novart veria

proteas

tsakiridis tires

Ενημερωτική ημερίδα για την εργο - λογο - ψυχοθεραπεία διοργάνωσε ο ΜΑΣ «Η Καλλιθέα» (φωτογραφίες)

Ενημερωτική ημερίδα με θέμα «Η συμβολή της εργοθεραπείας, λογοθεραπείας και ψυχοθεραπείας στις δυσκολίες της καθημερινότητας του παιδιού», διοργάνωσε ο Μορφωτικός Αθλητικός Σύλλογος Βέροιας «Η Καλλιθέα», την Κυριακή 25 Φεβρουαρίου, στον χώρο του συλλόγου.

Ο Πρόεδρος του συλλόγου Κώστας Τοπαλίδης απηύθυνε σύντομο χαιρετισμό και στην συνέχεια τον λόγο πήραν οι τρεις ομιλητές.

Πρώτη τον λόγο πήρε η Λογοθεραπεύτρια, Αθηνά Μπέκα, η οποία αναφέρθηκε στο τι είναι η λογοθεραπεία και τις κλινικές υπηρεσίες που αναλαμβάνει, πως γίνεται η αξιολόγηση των περιστατικών παιδιών – ενηλίκων, τι είναι ο λόγος και η ομιλία και στην ορολογία γλωσσικής επιστήμης. Επειδή η σημερινή ημερίδα είχε να κάνει με τα παιδιά, έπρεπε να απαντηθούν ερωτήματα που έχουν σχέση με τον λόγο, την ομιλία και τις δυσκολίες των παιδιών. Αναφέρθηκαν επιπρόσθετοι τομείς αξιολόγησης και στατιστικά δεδομένα για διαταραχές, όπως ο τραυλισμός, ο αυτισμός, το σύνδρομο down, η νοητική υστέρηση και η εγκεφαλική παράλυση. Τέλος αναφέρθηκαν τα στάδια γλωσσικής ανάπτυξης των παιδιών, δηλαδή τι πρέπει να έχουν για να εκφράζονται και να κατανοούν. Τα στάδια που αναφέρθηκαν ήταν: 0-6 μηνών, 6-11 μηνών, 12-17 μηνών, 18-23 μηνών, 24-30 μηνών, 30-35 μηνών, 3-4 ετών, 4-5 ετών, 5-6 ετών, 6-7 ετών.

Στην συνέχεια τον λόγο πήρε ο Εργοθεραπευτής Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης, Φώτης Φωτιάδης. Ο κος Φωτιάδης αναφέρθηκε στο τι είναι εργοθεραπεία και σε ποιους απευθύνεται, ποιες είναι οι κύριες διαγνωστικές κατηγορίες που απασχολούν την εργοθεραπεία, τους στόχους της εργοθεραπείας και της παιδιατρικής εργοθεραπείας, λέγοντας στο τέλος πόσο σημαντικός είναι ο ρόλος των γονέων και η ενεργή συμμετοχή τους στην εργοθεραπευτική διαδικασία.

Ακολούθησε η Ψυχολόγος – Ψυχοθεραπεύτρια, Μπέκα Χρύσα, όπου από μία βιωματική διαδικασία έδωσε στο κοινό να καταλάβει τα στάδια που περνάει ο γονέας όταν αντιμετωπίζει το παιδί του κάποια διαταραχή. Πως νιώθει και βιώνει την όλη κατάσταση ο γονέας, ο οποίος πρέπει να συντονιστεί με όλες τις ειδικότητες ώστε να βοηθήσει το παιδί του. Τα στάδια που περνάει είναι 5.

  1. Η θέση της άρνησης (αρνείται να δει το πρόβλημα)
  2. Η θέση του θυμού (γιατί να συμβεί στο δικό μου παιδί;)
  3. Η θέση της κατάθλιψης (όταν συνειδητοποιεί ο γονέας τι σημαίνει αυτή η διαταραχή για το παιδί του και δεν ξέρει πώς να το αντιμετωπίσει)
  4. Η θέση της διαπραγμάτευσης (δεν ξέρουν τι να κάνουν για να χτίσουν την ελπίδα)
  5. Η θέση της αποδοχής (ο γονέας συνειδητοποιεί ποια είναι η ευθύνη του και ότι θα πρέπει να συνεισφέρει για να βοηθήσει το παιδί του)

Τελειώνοντας απαντήθηκαν ερωτήματα του κοινού από τους επιστήμονες κι ακολούθησε συζήτηση.

dyslexia centers

super course

logomageia

ΤΑΜΠΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ

sidiropoulos

meimaridis

studio 69