novart veria

proteas

pamak robotik22

tsakiridis tires

logomageia

dion motors

Η ΕΛΜΕ Ημαθίας για τις τοποθετήσεις στην Ειδική Αγωγή και για τις δηλώσεις Τσίπρα - Μητσοτάκη

Από την ΕΛΜΕ Ημαθίας ανακοινώθηκαν τα εξής: "Η ΕΛΜΕ Ημαθίας, ήδη από την προηγούμενη σχολική χρονιά είχε πραγματοποιήσει σειρά παραστάσεων διαμαρτυρίας, στην Δ/νση Β'θμιας Εκπαίδευσης, με θέμα τα κενά στην Ειδική Αγωγή και ειδικότερα στα Τμήματα Ένταξης. Οι παραστάσεις αυτές συνεχίστηκαν και εφέτος.

Το αποτέλεσμα ήταν να βρεθεί απέναντι στην αδιαλλαξία της Δ/ντριας Εκπαίδευσης, που πρόκρινε μια σειρά από φόρμουλες για την μείωση των ωρών στα τμήματα ένταξης.

Σύμμαχος της, σε αυτή την πρακτική υπήρξε ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας με σχετική εγκύκλιο που εξέδωσε. Στην παράσταση της ΕΛΜΕ Ημαθίας, όμως, ο Περιφερειακός Διευθυντής αναγκάστηκε να δηλώσει (παρόντων και εκπροσώπων ΕΛΜΕ Θες/κης) πως δεν εννοούσε αυτά που αναφέρονταν στην εγκύκλιο και πως τα Τ.Ε έπρεπε να λειτουργήσουν φέτος όπως τα προηγούμενα χρόνια.

Μάλιστα τόνισε ότι θα υπάρξει νέα διευκρινιστική οδηγία προς τις Δ/σεις, πράγμα όμως που δεν έγινε, επιβεβαιώνοντας και με αυτόν τον τρόπο την θέση της Δ/τριας Ημαθίας, ότι το αρχικό έγγραφο του περιφερειάρχη είναι κατεύθυνση και πολιτική του Υπουργείου.

Αποτέλεσμα όλων των παραπάνω:

1. Μείωση των κενών στα Τ.Ε.

2. Τοποθέτηση των αναπληρωτών Ειδικής Αγωγής με προσωπική απόφαση της Δ/ντριας Β'θμιας Εκπαίδευσης και νωοίο εισήγηση του Υπηρεσιακού Συμβουλίου.

3. Λανθασμένες τοποθετήσεις εκπαιδευτικών (με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τους ίδιους), όπως προκύπτει και από την εκ των υστέρων προσπάθεια να διορθωθούν κάποια λάθη.

4. Μοίρασμα εκπαιδευτικών σε περισσότερα σχολεία παρά το γεγονός πως μπορούσαν να συμπληρώσουν το ωράριό τους σε ένα από αυτά, με συνέπεια να μην πραγματοποιούνται οι προβλεπόμενες ώρες των Τ.Ε. στα σχολεία. Κάτι που αποβαίνει σε βάρος των ίδιων των μαθητών.

Η ΕΛΜΕ Ημαθίας πραγματοποίησε την τελευταία της παράσταση στο ΠΥΣΔΕ Ημαθίας στις 11/9/2018 και ζήτησε από τα μέλη του Συμβουλίου να ανακαλέσουν τις τότε τοποθετήσεις και να προχωρήσουν σε νέες διορθώνοντας τα λάθη και τοποθετώντας εκπαιδευτικούς με βάση τα μόρια τους, τις επιλογές σχολείων και τις συνολικές ώρες των Τ.Ε. σε κάθε σχολείο.

Μετά από δύο εβδομάδες καθυστέρησης, το ΠΥΣΔΕ συζητεί το θέμα και προβαίνει σε επιμέρους διορθώσεις, αντί της εξαρχής επανεξέτασης των τοποθετήσεων.

Σαν ΕΛΜΕ Ημαθίας:

• Καταγγέλλουμε την επιχείρηση συγχώνευσης της ειδικής αγωγής από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ

• Καταγγέλλουμε την προσπάθεια μετατροπής του ΠΥΣΔΕ Ημαθίας σε διακοσμητικό όργανο από την Δ/ντρια Εκπαίδευσης.

• Απαιτούμε ανάκληση όλων των παρατυπιών στις τοποθετήσεις των εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής.

• Ζητούμε από κάθε μέλος του ΠΥΣΔΕ να τοποθετηθεί και να ενημερώσει τον κλάδο για την προσωπική του στάση στο συγκεκριμένο ζήτημα".

Για δηλώσεις Τσίπρα - Μητσοτάκη

Για τις δηλώσεις Τσίπρα και Μητσοτάκη στην ΔΕΘ, η ΕΛΜΕ αναφέρει:

Οι δηλώσεις του πρωθυπουργού και του αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης στην ΔΕΘ για τα ζητήματα της εκπαίδευσης, απέχουν από τα αιτήματα και τις διεκδικήσεις του εκπαιδευτικού κινήματος, τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών μας, τις ανάγκες αλλά και τις δυνατότητες της εποχής.

Δεν ακούστηκε λέξη για :

Την αύξηση των δαπανών για την Παιδεία.

Την ουσιαστική επιμόρφωση όλων των εκπαιδευτικών.

Την μείωση του αριθμού των παιδιών στο τμήμα, το δικαίωμα των παιδιών να φοιτούν στο σχολείο τους σε «ολιγομελή» ενίοτε τμήματα.

Την ανάγκη μαζικών διορισμών μονίμων εκπαιδευτικών, την εξασφάλιση ίσων δικαιωμάτων των αναπληρωτών εκπαιδευτικών.

Την κατάργηση όλων των αντιεκπαιδευτικών ρυθμίσεων της μνημονιακής εποχής.

Του δικαιώματος συνταξιοδότησης των εκπαιδευτικών στα 60 τους χρόνια και της κατάργησης του Ν. Κατρούγκαλου.

Την αποκατάσταση μισθολογικών απωλειών των εκπαιδευτικών και του 13ου, 14ου μισθού, τη μείωση της φοροληστείας των εργαζομένων και την κατάργηση του ΕΝΦΙΑ.

Την επαναφορά του ωραρίου του 2013.

Ο κ. Τσίπρας υποσχέθηκε την πρόσληψη (;) 4500 εκπαιδευτικών μόνο στην ειδική αγωγή σε άγνωστο χρόνο και τρόπο, υπεραμύνθηκε του νέου εξεταστικού μορφώματος του κ. Γαβρόγλου που μετατρέπει την Γ΄ λυκείου σε φροντιστήριο και μάλιστα κακών προδιαγραφών με διπλές εξετάσεις και νέες ταξικές διαφοροποιήσεις.

Σαφής υπήρξε και στην μείωση της φορολογίας των επιχειρήσεων και της κατάργησης των ασφαλιστικών εισφορών εκ μέρους τους! Υπεραμύνθηκε την βιωσιμότητα του ασφαλιστικού με τον ...τερματισμό του βίου των 70ρηδων! Τέλος έταξε 0,6 ευρώ «αύξηση» την ημέρα στους υπαμειβόμενους με τον υποκατώτατο μισθό(!)
«Μπαίνουμε σε τροχιά ανάπτυξης..» πανηγύρισε και λίγες μέρες μετά ...πέφτανε τα ταβάνια και οι ανεμιστήρες σε σχολεία της πόλης και το υπουργείο έκοβε τμήματα από ΓΕΛ και ΕΠΑΛ διώχνοντας μαθητές από το σχολείο τους.

Οι δηλώσεις του κ. Μητσοτάκη αποτελούν ύμνο στις κατευθύνσεις του ΟΟΣΑ μιλώντας για σχολεία αριστείας σε κάθε νομό, γενίκευση της αξιολόγησης, «αυτονομία» των σχολικών μονάδων, πρόσληψη των εκπαιδευτικών από το σχολείο! Διαμόρφωση των αναλυτικών και ωρολογίων προγραμμάτων με βάση τις ανάγκες της αγοράς, γενίκευση των ιδιωτικών πανεπιστημίων, κουπόνια για εκπαιδευτικές υπηρεσίες, παραπέρα μείωση των δημοσίων δαπανών κ.ο.κ.

Γίνεται φανερό ότι παρά τις επιμέρους διαφορές και τακτικές τα δύο κόμματα εξουσίας κινούνται στην ίδια στρατηγική και την ίδια αντιεκπαιδευτική κατεύθυνση στο πλαίσιο των πολιτικών ΕΕ. ΔΝΤ. ΟΟΣΑ, που οδηγούν όπως και σε όλη την Ευρώπη και τον κόσμο (βλ. πρόσφατα και στην Κύπρο) στην υποβάθμιση-απαξίωση του δημόσιου σχολείου και των εκπαιδευτικών του. Η αναμονή ως εκ τούτου «άνωθεν» λύσεων ή η παραίτηση και η απογοήτευση θα επιταχύνουν απλά αυτήν την εξέλιξη.

Είναι καθήκον μας πλέον, που απορρέει από την θέση μας ως εργαζόμενων αλλά και από την εκπαιδευτική μας υπόσταση να ανασυγκροτήσουμε τη συλλογικότητα, τα σωματεία μας, τις Γ.Σ. και να ανασυστήσουμε την ενότητα μας με τους γονείς, τους μαθητές και τους άλλους εργαζόμενους.

Οφείλουμε να εγερθούμε και να «υψώσουμε τοίχο ατίθασο» απέναντι στον εκπαιδευτικό και κοινωνικό Αρμαγεδδών, πριν πάρει τον χαρακτήρα μιας νέας εφιαλτικής «κανονικότητας».

dyslexia centers

tsiafoulis

sidiropoulos

meimaridis

studio 69