Κουτσογιάννης: "Θα λύσουμε το πρόβλημα με την θολότητα του νερού"

Το θέμα της αποκομιδής των απορριμμάτων και η θολότητα που παρουσιάζει το νερό της Νάουσας της ημέρες που βρέχει τέθηκαν ως ερωτήματα προς την δημοτική αρχή Νάουσας στην συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου.

Το θέμα της αποκομιδής των απορριμμάτων τέθηκε από τον πρόεδρο του Κοπανού Χρήστο Στογιάννη. Συγκεκριμένα είπε: "Ενώ στο παρελθόν γινόταν η αποκομιδή απορριμμάτων 2,5 φορές την εβδομάδα, μειώθηκε σε μια φορά την εβδομάδα. Επίσης οι κάδοι έμειναν μισοί". Απαντώντας ο δήμαρχος Νίκος Κουτσογιάννης γνωστοποίησε ότι άμεσα θα γίνει προμήθεια 1500 μεταλλικών κάδων και θα δοθεί μια...ανάσα στο συγκεκριμένο πρόβλημα. "Μας ενδιαφέρει να βελτιώσουμε σε πρώτη φάση την ποιότητα ζωής μας και αμέσως μετά να μειώσουμε τον όγκο των απορριμμάτων, που θα φέρει και μείωση στα αντίστοιχα τέλη. Αν φύγουν τα οργανικά απορρίμματα από τους κάδους, με την διαδικασία κομποστοποίησης, τότε τα οφέλη για την πόλη μας θα είναι πολλά. Πρέπει να αντιληφθούν και οι δημότες ότι και η δική τους συμπεριφορά καθορίζει το αν η πόλη είναι καθαρή" τόνισε ο κ. Κουτσογιάννης.

Αναφορικά με το πρόβλημα της θολότητας του νερού, πολίτης ζήτησε τον λόγο και ζήτησε να μάθει πότε θα ξεκινήσουν ενέργειες για καθαρό νερό στην πόλη. Στην απάντησή του ο κ. Παρθενόπουλος, πρόεδρος της ΔΕΥΑΝ σημείωσε: "Από την πρώτη μέρα αγωνιζόμαστε να λύσουμε αυτό το πρόβλημα που ταλανίζει την πόλη. Οι πηγές έχουν καθαρό νερό κι έχουμε πρόβλημα μόνο τις ημέρες που έχουμε ακραία καιρικά φαινόμενα". Ο δήμαρχος από την πλευρά του σημείωσε: "Το νερό της Νάουσας έχει πρόβλημα μόνο όταν υπάρχουν άσχημες καιρικές συνθήκες. Είναι πρόβλημα και θα λυθεί. Τα προηγούμενα χρόνια, απέτυχαν όλες οι προσπάθειες επίλυσης του προβλήματος. Γι αυτό πρέπει να προσέξουμε ποια λύση θα ακολουθήσουμε για να μην γίνει σπατάλη χρημάτων. Γίνεται μελέτη της καλύτερης δυνατής λύσης. Έχουν πέσει στο τραπέζι της συζήτησης και τις μελετάμε. Για το τι φτάνει στην βρύση, δεν φταίει πάντα η θολότητα. Ίσως φταίει και το δίκτυο. Στους λογαριασμούς της ΔΕΥΑΝ έχουμε εντάξει μειώσεις στην χρέωση για τις ημέρες που υπήρχε πρόβλημα, ως ένδειξη αναγνώρισης τους προβλήματος και ως συγνώμη στους δημότες".