novart

tsakiridis

podas yaris oct

brouvali

proteas

ena

Στις Βρυξέλλες το Δημοτικό Σχολείο Κουλούρας

Αφού προηγήθηκαν, από τις αρχές της σχολικής χρονιάς, πλήθος δραστηριοτήτων μεταξύ εκπαιδευτικών, μαθητών και γονιών (Κοινά, απογευματινά δημιουργικά εργαστήρια με γονείς και μαθητές, υλοποίηση και θεσμοθέτηση του Δεκέμβρη των Παραμυθιών, Διήμερα Παράδοσης και εθίμων, Ξεχασμένων παιχνιδιών του παρελθόντος, δράσεις για την ανακύκλωση-συμμετοχή με το ίδιο θέμα στο 2ο Δημοτικό Συμβούλιο Παίδων κ.λ.π.) κι αφού τον περασμένο Ιανουάριο πραγματοποιήθηκε η πρώτη επαφή-γνωριμία , στη χώρα μας και στο Δημοτικό Σχολείο Κουλούρας, των συντονιστών και διευθυντών των συμμετεχόντων σχολείων του προγράμματος Erasmus+ “Together We Can Do So Much”,ήρθε η ώρα για την πρώτη συνάντηση των εταίρων με τη συμμετοχή μαθητών.

Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε μεταξύ 12 και 18 Μαΐου στις Βρυξέλλες του Βελγίου, φιλοξενούμενοι του σχολείου Athenee Roual De La Rive Gauche. Μέσα από τη συνάντηση αυτή μαθητές και εκπαιδευτικοί του Δημοτικού Σχολείου Κουλούρας είχαν τη δυνατότητα να έρθουν σε επαφή και γνωριμία με τους μαθητές και εκπαιδευτικούς των υπόλοιπων σχολείων του προγράμματος καθώς και να συμμετέχουν και να συνεργαστούν σε κοινές δραστηριότητες του προγράμματος (ξεχασμένα παιχνίδια του παρελθόντος κ.λ.π.).

Είχαν τη δυνατότητα επίσης, να επισκεφθούν και να γνωρίσουν από κοντά τη λειτουργία του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, και μάλιστα μια βδομάδα πριν τις Ευρωεκλογές, τα εξαιρετικά σημεία- αξιοθέατα των Βρυξελλών (Ατόμιουμ, Η Μεγάλη Πλατεία,Το Βασιλικό Παλάτι, Η Αψίδα του Θριάμβου, Βελγικό κέντρο κινούμενων σχεδίων- κόμικς, Η Πλατεία Πετί Σαμπλόν, Το Manneken Pis, Mont des Arts κ.λ.π.) καθώς και την εξαιρετική μεσαιωνική πόλη Μπρίζ.

Είχαν τη δυνατότητα να αποκτήσουν χρήσιμες πληροφορίες σχετικές με τη λειτουργία της Ευρωπαϊκής ένωσης και των πολιτών της σε θέματα εσωτερικής κινητικότητας, σπουδών και εργασίας καθώς και κοινωνικές δεξιότητες, κυκλοφορία σε μεγάλη πόλη, χρήση Μέσων Μαζικής συγκοινωνίας (Μετρό, Τραμ, λεωφορεία, τρένα), επικοινωνίας σε άλλη γλώσσα κ.λ.π. Πήραν μια γεύση προσωπικής αυτονομίας και επιβίωσης, έξω και πέρα από το ασφαλές περιβάλλον που σου εξασφαλίζει η οικογένεια, στην ικανοποίηση των προσωπικών τους καθημερινών αναγκών και επιθυμιών.

Από κάθε περίπτωση η εβδομάδα για τους μαθητές αλλά και εκπαιδευτικούς υπήρξε μια σπουδαία μαθητεία σε θέματα κοινωνικής ευαισθητοποίησης και αποδοχής της ετερότητας μέσα από την πολυπολιτισμικότητα της εικόνας που είδαν και συναναστράφηκαν, τόσο σε επίπεδο σχολείου, όσο και πόλης. Μιας εικόνας πολυπολιτισμικότητας που απέδειξε ότι όλοι, σεβόμενοι ο ένας τον άλλο, μπορούν να συνυπάρξουν, να συνεργαστούν, να συνδημιουργήσουν, να προοδεύσουν και να επιβιώσουν.

Τα συννεφιασμένα πρόσωπα των μικρών μαθητών-ταξιδευτών, καθώς αντιλήφθηκαν ότι γρήγορα έφτασε το απόγευμα της Παρασκευής κι ότι το Σάββατο πρωί-πρωί θα έπρεπε να πάρουμε το δρόμο της επιστροφής, μαρτυρούσαν το πόσο πλούσια, γεμάτα και όμορφα πέρασαν τις μέρες τους στην πρωτεύουσα της Ευρώπης.

dyslexia centers

my choice

kyriazis

ΤΑΜΠΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ

sidiropoulos

studio 69