BANNER ME POS 987x100px

tsakiridis

Δείτε τις προσφορές!

ΓΕΡΟΥΛΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Εμπορία Ελαστικών - Ζαντών

ΦΩΤΙΑΔΗΣ  Θέρμανση - Κλιματισμός - Φυσικό Αέριο - Υγραέριο - Αντλίες Θερμότητας - Ανακαινίσεις

ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ Γραφείο Τελετών

access ban20

pistofidis ban1

super course

Επίσκεψη του Κώστα Βοργιαζίδη στο Βιομηχανικό Σφαγείο Βέροιας

Το Βιομηχανικό Σφαγείο Βέροιας επισκέφτηκε ,το πρωί της Μ. Πέμπτης 25 Απριλίου 2019, ο Δήμαρχος Βέροιας και επικεφαλής του συνδυασμού Δράση με Γνώση, Κώστας Βοργιαζίδης, όπου είχε την ευκαιρία να συνομιλήσει με τη διοίκηση και εργαζομένους της επιχείρησης για θέματα που αφορούν τις ποσότητες κρέατος που διακινήθηκαν τις τελευταίες ημέρες εν όψει του Πάσχα, τα επίπεδα των φετινών τιμών αλλά και για τη δυναμική και τις προοπτικές του σφαγείου και για τα περιθώρια περεταίρω ανάπτυξης του κλάδου της παραγωγής κρέατος στην περιοχή.

Ο κ. Βοργιαζίδης έμεινε ιδιαίτερα ικανοποιημένος από την υποδειγματική λειτουργία του Βιομηχανικού Σφαγείου Βέροιας και την τήρηση αυστηρών κανόνων υγιεινής και διασφάλισης της ποιότητας των κρεάτων ώστε τα κρέατα που διατίθενται στην τοπική και την εγχώρια αγορά να διακρίνονται πάντα από την επιθυμητή ποιότητα. Όπως χαρακτηριστικά σημείωσε μετά την επίσκεψή του στο Βιομηχανικό Σφαγείο: «η κτηνοτροφία και ιδιαίτερα ο κλάδος της παραγωγής και επεξεργασίας κρέατος αποτελούν ένα από τα πιο δυναμικά τμήματα της τοπικής οικονομίας με τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην περιοχή να κατέχουν ένα τεράστιο μερίδιο της ελληνικής αγοράς, συνεχίζοντας μια μοναδική παράδοση δεκαετιών για την οποία είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι. Η επιτυχία του κλάδου σ’ ένα βέβαιο βαθμό οφείλεται και στην επιτυχή λειτουργία του Βιομηχανικού Σφαγείου Βέροιας που υποστηρίζει με υψηλού επιπέδου υπηρεσίες τους τοπικούς παραγωγούς και εμπόρους κρέατος. Η Βέροια αποτελεί την «κτηνοτροφική πρωτεύουσα» της Ελλάδας και οφείλουμε όλοι συντεταγμένα να διατηρήσουμε αυτή τη θέση. Ως δημοτική αρχή και παράταξη όλα αυτά τα χρόνια προωθούμε τη συνεργασία μεταξύ όλων των τοπικών φορέων ώστε τα ντόπια κρέατα να αποκτήσουν μια κοινή, διακριτή και αναγνωρίσιμη εμπορική ταυτότητα, μια κοινή ονομασία προέλευσης, προκειμένου να αποκτήσουν μεγαλύτερη προστιθέμενη αξία και ξεχωριστή θέση στη συνείδηση των καταναλωτών».

methodos orizontio

https://www.pliroforiodotis.gr/index.php/news/society-menu/education-menu/92749-smarteching-education-4

meta morfo22

protonio ban egraf

kyriazis

ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΠΡΟΤΥΠΟ

sidiropoulos

studio 69