iek alpha23

tsakiridis tires

proteas

Η Μίεζα Κοπανού υλοποίησε πρόγραμμα νεανικών δράσεων

Ο Μορφωτικός Σύλλογος Κοπανού «Η ΜΙΕΖΑ» υλοποίησε σε ένα τριήμερο ( 13/3 έως 15/3/2019) το πρόγραμμα του ΥΜΑΘ για την οργάνωση και την ενίσχυση νεανικών δράσεων. Οι νεανικές δράσεις αφορούσαν τέσσερις τομείς: την κοινωνική συνοχή, την προστασία του περιβάλλοντος, την πολιτιστική δημιουργία και τις καινοτόμες πρωτοβουλίες κοινωνικής δικτύωσης.

Ήταν μία σύμπραξη που επέτρεψε στο δυναμικότερο κομμάτι, τους νέους να έρθουν σε επαφή με ένα πολύπλευρο πλαίσιο ειδικά σχεδιασμένων ενεργειών που αναπτύσσουν τις δεξιότητες προστασίας της πολιτιστικής κληρονομιάς, των ατομικών, ανθρώπινων και κοινωνικών δικαιωμάτων κι εμπλουτίζουν τις γνώσεις για τους σύγχρονους τρόπους διαχείρισης των απορριμμάτων, και για την αξιολόγηση της ασφάλειας και της λειτουργικότητας των κατασκευών της περιοχής μας σε σχέση με την περιβαλλοντική και αισθητική αντίληψη, τεχνικές βιώσιμης διαχείρισης και παρατήρησης των φυσικών πόρων.

"Υπήρξε μεγάλη εκδήλωση ενδιαφέροντος στην πρόσκληση του Μορφωτικού Συλλόγου Κοπανού «Η ΜΙΕΖΑ» κι αυτό δηλώνει πως οι νέοι άνθρωποι έχουν ιδέες, έχουν όρεξη να εργαστούν συστηματικά για την υλοποίηση τους και χρειάζονται τα μέσα για να τις κάνουν πράξη. Εμείς τους δώσαμε την ευκαιρία μέσω της δεντροφύτευσης που έγινε από τα ίδια τα παιδιά στον αύλειο χώρο του γυμνασίου, του δημοτικού και του νηπιαγωγείου. Καθώς επίσης μετά το πέρας της εκδήλωσης κάθε παιδί παρέλαβε από ένα λουλούδι για να το φυτέψει σπίτι του. Όπως επίσης τα παιδιά χωρίστηκαν σε 10 ομάδες, έχοντας κάθε ομάδα να ζωγραφίσει και ένα περιβάλλον" αναφέρει η ανακοίνωση.

Τα θέματά τους ήταν τα ακόλουθα:

Α. ένα όμορφο φυσικό περιβάλλον
Β. ένα μη όμορφο φυσικό περιβάλλον
Γ. ένα όμορφο οικογενειακό περιβάλλον
Δ. ένα μη όμορφο οικογενειακό περιβάλλον
Ε. ένα ελληνικό περιβάλλον
ΣΤ. ένα περιβάλλον (π.χ. Συρίας ) που βρίσκεται σε πόλεμο
Ζ. ένα συντηρητικό περιβάλλον (π.χ. άντρας αφεντικό)
Η. ένα προοδευτικό περιβάλλον (ισότητα: άντρας – γυναίκα -παιδί)
Θ. ένα ωραίο σχολικό περιβάλλον
Ι. ένα μη όμορφο σχολικό περιβάλλον»

Ο ενθουσιασμός για την υλοποίηση αυτού του προγράμματος ήταν αμοιβαίος , καθώς αξιόλογοι επιστήμονες της περιοχής μας προσέφεραν πρόθυμα τον χρόνο τους για να μοιραστούν με την νέα γενιά τις γνώσεις και τις εμπειρίες τους (Ο περιβαλλοντολόγος κ. Γρηγορόπουλος Αντώνης, η κοινωνιολόγος κα. Μπουρδάνου Παρασκευή και ο πολιτικός μηχανικός κ. Χατζηκώστας Ιορδάνης).

dyslexia centers

tsiafoulis

kyriazis

sidiropoulos

methodos orizontio

valavanidis1

studio 69