Πώς να αυξήσετε τις πωλήσεις σας με διαφημίσεις στο Ίντερνετ
- Γράφτηκε από τον/την Αντώνης Χατζηκυριακίδης
Oλοένα και μεγαλύτερο μερίδιο από το διαφημιστικό budget των επιχειρήσεων χρόνο με τον χρόνο κερδίζουν οι χορηγούμενες αναρτήσεις στο Facebook, η διαφημιση adwords και το email marketing.
Η πίεση που προκαλεί ο ανταγωνισμός στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις και μάλιστα σε περίοδο κρίσης, εντείνει την ανάγκη για στροφή προς τα ψηφιακά εργαλεία marketing.
Δείτε με ποιους αποτελεσματικούς τρόπους μπορείτε να διαφημίσετε την επιχείρησή σας στο Διαδίκτυο και μάθετε γιατί σας συμφέρει η ψηφιακή προβολή έναντι των παραδοσιακών μεθόδων διαφήμισης.
Διαφήμιση Adwords
Μπορείτε να διαφημίσετε τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της επιχείρησής σας στο παγκόσμιο αγοραστικό κοινό μέσω της πλατφόρμας Adwords της Google. Οι διαφημίσεις που δημιουργείτε εμφανίζονται στα αποτελέσματα της αναζήτησης των χρηστών, σε θέσεις που έχουν καθοριστεί για τους διαφημιζόμενους. Χάρη στον προηγμένο μηχανισμό στόχευσης με λέξεις - κλειδιά μπορείτε να επιλέξετε τις πιο κατάλληλες για τον κλάδο της επιχειρηματικής σας δραστηριότητας. Η χρέωση για τη διαφημιστική σας προβολή εξαρτάται από τα κλικ που πραγματοποιούν οι χρήστες στις διαφημίσεις σας.
Διαφήμιση στο Facebook
Οι διαφημίσεις στο Facebook εμφανίζονται στις ενημερώσεις των χρηστών με διάφορες μορφές αναρτήσεων, ανάμεσα στα posts των φίλων στην αρχική τους σελίδα. Ο διαφημιζόμενος δύναται να προβάλλει τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της επιχείρησης σε χρήστες που ενδιαφέρονται για αυτά βάσει προτιμήσεων και ενδιαφερόντων αλλά και με κριτήρια το φύλο, την ηλικία, τη γεωγραφική τοποθεσία. Η κάθε χορηγούμενη ανάρτηση χρεώνει τον προϋπολογισμό του επιχειρηματία για κάθε κλικ που συγκεντρώνει από τους χρήστες.
Email marketing
Το email marketing αποτελεί τον πιο δημοφιλή τρόπο προβολής των μικρομεσαίων επιχειρήσεων στη χώρα μας -καταλαμβάνει το 62% του προϋπολογισμού που διατίθεται για ηλεκτρονικό marketing. Ο διαφημιζόμενος χρειάζεται να εγγράψει την επιχείρηση σε μια πλατφόρμα email marketing και να δημιουργήσει μια φόρμα εγγραφής μελών στην ιστοσελίδα. Αφού συγκεντρωθούν ηλεκτρονικές διευθύνσεις των χρηστών που ενδιαφέρονται για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της επιχείρησης, ο διαφημιζόμενος αποστέλλει με email χρηστικό αλλά και διαφημιστικό περιεχόμενο. Το email marketing συνδράμει στην αύξηση του ενδιαφέροντος του αγοραστικού κοινού και την ανάδειξη του brand της επιχείρησής σας.
Γιατί να προτιμήσετε τη διαφήμιση στο Διαδίκτυο
Η διαφήμιση μέσω του Διαδικτύου προτιμάται πλέον όλο και περισσότερο καθώς η απόδοση της κάθε διαφημιστικής καμπάνιας είναι μετρήσιμη. Ο επιχειρηματίας έχει τη δυνατότητα να αξιολογεί την αποτελεσματικότητα της κάθε διαφήμισης, να ενισχύει εκείνες που προσελκύουν νέους πελάτες και αυξάνουν τις πωλήσεις και να επαναπροσδιορίζει όσες δεν επιτυγχάνουν τους επιχειρηματικούς στόχους. Οι διαφημιζόμενοι δύνανται περισσότερο από ποτέ άλλοτε στο παρελθόν να εντοπίζουν τους δυνητικούς πελάτες τους στο παγκόσμιο χωριό του Διαδικτύου. Τα εργαλεία υψηλής στόχευσης που προσφέρονται από τις διαφημιστικές πλατφόρμες συνδράμουν στην επιλεκτική προβολή των διαφημίσεων και στον περιορισμό των περιττών εξόδων. Το κόστος άλλωστε της διαφημιστικής προβολής είναι απόλυτα ελεγχόμενο και δεν υπερβαίνει τα ανώτατα όρια που τίθενται από τον επιχειρηματία.