Κρίσιμα τα επόμενα 24ωρα για την 18χρονη που τραυματίστηκε σοβαρά στην φονική καραμπόλα της Εγνατίας

egnatia troxaio2

Σοβαρή εξακολουθεί να είναι η κατάσταση της υγείας της 18χρονης που νοσηλεύεται στο ΑΧΕΠΑ και όπως ανέφερε ο διοικητής του νοσοκομείου, Παναγιώτης Παντελιάδης, η κατάσταση της υγείας των άλλων δυο σοβαρά τραυματισμένων, ενός 22χρονου και ενός 64χρονου παρουσίασε βελτίωση.

Μάλιστα, ο 22χρονος πήρε εξιτήριο προκειμένου να διακομιστεί σε άλλο νοσοκομείο όπου θα αντιμετωπιστεί το κάταγμα που έχει στο χέρι.

Η υπόθεση ωστόσο παίρνει νέα τροπή μετά τη διαπίστωση του πραγματογνώμονα, Νίκου Καμακούκα, που συμμετέχει στις έρευνες ότι το σύστημα πέδησης λειτουργούσε κανονικά λίγο πριν το δυστύχημα. Όπως επισημαίνει ο οδηγός της νταλίκας μετά τα διόδια του Πολυμύλου το χρησιμοποίησε στην κατηφορική διαδρομή κατά τη διάρκεια της οποίας είχε αναπτύξει μεγάλη ταχύτητα. Click4more: Εγνατία: Είχε και συνοδηγό η νταλίκα - φονιάς! - Η απίστευτη ιστορία του! ''Αν υπήρχε πρόβλημα με τα φρένα, τότε το βαρύ όχημα είτε θα είχε προσκρούσει σε κάποιο τούνελ, είτε θα είχε βγει από το δρόμο σε κάποια στροφή είτε θα είχε προκαλέσει ατύχημα νωρίτερα'' τονίζει ο πραγματογνώμονας, που φαίνεται να καταλήγει στο ότι από την κακή χρήση τα φρένα δεν λειτούργησαν όταν χρειάστηκαν.

"Δεν χρησιμοποίησε σωστά το σύστημα μετάδοσης κίνησης και τροχοπέδησης. Φτάνοντας στο σημείο είχε πρόβλημα στα φρένα" λέει χαρακτηριστικά ο κ Κακαμούκας.

Την ίδια ώρα αναπάντητο παραμένει το ερώτημα για το ποιός ευθύνεται για τα μέτρα ασφαλείας στο σημείο. Έγγραφο ντοκουμέντο εκθέτει την αστυνομία και την ανάδοχο εταιρία. Η αστυνομία με αποφασή της ορίζει ως υπεύθυνη την ανάδοχο εταιρία των εργασιών. Η αστυνομική διεύθυνση Ημαθίας υποστηρίζει πως είχε αποφασίσει να επέμβει, καθώς τα έργα διήρκησαν περισσότερη ώρα, ωστόσο δεν πρόλαβε και ενώ απείχε μόλις πέντε λεπτά από το σημείο.

Ειδικοί επισημαίνουν και την προβληματική προειδοποιητική σήμανση για τα έργα, καθώς οι δύο φωτεινές επιγραφές σε απόσταση 15 και 7 χιλιομέτρων ανέφεραν μποτιλιάρισμα με το σήμα Κ 39 του κώδικα οδικής κυκλοφορίας που σημαίνει συχνή κυκλοφοριακή συμφόρηση.

Δύο σημαιοφόροι της Εγνατίας οδού βρισκόταν σε απόσταση 600 και 300 μέτρων από την ουρά των αυτοκίνητων. "Το κλείσιμο και το άνοιγμα των αυτοκινητοδρόμων της Εγνατίας παρακάμψεις, αμφιδρομήσεις, διπλοδρομήσεις ή οτιδήποτε άλλο είναι αρμοδιότητα των κατά τόπους αστυνομικών διευθύνσεων" επισημαίνει ο Ν. Ραχανιώτης, διευθυντής της περιφερειακής υπηρεσίας Γρεβενών της Εγνατίας οδού.