proteas

tsakiridis tires

ena

dion astra corsa

Πιο δίκαιη κατανομή των μαθητών που εισέρχονται στην Α' τάξη ζητούν οι εκπαιδευτικοί του 2ου Γυμνασίου Νάουσας

Από τους Εκπαιδευτικούς του 2ου Γυμνασίου Νάουσας ανακοινώθηκαν τα εξής:

"Οι εκπαιδευτικοί του 2ου Γυμνάσιου Νάουσας, εν όψει του προγραμματισμού για τη νέα σχολική χρονιά 2018-19 και του καταμερισμού των μαθητών που θα παρακολουθήσουν την Α΄τάξη Γυμνασίου αισθανόμαστε την ανάγκη να καταθέσουμε την έντονη διαμαρτυρία και ανησυχία μας.

Σύμφωνα με τον καταμερισμό που αποφασίστηκε από τις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας και Πρωτοβάθμιας Εκπ/σης Ημαθίας με το ΑρΠρωτ.Φ.19/5530, 22-05-2018 έγγραφό τους, και λαμβάνοντας υπόψη, μεταξύ άλλων όπως αναφέρεται στην απόφαση, «την ανάγκη να λειτουργήσουν ομαλά όλα τα Σχολεία της ΔΔΕ Ημαθίας», το 2ο Γυμνάσιο Νάουσας αποφασίστηκε να υποδεχθεί τους μαθητές ΜΟΝΟ δύο (2) Δημοτικών σχολείων παρόλο που στην πόλη της Νάουσας λειτουργούν εννέα (9) Δημοτικά σχολεία.

Προκύπτει, λοιπόν, μια ετεροβαρής και άδικη κατανομή η οποία οδηγεί σαφώς σε υποβάθμιση του 2ου Γυμνασίου και σε δημιουργία προβλημάτων στην ομαλή λειτουργία του και μάλιστα χωρίς εμφανή λόγο (π.χ. έλλειψη προσωπικού κλπ).

Αξίζει να τονιστεί ιδιαίτερα ότι στο πολύ πρόσφατο παρελθόν το σχολείο μας υποδεχόταν τρία Δημοτικά σχολεία ( 2ο, 3ο και 9ο Δημοτικά Σχολεία Νάουσας), ενώ τα τελευταία χρόνια ζούμε μια διαρκή συρρίκνωσή του, παρόλο που από κτηριακής πλευράς το 2ο Γυμνάσιο είναι το πλέον σύγχρονο της πόλης, με προδιαγραφές λειτουργίας μιας μεγάλης μονάδας με ό,τι αυτό συνεπάγεται στα λειτουργικά έξοδα.

Διεκδικούμε

  • μια δίκαιη κατανομή, τρία Δημοτικά σε κάθε Γυμνάσιο της πόλης, γνωρίζοντας ότι δεν υπάρχουν ζητήματα μεγάλων αποστάσεων εντός της πόλης της Νάουσας καθώς είναι μικρή σε έκταση και η γεωγραφική θέση των Γυμνασίων δεν καθιστά κάποιο περισσότερο ή λιγότερο προσβάσιμο από τα άλλα. Παρόλα αυτά, σε περίπτωση που λαμβάνονταν υπόψη η παράμετρος της προσβασιμότητας, θα μπορούσε εύκολα να αποδειχθεί από τους χάρτες και την εμπειρία πως η περιοχή του 2ου Γυμνασίου είναι ευκολότερα προσβάσιμη για τους μικρούς μαθητές.
  • Θεωρούμε αναγκαίο να μελετηθεί εκ νέου η κατανομή,
  • να ληφθεί υπόψη πως είναι κακή πρακτική για τις εκπαιδευτικές, παιδαγωγικές και κοινωνικές ανάγκες η κατηγοριοποίηση των σχολείων , καθώς διαιωνίζει και ενισχύει στην πόλη της Νάουσας προκαταλήψεις και στερεότυπα .

Άλλωστε, όλα τα Γυμνάσια της πόλης, κατά τη δική μας άποψη, λειτουργούν εξίσου καλά με γνώμονα την κατά το δυνατό πληρέστερη μόρφωση των παιδιών και αξίζουν την ίση αντιμετώπιση από την πλευρά της πολιτείας.

Το κείμενο υπογράφεται από τους καθηγητές του 2ου Γυμνάσιου Νάουσας:

Αποδέκτες:
1) ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΗΜΑΘΙΑΣ
2) ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΗΜΑΘΙΑΣ
3) ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Α/ΘΜΙΑΣ & Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
4) ΕΛΜΕ ΗΜΑΘΙΑΣ
5) ΜΜΕ ΗΜΑΘΙΑΣ".

dyslexia centers

sidiropoulos

meimaridis

studio 69