BANNER ME POS 987x100px

tsakiridis

Δείτε τις προσφορές!

ΓΕΡΟΥΛΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Εμπορία Ελαστικών - Ζαντών

ΦΩΤΙΑΔΗΣ  Θέρμανση - Κλιματισμός - Φυσικό Αέριο - Υγραέριο - Αντλίες Θερμότητας - Ανακαινίσεις

ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ Γραφείο Τελετών

access ban20

pistofidis ban1

super course

Η Φρόσω Καρασαρλίδου με τον γ.γ. Μεταφορών για τον Προαστιακό Σιδηρόδρομο Ημαθία – Θες/νίκη

Η βουλευτής Φρόσω Καρασαρλίδου επισκέφθηκε το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και συναντήθηκε με τον γενικό γραμματέα κ. Βούρδα για την προώθηση της ένταξης της Ημαθίας στον Προαστιακό Σιδηρόδρομο του ΟΣΕ. Η βουλευτής έθεσε στον γενικό γραμματέα ζητήματα για τη βελτίωση της συγκοινωνιακής γραμμής Νάουσας – Βέροιας – Αλεξάνδρειας – Πλατύ με τη Θεσσαλονίκη, την αύξηση των δρομολογίων και την καλύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού.

Ζήτησε επίσης να πληροφορηθεί για τη μελέτη σκοπιμότητας που ετοιμάζει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ για τη δημιουργία Προαστιακού Σιδηροδρόμου που θα συνδέει μεταξύ άλλων τη Θεσσαλονίκη με την Ημαθία και οποίος θα αποτελέσει ένα νέο, σύγχρονο, εναλλακτικό μέσο δημόσιων μεταφορών συνδέοντας τα μεγάλα αστικά και περιφερειακά κέντρα με την πόλη της Θεσσαλονίκης.

Ο γενικός γραμματέας σημείωσε ότι μετά από 10ετίες εγκατάλειψης, τα τελευταία τρία χρόνια, ο Ελληνικός Σιδηρόδρομος αποκτά ξανά αναπτυξιακή στρατηγική. Βέβαια, τόνισε, πρώτη προτεραιότητα είναι η ανάπτυξη του βασικού σιδηροδρομικού άξονα Αθήνας - Θεσσαλονίκης και η σύνδεση με τα Βαλκάνια, έργο που ολοκληρώνεται εντός του 2018. Τώρα, συμπλήρωσε, αρχίζει η περίοδος ωρίμανσης περιφερειακών σιδηροδρομικών έργων, συνδέσεων και εκσυγχρονισμού του υπόλοιπου δικτύου.

Σε αυτά εντάσσεται και ο εκσυγχρονισμός της υφιστάμενης γραμμής Θεσσαλονίκη-Πλατύ-Αλεξάνδρεια-Βέροια-Νάουσα –Σκύδρα. Ήδη μηχανικοί της ΕΡΓΟΣΕ εκτελούν τις μελέτες ηλεκτροκίνησης – σηματοδότησης της γραμμής από το Πλατύ και μετά προκειμένου να ολοκληρωθούν εντός του φθινοπώρου.

Αμέσως μετά θα γίνουν οι απαραίτητες ενέργειες εξασφάλισης πόρων για έναρξη διαγωνιστικών διαδικασιών εντός του 2019. Με τον τρόπο αυτό θα εκσυγχρονιστεί η γραμμή και θα εξασφαλιστούν πολλαπλάσιοι φόρτοι που θα μπορούν να εξυπηρετούν προαστιακά αλλά και εμπορικά δρομολόγια. Παράλληλα εξετάζεται η δυνατότητα εντός του 2019 να γίνει αύξηση των υφιστάμενων δρομολογίων της σύνδεσης Θεσσαλονίκης – Νομού Ημαθίας.

methodos orizontio

https://www.pliroforiodotis.gr/index.php/news/society-menu/education-menu/92749-smarteching-education-4

meta morfo22

protonio ban egraf

kyriazis

ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΠΡΟΤΥΠΟ

sidiropoulos

studio 69