proteas

tsakiridis tires

logomageia

Οφειλόμενη απάντηση των γονέων της Κ. Μακεδονίας, της Βέροιας και των εκπαιδευτικών της ΕΛΜΕ

Του Γιώργου Ουρσουζίδη

Τόσο η Ένωση Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Βέροιας, οι  Γονείς και Κηδεμόνες της Κεντρικής Μακεδονίας, όσο και ΕΛΜΕ Ημαθίας, έδωσαν την οφειλόμενη απάντηση στους κύκλους που απεργάζονται επικίνδυνα σενάρια εθνικιστικής έξαρσης και πατριδοκαπηλίας στον ευαίσθητο  χώρο της Παιδείας.

 ▲  Η Ένωση Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Βέροιας με ανακοίνωσή στις 25/11/2018, σε συνέχεια ανάλογης ανακοίνωσης των Γονέων και Κηδεμόνων Κεντρικής Μακεδονίας δηλώνει και κατηγορηματικά καταδικάζει:

● «…τα φαινόμενα εξύβρισης και τρομοκράτησης εκπαιδευτικών, που παρατηρήθηκαν εναντίον καθηγητών του 4ου Λυκείου Βέροιας, από μερίδα γονέων αλλά και από άλλους κύκλους πέραν των σχολείων. Δηλώνει επίσης ότι φαινόμενα βίας και εθνικιστικής έξαρσης δεν έχουν θέση στα σχολεία της πατρίδας μας και τα καταδικάζει απερίφραστα»,

ενώ δηλώνει:

●  «Θέλουμε ένα δημόσιο σχολείο, με ίσες ευκαιρίες για όλα τα παιδιά, ελεύθερο και δημοκρατικό, χώρο ελεύθερης και δημοκρατικής παιδείας και για αυτό θα αγωνιστούμε!».

 ▲     Για  λασπολογίες σε βάρος εκπαιδευτικών κάνει λόγο το ψήφισμα της ΕΛΜΕ Ημαθίας «Λασπολογικά δημοσιεύματα κατά εκπαιδευτικών» που εξέδωσε σήμερα 26/11/2008 και είχε την απόλυτη αποδοχή των μελών του ΔΣ της, συγκεκριμένα αναφέρεται:

● «Αυτές τις μέρες τα σχολεία και οι μαθητές μας έχουν μπει στο στόχαστρο -κυρίως μέσω διαδικτύου- διαφόρων εξωσχολικών κύκλων. Οι κύκλοι αυτοί, εκμεταλλευόμενοι πραγματικές αγωνίες και ανησυχίες των μαθητών μας, χρησιμοποιούν ως πρόσχημα το μακεδονικό και επιδίδονται σε μια πατριδοκαπηλία, με συνθήματα κενά από διεκδικήσεις δικαιωμάτων αλλά γεμάτα μίσος. Με τρομακτική ευκολία προσπαθούν να σπείρουν στη νεολαία ακραίες αλυτρωτικές και εθνικιστικές αντιλήψεις και διεκδικήσεις, αδιαφορώντας για τις συνέπειες που μπορούν να έχουν για την νεολαία, τη χώρα και το λαό μας».

● «Ο κλάδος δεν πρόκειται να ενδώσει σε τέτοιου είδους απειλές, θα υπερασπιστεί το σχολείο που μορφώνει, το σχολείο που είναι αρωγός και συμπαραστάτης κάθε μαθητή, το σχολείο που παράγει έργο χάρη στις φιλότιμες προσπάθειες κάθε μαχόμενου εκπαιδευτικού».

Η παιδεία ζει και αναπνέει μέσα σε συνθήκες ελευθερίας και πολυφωνίας, δημιουργεί συνθήκες γόνιμης συνεργασίας και άμιλλας μεταξύ των νέων, που αποτελούν την ελπίδα του τόπου και της οικουμένης!

Αισθάνομαι την ανάγκη να δηλώσω απόλυτα αλληλέγγυος στον αγώνα των παραπάνω φορέων για ένα πραγματικά Ελληνικό δημόσιο σχολειό, όπου κυριαρχεί ο πολιτισμός και η ελευθερία. 

dyslexia centers

tsiafoulis

sidiropoulos

meimaridis

studio 69