Βέροια: Τον Ιούλιο μπαίνουν οι υπογραφές για την κατασκευή του νέου κλειστού γυμναστηρίου
- Γράφτηκε από τον/την Αντώνης Χατζηκυριακίδης
Τον Ιούλιο θα υπογραφεί η σύμβαση για την κατασκευή του νέου κλειστού γυμναστηρίου στην Βέροια. Στην ενημέρωση που πραγματοποίησε ο δήμαρχος Κώστας Βοργιαζίδης, στην συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, γνωστοποίησε ότι η διαδικασία πέρασε την φάση των ενστάσεων, χωρίς να υπάρχουν ενστάσεις και ο φάκελος βρίσκεται στο Ελεγκτικό Συνέδριο για τον έλεγχο.
Όπως είπε ο κ. Βοργιαζίδης, η σύμβαση με τον ανάδοχο θα υπογραφεί τον Ιούλιο. Με την υπογραφή της σύμβασης, ανοίγει ο δρόμος για την κατασκευή του γυμναστηρίου.
















