proteas

tsakiridis tires

logomageia

Κύκλος απογευματινών δημιουργικών εργαστηρίων στο Δημοτικό Κουλούρας

Ένας κύκλος Απογευματινών Δημιουργικών Εργαστηρίων ξεκίνησε στο χώρο του Δημοτικού Σχολείου Κουλούρας, ενταγμένος στα πλαίσια του νέου προγράμματος Erasmus+ 2018-2020 που συμμετέχει, με τίτλο “Together We Can Do So Much”.

Στόχος του προγράμματος είναι να φέρει τους γονείς και τα παιδιά κοντά, εξασφαλίζοντάς τους κοινό, ποιοτικό, παραγωγικό και παιδαγωγικό χρόνο, μέσα στον οποίο να τους δίνεται η δυνατότητα να χαίρονται, να επικοινωνούν, να ικανοποιούνται, να αλληλεπιδρούν, να μαθαίνουν, να ανακαλύπτουν τις δυνατότητες και τις δεξιότητές τους, να βρίσκουν το δρόμο των ενδιαφερόντων τους, να γνωρίζουν, εν τέλει, τους εαυτούς τους.

Το αντικείμενο-θέμα με το οποίο ασχολήθηκαν από κοινού γονείς και μαθητές στο πρώτο Απογευματινό Δημιουργικό Εργαστήρι ήταν η τεχνική του decoupaz. Μια επιλογή σκόπιμη, γιατί είναι μια τεχνική με την οποία μπορεί, σχετικά εύκολα, ο καθένας να ασχοληθεί και να παράγει άμεσα και ικανοποιητικά αποτελέσματα. Κι αυτό συνέβη. Υπό την καθοδήγηση και εποπτεία μιας παλιάς μαθήτριας του σχολείου, της κας Κικής Αγγελίνα, η οποία κατέχει άριστα αυτή την τεχνική, γονείς και παιδιά γεύτηκαν τη χαρά της δημιουργίας και την ικανοποίηση των ορατών και άμεσων αποτελεσμάτων που είχε η προσπάθειά τους: Ένα πανέμορφο κουτί ... αναμνήσεων ή ... ό,τι άλλης χρήσης-περιεχομένου επιθυμεί ο καθένας, το οποίο πήραν στο σπίτι τους.

Το σαράκι της δημιουργίας, της προσπάθειας και της ανταμοιβής που ακολουθεί καθώς και της καλλιέργειας αυξημένων προσδοκιών, μπήκε μέσα τους.

Μαζί με τους γονείς, τα παιδιά και την Παιδαγωγική Ομάδα Erasmus+ του σχολείου, η οποία είχε την ευθύνη της οργάνωσης και υλοποίησης αυτής της δράσης, τη συντροφιά συμπλήρωσε και η νέα Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου του 3ου Περιφερειακού Κέντρου Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού (ΠΕ.ΚΕ.Σ.), η οποία για μια ακόμη φορά, μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα, μας έδειξε ότι κουβαλάει (σαν νέος θεσμός – ελπίζουμε, σαν πρόσωπο – είμαστε σίγουροι)έναν άλλο αέρα επαφής, επικοινωνίας, αλληλεπίδρασης και συνοδοιπορίας με τις σχολικές μονάδες και τους εμπλεκόμενους σ’ αυτές. Αξίζει να σημειωθεί, ότι η κα Παπαγεωργίου δεν ήρθε για να χαιρετήσει και να παρακολουθήσει την προσπάθεια συνεργασίας και συνδημιουργίας γονιών και μαθητών αλλά να εμπλακεί σ’ αυτή, να μπει στην ομάδα, να δημιουργήσει και η ίδια. Δεν ήρθε «για να ξεχωρίσει απ΄τους υπόλοιπους αλλά να σμίξει μαζί τους...» παραφράζοντας (μέρες που είναι – Παραμονή της Εξέγερσης του Πολυτεχνείου) τα λόγια του μεγάλου Έλληνα ποιητή, Γιάννη Ρίτσου.

dyslexia centers

tsiafoulis

sidiropoulos

meimaridis

studio 69