koupidou alina

proteas ban3

novart veria

dion motors

Τι είναι η ΔΕΠΥ, η Δυσλεξία και πως συνδέονται με την κακή διαχείριση του χρόνου;

gaitanou xristina

Η Δυσλεξία είναι το κοινό χαρακτηριστικό των διάσημων, όπως π.χ. Αϊνστάιν, Έντισον, κλπ και πρόκειται για θείο δώρο, μόνον όμως, όταν γνωρίζουμε την ύπαρξή της και την αντιμετωπίζουμε έγκαιρα και σωστά. Η Δυσλεξία είναι Ειδική Μαθησιακή Δυσκολία στα γραπτά, έχει νευρο-βιολογική και συνήθως κληρονομική αιτία και αφορά τουλάχιστον το 5% του πληθυσμού, διεθνώς. Οι Δυσλεξικοί παρουσιάζουν πολύ μεγάλη δυσκολία στην ανάγνωση (πολύ αργή και με λάθη), στην ορθογραφία (ανορθόγραφοι) και δυσκολεύονται να μεταφέρουν τον καλό προφορικό τους λόγο στο γραπτό.

Η Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής – Υπερκινητικότητας (ΔΕΠΥ) εντοπίζεται στο 10-11% των μαθητών και είναι μια διαταραχή κυρίως συμπεριφοράς, κοινωνικότητας και αυτοελέγχου. Έχει νευρο-βιολογική αιτία, είναι συνήθως κληρονομική, με αναλογία 4 αγόρια προς 1 κορίτσι, όπως ακριβώς και η Δυσλεξία και συνήθως συνυπάρχουν. Η αδιάγνωστη διάσπαση προσοχής οδηγεί στη χαμηλή αυτοεκτίμηση, στις χαμηλές σχολικές επιδόσεις και στην πρόωρη εγκατάλειψη του σχολείου. Οι ειδικότητες που νομιμοποιούνται διεθνώς να πραγματοποιούν διάγνωση και αντιμετώπιση της ΔΕΠΥ είναι ο εξειδικευμένος ψυχολόγος, ο παιδοψυχίατρος, ο παιδονευρολόγος και ο αναπτυξιολόγος παιδίατρος, ενώ για τη Δυσλεξία ο εξειδικευμένος ψυχολόγος και ο ειδικός παιδαγωγός.

Ένα κοινό χαρακτηριστικό της Δυσλεξίας και της ΔΕΠΥ είναι τα Προβλήματα Διαχείρισης Χρόνου, η δυσκολία δηλαδή του παιδιού να χρησιμοποιεί σωστά και με αυτοέλεγχο τον χρόνο του, ώστε να πετύχει τα μέγιστα αποτελέσματα. Η φτωχή οργάνωση και υπολογισμός του χρόνου, η δυσκολία στην οργάνωση προγραμμάτων, η αναβλητικότητα και οι αποσπάσεις του παιδιού από εσωτερικά και εξωτερικά ερεθίσματα, επιδρούν αρνητικά στις επιδόσεις του. Το παιδί δυσκολεύεται να θέσει και κυρίως να υλοποιήσει στόχους και προτεραιότητες, δεν διαθέτει στρατηγικές διαβάσματος, εγκαταλείπει εύκολα την προσπάθεια, κάνει διαρκώς άσκοπα διαλείμματα, με αποτέλεσμα να μην μπορεί να ανταποκριθεί στις βασικές απαιτήσεις των καθηκόντων του. Άμεσο αποτέλεσμα είναι στο σχολείο να μην ολοκληρώνει τις εργασίες του, να μην κρατάει σωστές σημειώσεις, να χάνει τα πράγματά του και να μη συμβαδίζει χρονικά με το υπόλοιπο τμήμα. Παράλληλα, στο σπίτι διακόπτει άσκοπα τη μελέτη και αργεί στα ραντεβού του, χωρίς τη διαρκή επίβλεψή του από τον γονέα, ασχέτως ηλικίας.

Ο εξειδικευμένος ψυχολόγος, μπορεί να ενισχύσει σταδιακά τον αυτοέλεγχο που στερείται το παιδί. Η αξιόπιστη και έγκαιρη διάγνωση και προτιμότερα η πρόγνωση από την προσχολική ηλικία (π.χ. με το βιολογικό και ακριβές Τεστ Παυλίδη) καθοδηγεί την αντιμετώπιση π.χ. με την αποτελεσματική Μέθοδο Παυλίδη.

Δωρεάν διάγνωση Λογοθεραπείας – Εργοθεραπείας & 50% έκπτωση σε Δυσλεξία – Διάσπαση προσοχής στο Dyslexia Centers Βέροιας

Το Dyslexia Centers - Pavlidis Method Βέροιας, με Επιστημονική Διευθύντρια την Χριστίνα Γαϊτάνου, προσφέρει σε όλους τους μαθητές έως 31 Δεκεμβρίου ΔΩΡΕΑΝ ΔΙΑΓΝΩΣΗ Λογοθεραπείας – Εργοθεραπείας & 50% ΕΚΠΤΩΣΗ σε Δυσλεξία – Διάσπαση προσοχής (ΔΕΠΥ).

Για ραντεβού και περισσότερες πληροφορίες καλέστε στο Dyslexia Centers Βέροιας, από Δευτέρα έως Παρασκευή, στο τηλ. 23310 72220.

dyslexia centers veria

kyriazis

sidiropoulos

studio 69