BANNER ME POS 987x100px

tsakiridis

Δείτε τις προσφορές!

ΓΕΡΟΥΛΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Εμπορία Ελαστικών - Ζαντών

ΦΩΤΙΑΔΗΣ  Θέρμανση - Κλιματισμός - Φυσικό Αέριο - Υγραέριο - Αντλίες Θερμότητας - Ανακαινίσεις

ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ Γραφείο Τελετών

access ban20

pistofidis ban1

super course

Συγκλόνισε τους Ναουσαίους «Η Κυρά της Ρω»

Την συγκλονιστική θεατρική παράσταση «Η Κυρά της Ρω» του Γιάννη Σκαραγκά σε σκηνοθεσία Σταύρου Λίτινα, παρακολούθησε την Τετάρτη το Ναουσαίικο κοινό.

kyra ro naous 4

Η παράσταση ήταν βασισμένη στην ομώνυμη νουβέλα του βραβευμένου Γιάννη Σκαραγκά, και εμπνευσμένη από τη ζωή της Δέσποινας Αχλαδιώτη, της ελληνίδας χήρας που έγινε γνωστή ως Κυρά της Ρω από το όνομα του μικρού νησιού, στο οποίο έζησε μόνη από τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο μέχρι τα βαθιά γεράματά της. Μετά την Τουρκική εισβολή στην Κύπρο, η Δέσποινα Αχλαδιώτη έγινε μια ηρωική φυσιογνωμία.

kyra ro naous 2

Στο γεμάτο, κυρίως από γυναίκες, Δημοτικό Θέατρο «Μίκης Θεοδωράκης», το παρόν έδωσε ο Δήμαρχος Νάουσας Νικόλας Καρανικόλας, η αντιδήμαρχος και πρόεδρος της επιτροπής ισότητας του Δήμου, κα Μπαλτατζίδου.

Μετά την εξαιρετική παράσταση ακολούθησε συζήτηση με την ηθοποιό, τον συγγραφέα και τον σκηνοθέτη, οι οποίοι απάντησαν σε ερωτήσεις σχετικές με την σύλληψη του έργου, τις δυσκολίες στην απόδοση και την σκηνοθετική ευρηματικότητα

Στον χαιρετισμό της η κ. Μπαλτατζίδου είπε ότι ο δήμαρχος ανακήρυξε τον Μάρτιο, μήνα την γυναίκας, αλλά λόγω του τραγικού δυστυχήματος στα Τέμπη μετακινήθηκε η έναρξη των εκδηλώσεων και αυτή είναι η πρώτη.

kyra ro naous 3

«Καθηλωτική ερμηνεία με έντονες εναλλαγές συναισθημάτων, μονόπρακτος μονόλογος που όμως δεν κούραζε γιατί η ηθοποιός σήκωνε επάξια το βάρος της ερμηνείας και της σκηνοθεσίας, αφού το σώμα της μπλεκόταν με το λιτό σκηνικό (μια μακριά μαύρη μπέρτα, ένα λευκό πανί, άβαφη, μαλλιά μαζεμένα με τσεμπέρι). Όλος ο ρόλος πέρασε μέσα από το σώμα της ηθοποιού. Η μουσική επένδυε τα λόγια της και σηματοδοτούσε τις περιόδους της ζωής της.

Η λιτή σκηνοθεσία έδινε περιθώριο στους θεατές να αντιληφθούν και να συμπληρώσουν από τα βιώματά τους την παράσταση. Όπως όταν κάποιος διαβάζει ένα βιβλίο και η κατανόηση του διαφέρει από του διπλανού λόγω βιωμάτων, έτσι και στην σκηνοθεσία αυτή, ο σκηνοθέτης παρενέβη τόσο ώστε να αποδώσει αλλά όχι να ερμηνεύσει το κείμενο», αναφέρει η εκπαιδευτικός Τζωρτζίνα Αθανασίου.

methodos orizontio

https://www.pliroforiodotis.gr/index.php/news/society-menu/education-menu/92749-smarteching-education-4

meta morfo22

protonio ban egraf

kyriazis

ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΠΡΟΤΥΠΟ

sidiropoulos

studio 69