Αρχάριοι στις κρουαζιέρες;;;

Αρχικά καλωσορίσατε. Πρόκειται να επιβιβαστείτε για ένα όμορφο ταξίδι από αυτά που οι αρχάριοι των κρουαζιέρων επαναλαμβάνουν ξανά και ξανά. Εμείς θέλουμε να αισθάνεστε ότι έχετε έναν έμπιστο σύμβουλο να σας καθοδηγεί σε αυτό το ταξίδι. Αν μπείτε στο σωστό πλοίο, θα ανακαλύψετε ένα νέο είδος διακοπών που θα σας ταξιδέψει σε καινούργιους κόσμους με πολύ λίγους μπελάδες και αξεπέραστη άνεση.
 
Ίσως κανένα τμήμα ταξιδιού δεν είναι τόσο επιρρεπές στην υπερβολή και στις παραπλανητικές πληροφορίες για τις τιμές, όπως η βιομηχανία της κρουαζιέρας. Κοιτάξτε στο Διαδίκτυο και θα βρείτε δεκάδες ιστοσελίδες που ισχυρίζονται ότι προσφέρουν τις "καλύτερες προσφορές", " τις καλύτερες εκπτώσεις» και «φανταστική εξοικονόμηση». Οι γραμμές κρουαζιέρας με δική τους διαφήμιση προβάλουν συχνά μια ελλιπή τιμή στην οποία προσφέρεται συνήθως η χαμηλότερη κατηγορία καταλύματος.
Το άρθρο μας έχει σχεδιαστεί για να σας βοηθήσει να κατευθυνθείτε σε μία ευθεία πορεία εκτός αυτής της ψεύτικης και υπερβολικής τιμολόγησης.
 
Σχεδόν όλες οι γραμμές κρουαζιέρας, προσφέρουν εκπτώσεις με βάση την προβλεπόμενη απόδοση ανά δρομολόγιο. Για παράδειγμα, οι κρατήσεις στην αρχή ή στο τέλος μιας εποχής έχουν πολύ μεγαλύτερες εκπτώσεις από ό, τι στην προνομιακή σεζόν.
 
Οποιοσδήποτε έξυπνος marketer που θέλει να υποθέσει ότι το κοινό είναι αφελές μπορεί να παίξει το παιχνίδι των τιμών του Διαδικτύου, και να υπόσχεται μια κρουαζιέρα μίας εβδομάδας για 699 ευρώ. Ή λιγότερο.
Το γεγονός είναι ότι όλες οι κορυφαίας ποιότητας γραμμές προσπαθούν να διαβεβαιώσουν ότι όλοι οι επισκέπτες τους λαμβάνουν τα ίδια προνόμια τιμολόγησης.
 
Εκεί που οι ταξιδιωτικές επιχειρήσεις τείνουν να διαφέρουν είναι στην ποιότητα των συμβουλών τους και τα οφέλη και τις ανέσεις που παρέχουν.
 
Ελπίζουμε οι πληροφορίες που ακολουθούν, θα σας βοηθήσουν να κάνετε μία πληροφορημένη επιλογή, όταν έρθει η στιγμή της πρώτης ή της επόμενής σας κρουαζιέρας.
 
Μερικά σημαντικά πράγματα που πρέπει να γνωρίζετε όταν κάνετε κρατήσεις κρουαζιέρας.
 
Σήμερα θα θέλαμε να μιλήσουμε σε εσάς που σχεδιάζετε την πρώτη σας κρουαζιέρα και σε εσάς και ίσως σε λίγους από εσάς που έχουν κάνει μία ή δύο κρουαζιέρες στο παρελθόν και θέλουν να γνωρίζουν περισσότερα για την βιομηχανία.
 
Η διαδικασία κράτησης μπορεί να είναι αποκαρδιωτική. Πώς μπορείτε να επιλέξετε ένα πλοίο, μια καμπίνα ή ένα ασφαλιστικό συμβόλαιο; Ο σύντομος αυτός οδηγός έχει σκοπό να σας βοηθήσει να περιηγηθείτε στη διαδικασία επιλογής κρουαζιέρας. Όποια και αν είναι η διαδικασία που χρησιμοποιείτε για να επιλέξετε την κρουαζιέρα σας, να είστε ικανοποιημένοι με το να γνωρίζετε ότι υπάρχει μια πιθανότητα 96,4% μόλις επιστρέψετε από την πρώτη κρουαζιέρα σας, να πλεύσετε και πάλι μέσα σε τριάντα έξι μήνες.
 
Αυτό αντιπροσωπεύει το υψηλότερο επίπεδο ικανοποίησης, από ένα ευρύ περιθώριο, κάθε είδους εμπειρίας διακοπών και είναι ο κύριος λόγος για την ανάπτυξη του κλάδου. Αλλά βεβαιωθείτε ότι μπορείτε να πάρετε τις σωστές αποφάσεις την πρώτη φορά. Εδώ είναι μερικά από τα συχνά ερωτήματα των καταναλωτών σχετικά με την πρώτη τους κρουαζιέρα:
 
Πώς να ξεκινήσετε.
 
Μερικές από τις καλύτερες και λιγότερο υποκειμενικές πληροφορίες σχετικά με τις κρουαζιέρες μπορεί να βρεθούν σε βιβλία όπως τους οδηγούς για κρουαζιέρες . Οι πληροφορίες σε αυτά τα βιβλία είναι μακράν πιο ακριβείς από ό, τι πληροφορίες που συλλέγονται από το Internet. Οι φίλοι μπορούν να προσφέρουν απόψεις με βάση τις δικές τους εμπειρίες, αλλά είναι αμφίβολο το αν έχουν αρκετό εύρος εμπειρίας για να σας καθοδηγήσουν προς το σωστό πλοίο. Και υπάρχει μόνο μία γραμμή κρουαζιέρας και πλοίο που είναι καλύτερα για εσάς - τα πλοία είναι πραγματικά τόσο διαφορετικά. Όλοι οι φίλοι σας ενδέχεται να επιμένουν ότι ο γιατρός τους είναι "κορυφαίος" στον τομέα του ή της. Είναι σχεδόν το ίδιο με τις κρουαζιέρες. Αν δεν έχετε δείγμα δεκάδες πλοίων και δεν γνωρίζετε τις εντυπωσιακές διαφορές μεταξύ των προϊόντων, θα είναι δύσκολο να πάρετε μια δική σας απόφαση. Τα τμήματα μάρκετινγκ στις μεγαλύτερες γραμμές στοχεύουν να σας κρατήσουν σε σύγχυση. Κάθε πλοίο περιγράφεται με ενθουσιώδεις όρους.
 
Πώς να διαλέξετε πρακτορείο.
 
Υπάρχει ένας αριθμός εξαιρετικής φήμης ταξιδιωτικών επιχειρήσεων, που ειδικεύονται στις κρουαζιέρες. Αλλά τελικά, είναι η σχέση που θα μοιραστείτε με τον σύμβουλο σας που θα έχει τη μεγαλύτερη επιρροή στη συνολική εμπειρία της κρουαζιέρας σας. Αρκετά συχνά, οι επιχειρήσεις που πωλούν τις πιο πολλές κρουαζιέρες έχουν ειδικές προσφορές.
 
Η διοργάνωση μίας κρουαζιέρας θα πρέπει να είναι μια διαδικασία τριών βημάτων. Πρώτα, ελάτε σε επαφή με έναν έμπειρο σύμβουλο κρουαζιέρας για να συζητήσετε τις επιλογές. Είναι σημαντικό ο σύμβουλός σας να μάθει για αυτά που σας αρέσουν και αυτά που δεν σας αρέσουν. Πάρτε χρόνο για να μελετήσετε τα φυλλάδια που θα σας δοθούν, κοιτώντας προσεκτικά τις επιλογές καταλύματος και τα δρομολόγια. Κατά την διάρκεια της δεύτερης συνάντησης με τον σύμβουλό σας θα κάνετε την κράτηση. Το τρίτο και τελικό βήμα της διαδικασίας είναι η συνολική αναθεώρηση του ταξιδιού που γίνεται συνήθως δύο ή τρείς εβδομάδες πριν την αναχώρησή σας.
 
Είναι η πρώτη συμβουλευτική συζήτηση που είναι κρίσιμη. Ένας καλός σύμβουλος θα προσπαθήσει να μάθει όσο το δυνατόν περισσότερα για εσάς και τους στόχους των επερχόμενων διακοπών σας. Δεν θα πιεστείτε να πληρώσετε. Στην πραγματικότητα αν προσπαθήσετε να πληρώσετε, θα σας ζητηθεί να πάρετε χρόνο να κάνετε κάποια έρευνα και να ελέγξετε την εγκυρότητα των συμβουλών που σας δόθηκαν.
 
Θα πάρω καλύτερη τιμή αν κάνω κράτηση από το Διαδίκτυο;
 
Είναι αλήθεια ότι υπάρχουν πρακτορεία κρουαζιέρας που εργάζονται σε μεγάλους χώρους έξω από μεγάλα αστικά κέντρα. Και είναι αλήθεια ότι μπορεί να έχουν χαμηλότερη τιμή από ό, τι θα βρείτε στη δική σας περιοχή. Αυτό συνήθως έχει περισσότερο να κάνει με το γεγονός ότι ένα μέρος της αμοιβής τους προέρχεται από οποιαδήποτε ειδική συμφωνία που έχουν με τις γραμμές κρουαζιέρας. Μία ταξιδιωτική επιχείρηση που πουλάει την τιμή και όχι την υπηρεσία, διατρέχει τον κίνδυνο να χάσει το δικαίωμα να πωλήσει το προϊόν μιας γραμμής κρουαζιέρας. Οι γραμμές κρουαζιέρας δεν μπορούν να ορίζουν την τιμή, αλλά μπορούν να καθορίσουν πρότυπα και μπορούν να αρνούνται να πληρώνουν προμήθεια σε εκείνους που χορηγούν εκπτώσεις σε ένα ποσοστό του κόστους του προϊόντος τους.
Πώς να κινηθείτε για να διαλέξετε την καλύτερη κρουαζιέρα για εσάς.
 
Αυτό θα οριστεί από την ικανότητα και τη γνώση του συμβούλου σας σε συνδυασμό με την έρευνα που είστε πρόθυμοι να κάνετε μόνοι σας. Παρακάτω υπάρχουν κάποιες ερωτήσεις που χρειάζεται να απαντήσετε για να σας οδηγήσουν στη σωστή κατεύθυνση.
Ποιο είναι το budget σας; Να είστε ειλικρινείς με τον σύμβουλό σας. Θα υπάρχουν παρόλα αυτά ειδικές προσφορές που θα μπορούσαν να μειώσουν το κόστος τόσο όσο να φτάσει στα 200 ευρώ την ημέρα ανά άτομο. Πάντα να συζητάτε για το κόστος σε βάση ημέρας η ατόμου. Μην συμπεριλαμβάνετε αεροπορικά και ασφάλεια αλλά να συμπεριλάβετε τα έξοδα των λιμένων και τους φόρους. Αυτό θα βοηθήσει εσάς και τον σύμβουλό σας να συζητήσετε για τα ίδια πράγματα χωρίς να υπάρξει μπέρδεμα.
Για πόσο διάστημα μπορείτε να φύγετε; Δέκα με δώδεκα ημέρες είναι το ιδανικό εύρος χρόνου για μία κρουαζιέρα. Κλείσατε για 7 ημέρες; Ένα από τα πιο συχνά λάθη που γίνονται από τους αρχάριους των κρουαζιέρων είναι η επιλογή μία κρουαζιέρας συντομότερης από αυτή που χρειάζονται και αυτή που μπορούν να διαθέσουν. Ποτέ μην κλείνετε μία κρουαζιέρα τριών ή τεσσάρων διανυκτερεύσεων.
 
Τι περιμένετε να αποκομίσετε από την κρουαζιέρα σας; Ο σύμβουλός σας θα θέλει να το γνωρίζει ώστε να σας συσχετίσει με το τέλειο πλοίο για εσάς .
 
Πόσο σημαντική είναι η ηλικία του πλοίου. Κάνοντας κράτηση σε ένα καινούργιο, λαμπερό μέγα-πλοίο με δύο ή τρείς χιλιάδες επιβάτες δεν είναι πρόβλημα-αλλά είναι αυτό που πραγματικά θέλετε; Θα προτιμούσατε ένα παλαιότερο πιο ώριμο κρουαζιερόπλοιο;
 
Να είστε προσεκτικοί. Οι άνθρωποι και το κρασί γίνονται καλύτερα με το χρόνο αλλά έχουμε την αίσθηση ότι δεν ισχύει το ίδιο για τα κρουαζιερόπλοια.
 
Σας αρέσει το Las Vegas; Σας κάνουμε αυτή την ερώτηση, γιατί μερικά από τα καινούργια πλοία που λανσάρονται μοιάζουν με πλωτά παραθεριστικά κέντρα του Vegas με τεράστια casino, πολλές επιλογές φαγητού και πολυάριθμες δυνατότητες στο πλοίο. Αλλά υπάρχουν και εναλλακτικές επιλογές για αυτούς που δεν επιθυμούν μια τόσο λαμπερή και υψηλής ενέργειας εμπειρία κρουαζιέρας. Μία εταιρία κρουαζιέρων προσλαμβάνει λέκτορες των πανεπιστημίων του Cambridge και της Οξφόρδης στα ταξίδια της που ασχολούνται με τις αρχαιότητες. Είναι μικρά , άνετα πλοία όπου δεν χρειάζεται ποτέ να φορέσετε γραβάτα, όπως στα πλοία που πλέουν τη Γαλλική Ριβιέρα, 100-επιβατηγά πλοία που εκτελούν δρομολόγια στα ποτάμια της Colonial με επισκέψεις σε αρχοντικά προπολεμικά κατά μήκος της διαδρομής, και τα μικρά πλοία που πλέουν με μόλις έξι ζευγάρια στην Αλάσκα. Το θέμα είναι ότι υπάρχουν πολλές επιλογές για όσους θέλουν κάτι πιο εναλλακτικό από την επικρατούσα τάση κρουαζιέρας. Οι τρεις κορυφαίες σε βαθμολογία γραμμές κρουαζιέρας είναι όλες σε πλοία με λιγότερα από 700 άτομα με μια πολιτική «χωρίς αποκλεισμούς», που σημαίνει φιλοδωρήματα και τα ποτά συμπεριλαμβάνονται. Τα περισσότερα από τα μεγαλύτερα, πλοία στην αγορά, διαθέτουν μεγάλες ουρές και θεσμική μαγειρική.
 
Πώς να βρείτε την καλύτερη κρουαζιέρα για τα παιδιά. Αυτό είναι εύκολο. Οι περισσότερες εταιρίες κρουαζιέρας προσφέρουν επιφανειακά προγράμματα παιδιών που καθοδηγούνται από δασκάλους μερικής απασχόλησης. Τα καλύτερα προγράμματα για παιδιά θα τα βρείτε στην Royal Caribbean την Disney Cruise Line και την Princess Cruises. Τα καλύτερα παιδικά προγράμματα προσφέρονται από την Disney. Αυτές είναι οι μοναδικές τρείς γραμμές που θα σας προτείναμε αν ψάχνετε τα καλύτερα παιδικά προγράμματα σε μία κρουαζιέρα. Η Holland America και Celebrity Cruises επίσης παρέχουν καλά παιδικά προγράμματα.
Πώς θα είναι οι συνεπιβάτες σας; Αυτή είναι η λιγότερο συχνή αλλά πιο κρίσιμη ερώτηση που θα σας απασχολήσει. Όταν ταξιδεύετε είστε σχετικά προσεκτικοί με το ξενοδοχείο και τα εστιατόρια που επιλέγετε. Σας ενδιαφέρει η υγεία και η προσωπική σας ασφάλεια. Αλλά θα έπρεπε επίσης να σας ενδιαφέρει αυτό που λέμε ο παράγοντας του ενοχλητικού. Η ιδέα της κρουαζιέρας με πότες που λεηλατούν το πλοίο και θα σας αφήσουν άυπνους μέχρι πρωίας δεν είναι καλή. Είναι χρήματα πεταμένα. Οι διακοπές σας είναι μία έκφραση του ποιός και τι είστε.
 
Το γεγονός είναι ότι όσο πιο ακριβό το προϊόν κρουαζιέρας τόσο πιο εκλεπτυσμένο κοινό θα προσελκύσει. Φυσικά η ευγένεια δεν είναι για όλους. Η άνεση είναι επίσης. Αλλά ο παράγοντας των ενοχλητικών συνεπιβατών σε μερικές γραμμές είναι ένα θέμα που θα πρέπει να συζητήσετε με τον σύμβουλό σας. Τα φυλλάδια των ταξιδιωτικών εταιριών, δυστυχώς δεν προσφέρουν μετρήσεις ενοχλητικών συνεπιβατών .
Ενημέρωση απο του ειδικούς στην κρουαζιέρα: letscruise