογή της ανάλογης πίεσης πέδησης και περιορίζοντας τη ροπή του κινητήρα, το σύστημα TCSβελτιώνει τη σταθερότητα και εξαλείφει την ολίσθηση των τροχών σε ολισθηρό οδόστρωμα.

Σύστημα Υποβοήθησης της Πέδησης (BAS)

Μετρώντας την ταχύτητα με την οποία εφαρμόζεται η δύναμη πέδησης, το σύστημα αυτό μπορεί να ανιχνεύσει εάν απαιτείται φρενάρισμα   έκτακτης ανάγκης. Σε αυτή την περίπτωση, οι εμπρός και πίσω βαλβίδες ελέγχου πρόσφυσης ενεργοποιούνται, προκειμένου να μετατραπεί η  μερική πέδηση σε πλήρη πέδηση έκτακτης ανάγκης.

Σύστημα εκκίνησης σε Ανωφέρεια / Κατωφέρεια  (HSA)

Σχεδιασμένο για να κάνει την εκκίνηση σε ανηφόρα ή κατηφόρα ασφαλέστερη και πιο αποτελεσματική, το σύστημα αυτό κρατά την πίεση της πέδησης για δύο δευτερόλεπτα, εφόσον οι αισθητήρες ανιχνεύσουν ότι το όχημα βρίσκεται σε έδαφος με κλίση.

nissan cabstar1

Αλλαγές στον σχεδιασμό και πρόσθετα χαρακτηριστικά

Εκτός από τα παραπάνω χαρακτηριστικά ασφαλείας, το νέο CABSTAR NT400 διαθέτει πλέον και φώτα ημέρας (DTRL) που έχουν επιμελημένα  ενσωματωθεί στους, στάνταρ πλέον, προβολείς ομίχλης. Τα φώτα του  νέου CABSTARNT400, σχεδιασμένα για να προσφέρουν αυξημένη ορατότητα και στους διερχόμενους οδηγούς,  θα ανάψουν μόλις γίνει εκκίνηση του οχήματος και θα σβήσουν όταν γίνει επιλογή της χαμηλής σκάλας ή των φώτων πορείας.

Το ανανεωμένο CABSTARNT400, διαθέτει επίσης νέες, έξι πλήμνες ανά τροχό, που προσφέρουν ακόμη μεγαλύτερη αντοχή.

Σε απόλυτη αρμονία με τους κανονισμούς τυποποίησης της ΕΕ, όλα τα νέα CABSTARNT400 διαθέτουν πλέον ως στάνταρ, ελαστικά χαμηλής αντίστασης στην κύλιση, όπου εκτός από τη βελτίωση της απόδοσης του οχήματος, παράγουν και λιγότερο θόρυβο από το δρόμο.

 

 

Το νέο CABSTARNT400 ακόμα πιο ισχυρό

Το νέο CABSTARNT400, θα κατασκευάζεται στις παραγωγικές εγκαταστάσεις της Nissanστην Ισπανία, εφοδιασμένο με τον κινητήρα commonrailturbodiesel2,5 λίτρων. Ο εν λόγω κινητήρας διαθέτει σύστημα κατακράτησης των σωματιδίων αιθάλης DPF (με δυνατότητα αυτόματης, αλλά και επιλεγμένης από τον οδηγό, λειτουργίας αναζωογόνησης), οξειδωτικό καταλύτη diesel, σύστημα επανακυκλοφορίας καυσαερίων (EGR) αλλά και διαγνωστικές λειτουργίες στο καντράν που διασφαλίζουν με τον πλέον αδιαμφισβήτητο τρόπο, τη συμμόρφωσή του με την οδηγία  Euro 5b+.    

Διαθέσιμο τόσο με μονή όσο και με διπλή καμπίνα, το νέο CABSTAR NT400, δίνει τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ τριών διαφορετικών μηκών μεταξονίου, για μικτό φορτίο από 3.5tn έως 4.5tn, όπως και δύο επιλογών παραγόμενης ισχύος : χαμηλή (136hp / 100kW, 270nm)  και υψηλή (145hp / 107kW, 350Nm).

Ένα από τα μεγάλα πλεονεκτήματα του νέου CABSTAR NT400 είναι και η ευελιξία ως προς τις δυνατότητες μετατροπής του σε μια πληθώρα επιλογών, όπως ανοικτό, ανατρεπόμενο, κόφα / ψυγείο, καλαθοφόρο ή ως βυτίο, το νέο CABSTAR NT400 θα ικανοποιήσει στο έπακρο τις ανάγκες και τις απαιτήσεις του σύγχρονου επαγγελματία.

Επιπλέον, για να κάνει τη δουλειά των εξειδικευμένων αμαξοποιών όσο το δυνατόν πιο εύκολη, η Nissan έχει εξοπλίσει το νέο CABSTARNT400 με μια ολοκληρωμένη σειρά από συνδέσμους, ηλεκτρικές προεγκαταστάσεις αλλά και με προειδοποιητικές λυχνίες, ώστε να καταστεί εφικτή η «plug and go" λειτουργία.

methodos orizontio

https://www.pliroforiodotis.gr/index.php/news/society-menu/education-menu/92749-smarteching-education-4

meta morfo22

protonio ban egraf

meraklis ban

kyriazis

ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΠΡΟΤΥΠΟ

sidiropoulos

studio 69